is mijn broer verslaafd?

Ik weet niet of dit de goede plek is om deze vraag te stellen maar ik zit met een vraag.

Ik ben bang dat mijn broer verslaafd is.zowel aan gamen als aan drugs. Het enige wat hij doet is naar school gaan (soms) en voor de rest zit hij alleen maar te gamen. Soms komt hij even beneden om te eten en dat was het. Hij kan gewoon dagen door gamen. Als ik s ochtends opsta dan is hij soms nog steeds bezig. En daarna ligt hij een paar dagen in coma. Ook is zn gedrag een beetje anders. Hij praat echt soms als een debiel echt mega snel. Of heel hyper. Hij zou echt talent hebben als hij zo lang wakker zou kunnen blijven.
Aangezien ik ookal in een kliniek heb gezeten (speed) dacht misschien kan het in de familie zitten?

Fool

Badass junkie
Dat lijkt me nogal lastig te zeggen, denk dat je nogal snel een overhaaste conclusie trekt. Heb je andere redenen om dit te verdenken of al eens met je broer erover gepraat?

Fool zei:
Dat lijkt me nogal lastig te zeggen, denk dat je nogal snel een overhaaste conclusie trekt. Heb je andere redenen om dit te verdenken of al eens met je broer erover gepraat?

ik weet dat hij vaker xtc gebruikt. Maar gewoon zijn nogal onrustige gedrag. Dat had hij eerst echt totaal niet. Ik heb het hem ooit al eens gevraagd maar toen ontkende hij het. Maar hee wij zijn familie, mn broer en ouders wisten voor mijn opname ook niks van mijn gebruik. Misschien komt het ook wel gewoon omdat ik hetzelfde probleem heb gehad dat ik dat meteen denk dat het bij hem ook zou gebeuren. Ook omdat ze mij verteld hebben dat het in sommige gevallen in de genen zit. Maar ik wil het er ook niet bij laten zitten en dat we er 10 jaar later achter komen dat hij al die tijd gewoon een probleem had...

LilNerd

Experimenterende gebruiker
XTC en Gamen gaat niet samen, speed kan je uittesten, loop keer zachtjes zn kamer binnen en kijk of hij erg schrikt, overigens ben ik game verslaafd geweest, ging ook dag en nacht nuchter door.

Bovenaan