Jax!!

megamold

Experimenterende gebruiker
jax? nooit van gehoord
astrojax ken ik wel :grin: ( van die lichtgevende balletjes waar je gans hard op kan flashe )

of is jax toevallig niet de naam van een xtc vervangend middel?

samputa

Tripreporter
Ja, ik heb van 't weekend Jax geprobeerd. Voelde me een beetje mdma-achtig, een beetje up, maar niet helemaal up. Ook niet erg wazig, maar had last van wat strakke nekspieren.

Geen kater gehad, ook geen last van slaapproblemen, maar twee dagen later wel een beetje een gevoel down te zijn.

samputa

Tripreporter
Ja, ik heb van 't weekend Jax geprobeerd. Voelde me een beetje mdma-achtig, een beetje up, maar niet helemaal up. Ook niet erg wazig, maar had last van wat strakke nekspieren.

Geen kater gehad, ook geen last van slaapproblemen, maar twee dagen later wel een beetje een gevoel down te zijn.

caatje

Badass junkie
samputa zei:

zonde van je geld dus?

pasquali

Bewuste gebruiker
Ik ben er al achter het is een semi chemische drugs.
Ik vermoed dat t een beetje speedy achtig is..ritalin achtig.
Een jongen vertelde me laats dat het einde een behoorlijke psychologische headfuck was..

A

Anonymous

Gast
Ik dacht dat piperazines al bekend waren hier...

Niet dus. Afblijven het is rommel!

Intoxicated

Wijs gebruiker
heb je het al gedaan dan?
ik moet zeggen, ik vond het niet zo leuk als een avondje mdma, maar rotzooi zou ik niet zeggen. De side-effects vielen wel mee. Het was voor mij het proberen waard, en misschien doe ik het nog ooit eens. Het is meestal wel leuk om een nieuwe klasse drugs te proberen zo ook met piperazines.

A

Anonymous

Gast
Intoxicated zei:
heb je het al gedaan dan?
ik moet zeggen, ik vond het niet zo leuk als een avondje mdma, maar rotzooi zou ik niet zeggen. De side-effects vielen wel mee. Het was voor mij het proberen waard, en misschien doe ik het nog ooit eens. Het is meestal wel leuk om een nieuwe klasse drugs te proberen zo ook met piperazines.

Je hebt het 1 x gebruikt?? Dan weet je dus 0,0 over side effects...

A

Anonymous

Gast
Dit hoort niet in dit forum!!! Het is niet natuurlijk, en al helemaal geen empathogeen.

Intoxicated

Wijs gebruiker
ik weet niet 0,0 procent overt side effects, kheb er een paar beleefd en ik heb zat over piperazines gelezen om te weten wat ze met je doen bob. Wat heb ik een schijthekel aan die mensen die elitair lopen te doen van ik weet alles van drugs en jullie weten niks. Ik zeg toch gewoon hoe het bij mij was. Ik begrijp de manier waarop mensen op dit forum elkaar steeds zo aanspreken niet, het gaat ook steeds om niks. Ik zeg hier dat ik het heb geprobeerd en probeer een klein beetje info te geven voor andere mensen die het misschien willen proberen, en ik krijg een antwoord van: je hebt het pas 1 keer geprobeerd..... weet je laat maar :openmouth:

Bovenaan