je bloed

m26

Newbie
ik heb van maandag op dinsdag xtc gepakt is gwn goed gegaan. volgende ochtend heb ik 2 volle flessen 15% alcohol op toen ik opstond (zonder te mixen) . toen heb ik 1 uur op de wc zitten kotsen heb ik wat geslape gedouched.

nu ben ik gistere om 6 uur al te bed gegaan, om 10 uur wakker geworden voor wat te drinken. en nu net weer wakker. wat thee en jus 'd orange kunnen drinken.

mijn handen trillen ook nog wel, maar hoelang duurt het eigelijk dat de stoffen van de xtc pillen in je bloed blijven. Want zolang die erin zitten durf ik niet naar het ziekenhuis te gaan.

heb ook nog niks kunnen eten tot nu toe.

DreamWeaver

Badass junkie
Het maakt niet uit. Ze zullen het niet zien in het ziekenhuis omdat ze er niet specifiek naar zoeken, en buiten dat hebben ze beroepsgeheim. Niks aan de hand dus :wave:

NexxtGen

Belezen gebruiker
m26 zei:
ik heb van maandag op dinsdag xtc gepakt is gwn goed gegaan. volgende ochtend heb ik 2 volle flessen 15% alcohol op toen ik opstond (zonder te mixen) . toen heb ik 1 uur op de wc zitten kotsen heb ik wat geslape gedouched.

Ben ik hier de enige die het vreemd vind om 2 flessen 15% 's ochtends op te drinken?! Waarom zou je zoiets willen doen? Zelfmoord? :openmouth: :openmouth:

Supervlieg

Wijs gebruiker
NexxtGen zei:
m26 zei:

Ben ik hier de enige die het vreemd vind om 2 flessen 15% 's ochtends op te drinken?! Waarom zou je zoiets willen doen? Zelfmoord? :openmouth: :openmouth:
Ja idd.. Een biertje geeft me al groene neigingen :grin:

Wacky

Badass junkie
Daar kijken ze helemaal niet naar in het ziekenhuis.

En als ze in het ziekenhuis te weten krijgen dat jij xtc gebruikt hebt (dan zal dus iemand ze het moeten vertellen, want in je bloed ernaar zoeken gaan ze heus niet) dan zeggen ze "Oh, ok" en gaan ze door met hun werk.

Don't be paranoid.

Lappenpopje

Bewuste gebruiker
NexxtGen zei:
m26 zei:

Nee hoor, vind ik ook raar :grin:
Maar goed ik vind heel de post raar.. heb ik wel vaker last van bij opschepperige noobs..

m26

Newbie
was gwn bezorgd nou bleek er ook niks aan de hand te zijn alles is weer goed. mjah nog nooit zo ziek geweest dat was wel

NexxtGen

Belezen gebruiker
m26 zei:
was gwn bezorgd nou bleek er ook niks aan de hand te zijn alles is weer goed. mjah nog nooit zo ziek geweest dat was wel

mag ik vragen WAAROM in godsjezuschristusnaam zo veel drinkt op een morgen? Ben je serieus depressief of zo? Of ben je gewoon ziek in je hoofd en doe je het even, omdat je je verveelt of wilde je expres kotsen om de xtc uit je lijf te krijgen of zo (net alsof dat lukt.)Ik snap de reden niet...

m26

Newbie
NexxtGen zei:
m26 zei:

mag ik vragen WAAROM in godsjezuschristusnaam zo veel drinkt op een morgen? Ben je serieus depressief of zo? Of ben je gewoon ziek in je hoofd en doe je het even, omdat je je verveelt of wilde je expres kotsen om de xtc uit je lijf te krijgen of zo (net alsof dat lukt.)Ik snap de reden niet...

neej depressief gelukkig nog niet op zo'n leeftijd. weet niet was gwn begonne met drinken en bleef door gaan met mijn wazige kop mjah kan een keertje gebeuren

thunder-droopy

Belezen gebruiker
ik denk dat ie dat wel snapt nu....en cker na het lezen van de diverse posts in dit topic.....
je kan wel eens gek doen als je wappie bent, maar om dan 2 flessen drank leeg te slobberen.........

ik wist meesstal toch nog wel ergens waar ik mee bezig was....
maar goed hopenlijk heeft de topicstarter iets opgestoken ervan.....\
:stoned:

Jaimie

Belezen gebruiker
m26 zei:
neej depressief gelukkig nog niet op zo'n leeftijd. weet niet was gwn begonne met drinken en bleef door gaan met mijn wazige kop mjah kan een keertje gebeuren

Ook al gehad toen me MDMA begon uit te werken stak ik ene op en ik kon maar blijven geven dus gewoon blijven rollen :mrgreen:

jasper

Wijs gebruiker
NexxtGen zei:
m26 zei:

alsof jullie smorgens nooit drinken :rolleyes:
of dronken willlen zijn

Phreakingout

Bewuste gebruiker
barry zei:
NexxtGen zei:
m26 zei:

of dronken willlen zijn

Nee? Dat is wel het laatste waar ik aan denk s'ochtends..

NexxtGen

Belezen gebruiker
Phreakingout zei:
barry zei:
NexxtGen zei:
m26 zei:

of dronken willlen zijn

Nee? Dat is wel het laatste waar ik aan denk s'ochtends..

Idem hier, maar ik snap nu wel waarom je het gedaan hebt. Als je er maar van leert. Ikzelf zou, als ik uit mijn bed was gekomen, nog geen druppel alcohol door me keelgat krijgen. Misschien als ik de nacht was doorgekomen dmv speed of zo, maar niet dmv alcohol want dan moet ik echt slapen.

zaagmans

Bewuste gebruiker
m26 zei:

nu ben ik gistere om 6 uur al te bed gegaan, om 10 uur wakker geworden voor wat te drinken. en nu net weer wakker. wat thee en jus 'd orange kunnen drinken.

mijn handen trillen ook nog wel, maar hoelang duurt het eigelijk dat de stoffen van de xtc pillen in je bloed blijven. Want zolang die erin zitten durf ik niet naar het ziekenhuis te gaan.

48 tot 27 uur is het enige juiste antwoord

weirdo4

Newbie
dont worry je kunt gewoon gaan.

ik heb laatst scooter ogneluk gehat,
moest ik ook naar t ziekenhuis
ze hebben bloed en alles afgenomen maar ze hebbe niks gzegd over dat ik nog wat in me bloed heb zitten qua drugs,
(de avond voor dat ogneluk hat ik xtc genomen)
ik was ook wel bang dat ze t zouden vinden
maar ze kijken er niet naar.

Shiva1982

Belezen gebruiker
Ik snap niet dat je niet gewoon naar het ziekenhuis gaat. Lekker boeiend of ze wel of niet kunnen zien of je xtc hebt gebruikt... Die mensen hebben wel gekkere dingen meegemaakt lijkt mij zo.

Maar ja, ik begrijp sowiso niet dat je 's morgensvroeg alcohol gaat drinken na drugsgebruik. Ga iets eten, rook een dikke joint en probeer te slapen ofzow :wink:

Bovenaan