lsdlicious zei:ookal is het daar niet illegaal zou ik het niet doen want op de luchthaven zouden ze idd wel eens heel naar kunnen gaan doen als ze het vinden.

In het uitgaansgebied/red light district gewoon wat rondvragen.Wordt veel RC verkocht vanuit winkeltjes. En andere drugs is vast wel ergens te vinden. Mocht je echt niet zonder kunnen.peyote18 zei:ja het is idd tricky
ga nog wel wat research doen, en anders maar aan de pils. Kan ook gezellig worden![]()
Nederlanders hebben sowieso een slechte naam wanneer het om drugs gaat. En een Nederlander met onbekende pillen, poeders en kruiden, bevestigt vaak alleen maar de vooroordelen die ze over ons hebben.Psychedelibee zei:Pillen, poeders of kruiden meenemen maakt je per definitie al verdacht op het vliegveld, of het nou legaal is of niet. Ik zou daar gewoon nooit aan beginnen.
dubbel0seven zei:Nederlanders hebben sowieso een slechte naam wanneer het om drugs gaat. En een Nederlander met onbekende pillen, poeders en kruiden, bevestigt vaak alleen maar de vooroordelen die ze over ons hebben.Psychedelibee zei:Pillen, poeders of kruiden meenemen maakt je per definitie al verdacht op het vliegveld, of het nou legaal is of niet. Ik zou daar gewoon nooit aan beginnen.![]()
Ik reis veel in Azië. En ben er echt overal wel uitgehaald omdat ik verdacht werd van smokkel. Bali Indonesië was het toppunt. Ben 2,5 uur binnenstebuiten gekeerd, koffer ontmanteld en ieder item uit de koffer werd gescand met een ionen scan. Verder moest ik eten en werd er steeds in mijn buik gedrukt. Reden voor dit alles was mijn reis: Amsterdam - Manilla - Kuala Lumpur - Bali. Plus dat ik "ja" had geantwoord op de vraag of ik drugs gebruikte!![]()
Geluk dat je nooit problemen hebt gehad met drugs in het buitenland. Ik heb daar andere ervaringen mee. Maatje is ooit afgeperst door politie in Brazilie na het kopen van cocaïne. Is bedreigd met wapens. En heeft honderden euro's moeten betalen. Na die ervaring kijk ik wel uit.Psychedelibee zei:dubbel0seven zei:Nederlanders hebben sowieso een slechte naam wanneer het om drugs gaat. En een Nederlander met onbekende pillen, poeders en kruiden, bevestigt vaak alleen maar de vooroordelen die ze over ons hebben.Psychedelibee zei:Pillen, poeders of kruiden meenemen maakt je per definitie al verdacht op het vliegveld, of het nou legaal is of niet. Ik zou daar gewoon nooit aan beginnen.![]()
Ik reis veel in Azië. En ben er echt overal wel uitgehaald omdat ik verdacht werd van smokkel. Bali Indonesië was het toppunt. Ben 2,5 uur binnenstebuiten gekeerd, koffer ontmanteld en ieder item uit de koffer werd gescand met een ionen scan. Verder moest ik eten en werd er steeds in mijn buik gedrukt. Reden voor dit alles was mijn reis: Amsterdam - Manilla - Kuala Lumpur - Bali. Plus dat ik "ja" had geantwoord op de vraag of ik drugs gebruikte!![]()
Ik heb ook veel in Azië gereisd en ook in veel landen daar drugs gebruikt, maar heb er nooit gezeik mee gehad. Ik deed het sowieso nooit op straat en nam nooit iets grenzen mee over. Maargoed, bijna alle backpackers die ik tegen kwam gebruikten daar ook alles wat los en vast zat. En hoorde maar zeer zelden verhalen over problemen met politie of duane.
Ik denk wel dat ja antwoorden op de vraag of je drugs gebruikt er voor gezorgd heeft dat ze je helemaal binnenstebuiten hebben gekeerd. Zou ik niet meer doen in ieder geval, ze hoeven ook niet alles te weten toch. Wel echt een klote ervaring lijkt me!