jamaica wiet

Lithium

Experimenterende gebruiker
Hoi, ben deze week nog eens naar de coffeeshop gegaan in maastricht, het was een heel tijdje geleden(ben een belg) en ik verschoot enorm van de prijzen :openmouth: 12€/g voor amnesia haze, 10 voor white widow... :openmouth:
De goedkoopste was Jamaica wiet, 8€/g, uiteindelijk 4g jamaica gekocht en 1g amnesia
Die amnesia is zoals altijd heel goed, jamaica kende ik niet en ik weet niet wat ik er van moet vinden...

Ik word zowiso niet graag stoned, geef mij maar de sativa soorten lekker high worden en lachen.. Maar bij gebrek aan beter dus voor deze indica gegaan. Om te rollen suckt die echt hard, veel takjes, zaadjes enz... Geur en smaak vallen ook tegen. Het effect heb ik geen idee van.

Ik had 1 jamaica gerookt, ik werd wat stoned, maar ook wat licht(high-achtig) in het hoofd.. Het was heel mild maar niet tof ik werd ook wat misselijk er van.. Misschien een goede wiet om voor je gaat slapen te roken maar zeker niet in het begin van de avond. Ben toen meteen overgeschakeld op de amnesia en deze draaide het effect wat om waardoor de avond toch nog geslaagd is.

Probleem is: ik zit nu nog met een dikke 3g van dat rotspul. Ik heb nog een beetje amnesia(0.5g denk ik) Weet iemand of het een goed plan is deze 2 samen te gooien? Of verpest ik mijn amnesia dan gewoon? Ik hoop als ik ze meng dat het effect degelijk is, niet super maar goed genoeg om wat high te worden telkens... Maar als jullie zeggen dat ik beter de jamaica weggooi en de haze oprook is dat heel jammer maar doe ik het zo..

Waarom verkopen ze zulke kutwiet in een coffeeshop vraag ik me dan af :confused: ik lees meerdere posts dat dit slechte wiet is dus het licht toch niet enkel aan mij...

grtz

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hey,
Helaas is daar niet veel aan te doen. De kwaliteit verschilt nou eenmaal erg veel soms. Of het nou duurder of goedkoper is. Als de minder lekkere erg overheerst zou ik ze persoonlijk appart houden. Als de minder lekkere wiet niet overheerst zou ik ze wel mixen. Hopelijk heb je er iets aan!

Pizza Haze

Belezen gebruiker
Het probleem is eigenlijk dat je wiet hebt. :tearsofjoy:

Jamaica is volgens mij niet eens een indica. En high of suf worden ligt aan meer. Van de smaak van een goede Amnesia word ik sowieso al vrolijk :mrgreen: Met goede vrienden kan ik ook een hoop lol hebben met een hele dikke indica.

Mixxen zou ik niet doen.

Lithium

Experimenterende gebruiker
Bedankt voor de reacties, gisteren heb ik het andersom gedaan, eerst de amnesia gerookt(1joint) en dan 2 joinjes van de jamaica. Dit was zalig. Ik was vrij high en de jamaica haalde dit niet weg, gaf geen enkel ander effect, maar verlengde deze amnesia high gewoon :openmouth: enorm leuke verassing en hierbij ook mijn oplossing gevonden, telkens een beetje amnesia(of andere sativa want ik ga binnenkort terug) roken en dan wat jamaica ...

Een bijvraagje:
ik ben al een hele poos op zoek naar "peacemaker", heb dit toen ik 15 was eens gerookt en ik herinner me het als de beste wiet die ik ooit gehad heb :stoned: .
Ik heb deze jammer genoeg nooit meer gevonden in de coffeeshop weet iemand waar ze het hebben??

Bovenaan