is pepjunk zijn eigenlijk wel zo erg...

Supervlieg

Wijs gebruiker
Een junk wordt belemmerd in zijn functioneren vanwege de drugs. Op die manier kan hij niet optimaal presteren en functioneren in "de maatschappij". Vernielen is een groot woord, maar het verhinderd de boel wel, period.

jcutter

Badass junkie
Verder krijgt zelfs een dominee stront aan zijn lul nadat zijn glimmende roze ding in aanraking is geweest met de stront mechanisme van een junk :sunglasses:

jcutter

Badass junkie
Supervlieg zei:
jcutter123 zei:
Verder krijgt zelfs een dominee stront aan zijn lul nadat zijn glimmende roze ding in aanraking is geweest met de stront mechanisme van een junk :sunglasses:
Jij hebt echt een probleem.
Ja ik heb een probleem :mrgreen:
Maar ik doelde erop dat junkies ook van vlees en bloed zijn. Het zijn ook mensen.

Taat

Bewuste gebruiker

Die Hippie Die!!!

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
een goede junk is inderdaad een dooie junk ...

en diegene die hem constant maar dope verkoopt mag ook sterven !!

een maatschappij zonder junks .. stel je is voor !

paradijs voor iedereen, genoeg dope, zuiver en goedkoop.

:mrgreen:

Jij spoort echt niet. Je klinkt zelf meer als een junk. Jij hebt het liefst mensen dood, zodat je zelf betere speed hebt.
sicko

kutspeedpepfreak

Experimenterende gebruiker
als je elke dag dope gebruikt of elk weekend al ben je een junk,als je jezelf als verantwoordelijk gebruiker ziet ben je nog een ergere junk alleen dan zoeen die in ontkennings fase zit en dat heb je nou eenmaal als je pep pas net kent pffff vermoeiend neem nog een nak en denk na voor je wat zegt :grin:

Deranged

Badass junkie
Een flesje multivitaminen op je werk heeft ook wel iets. En dan erbij vermelden dat het toch wel een heel goei sapje is.

kutspeedpepfreak

Experimenterende gebruiker
ik vindt dat we allemaal gewoon lekker moeten blijven doorbaggeren helemaal tot t eind lekker freaken op zooi en afval geen genade geen geweten gewoon prachtige architectonische zelf destructie met een vleugje verstand daar ga ik voor daar ga ik op door.......de hele nacht :grin: :wave:

Bovenaan