*.exe zei:
Hey, nu leest het wat beter. Netjes dat je gestopt bent en het goed vol kan houden, respect!
Ik denk dat ArieKanarie het niet zo slecht bedoelde hoor met z'n datingsite ideetje. Kan best leuk zijn om 'es zo iemand te ontmoeten, waarom niet?
Maar goed.
Sport kan je helpen aangezien je er lekkerder door in je vel komt te zitten. Je presteert iets, zweet je afvalstoffen eruit, gaat er fitter uitzien, je voelt je ook fitter, hebt een doel (erbij). En dat je met drugs makkelijker met mensen praat komt (duh) door de drugs. Nu ben je jezelf. Misschien ben je wel iets minder sociaal aangelegd dan dat je dacht? Niet gelijk een ramp toch? Of ben je echt vereenzaamd erdoor?
En nadat je stopte werd je toen niet meer geaccepteerd door je vrienden omdat je geen dope meer wilde gebruiken? Of heb je ze zelf vaarwel gezegd omdat je niet meer in dezelfde gebruikersclub wilde blijven hangen?
Nee okej , maar op dating site's vind ik zelf dat er daar geen leuke mensen voor mij opzitten .
Of ze zijn echt heel dom enzo of ze wonen enorm ver , maar ik heb wel hier en daar in het normale leven wat meiden leren kennen dus vind ik eigenlijk wel dat ik beter in het echt een meisje leer kennen maar dan toch de drempel over komen zodat ik wat opener kan zijn.
Ik weet nog wel dat ik vroeger ook wel stil was maar eigenlijk heb ik een verborgen persoonlijkheid.
Ik ben zeker een relaxte kerel en zeker geen klootzak.
Ik heb ze zelf vaarwel gezegt want waren allemaal van die mensen die je bellen wanneer ze zich vereenzaamd voelen,dus echt trieste lui.
Hertz zei:
hey,
Succes ik heb het zelfde probleem, met sporten alleen kom je er niet, ben ik al achter gekomen. Volgens mij moet je echt stoppen en daarna een drempel over om dit probleem op te lossen, hetgeen mijzelf nog niet volledig is gelukt. of eigenlijk volledig nog niet is gelukt.
Ik ben zelf wel helemaal gestopt maar alcohol ja dat nog niet maar ik ben ook niet verslaafd eraan ik kan het gewoon weken laten staan en als ik zin heb drink ik wat alcohol.
maar voor de rest ben ik echt zo blij dat ik gestopt ben het is echt veel minder stress enzo maar ik heb wel wat heel wat moeten door staan want gebruikte wel veel.
veel slapeloosheid en angsten waar ik nu weer overheen ben.
maar voel wel dat er een gat in me geheugen zit ,omdat ik snel dingen vergeet enzo.