BacingsPen
Badass junkie
Kim zei:Mwa basen doe ik elke dag wel.Soms meer soms minder
Zit ook niet meer op school maar dat begreep je denk ik al
Maar het is wel raar want ik heb ook soms gewoon genoeg en dan doe ik niks.Het doorgaan is omdat die crash gewoon zo vreselijk aanvoelt
ik heb wel meer dan 25 x bruin gerookt denk ik maar das over een half jaar. want voor bruin betaal ik wel de volle prijs en de coke krijg ik goedkoop tot gratis soms dus qua geld valt het wel mee al heb ik wel een schuld staan bij een dealer. maar ik ga nu maar eens slapen anders word je helemaal geregeerd door de coke en een kliniek lijkt me ook niet fijn
ookal zullen vele niet begrijpen hoe het zit dat merk je pas als je er zelf aan begint deenige nadelen die ik heb zijn de paranoia vooral als ik buiten gebruik .zit je op een bankje denk je dat dr overal mesnen zijn of als je in een steeg staat dat er iemand achter je staat .trillende handen maar ja das nie echt erg ofzo de obsessie weet niet wie dat ook heefd maar zoals nu denk ik aleen maar aan een pijpje en dan natuurlijk dat kut gevoel dat je denkt dat je wat laat vallen maar ja ga nu echt stoppen doei iedereen
tsja ik heb het al een keer eerder gezegd en ik weet dat je toch niet naar mij luisterd dus ik kan net zo goed niks zeggen maar ik kan het niet laten! Je komt hier niet zomaar van af! Hoe langer je hier mee door blijft gaan hoe moeilijker het wordt om uiteindelijk echt te stoppen!
Ik weet ook dat je niet in een kliniek wilt maar hoe wil jij je dan laten helpen? Je hebt hulp nodig echt waar!
Als je nog steeds vind dat je geen hulp nodig hebt dan moet je je leven anders gaan instellen. Hou er rekening mee dat je de komende jaren meer en meer achter uit zal gaan. Dat je misschien op straat terecht komt. Dat dealers waar je schuld bij hebt (en gaat krijgen) geld willen zien en je zullen bedreigen. Dat je nooit een goede relatie zult krijgen en dus ook geen kinderen.
Kan het me moeiljik voorstellen, maar misschien is dat voor jou allemaal niet zo belangrijk als drugs! Zou je misschien tevreden kunnen zijn met een drugs die wat minder verslavend is?