Je ergste drugsblunder

Lemon

Experimenterende gebruiker
Zal nooit vergeten dat ik de verkeerde maat capsule helemaal volstopte met speed. Ipv een halfvolle gewone capsule, een veel te grote volle capsule naar binnen gewerkt. Dat was wel ff zweten toen die insloeg :flushed:

DhrBKJN

Knettertje waus thuis komen, en nog ongezien naar boven zien te komen en snel in me bed gaan liggen, totdat mijn moeder riep dat ik naar beneden moest komen, jaa okee.... daar gingen we dan ik ging op de bank zitten en ze kwam naast me zitten en begon uitgebreid vragen te stellen hoe mijn feestje was, ik haar natuurlijk niet aankijken maar op een gegeven moment moest ik haar wel aankijken en ik had natuurlijk doppen zo groot als mars :mrgreen: en dat was de dag dat mijn moeder wist dat ik XTC gebruik., op dat moment zag ze ook haar kans om mij aardig te fucken, ik moest een 2 uur lang durende film kijken met me broertje, met chips en alles erbij.
De volgende ochtend stond er een enorm ontbijt klaar ( SINDS WANNEER IS DIT ?? :confused: :grin: ) en ja hoor, kijk is schat lekker ontbijt he tast toe....

voor de rest nooit meer met haar erover gesproken, maar ze had me wel goed beet...

~BKJN

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
DhrBKJN zei:
Knettertje waus thuis komen, en nog ongezien naar boven zien te komen en snel in me bed gaan liggen, totdat mijn moeder riep dat ik naar beneden moest komen, jaa okee.... daar gingen we dan ik ging op de bank zitten en ze kwam naast me zitten en begon uitgebreid vragen te stellen hoe mijn feestje was, ik haar natuurlijk niet aankijken maar op een gegeven moment moest ik haar wel aankijken en ik had natuurlijk doppen zo groot als mars :mrgreen: en dat was de dag dat mijn moeder wist dat ik XTC gebruik., op dat moment zag ze ook haar kans om mij aardig te fucken, ik moest een 2 uur lang durende film kijken met me broertje, met chips en alles erbij.
De volgende ochtend stond er een enorm ontbijt klaar ( SINDS WANNEER IS DIT ?? :confused: :grin: ) en ja hoor, kijk is schat lekker ontbijt he tast toe....

voor de rest nooit meer met haar erover gesproken, maar ze had me wel goed beet...

~BKJN

Leuk toch, als ik waus ben zou ik toch wel gaan spacen op welke film ook en een stevig ontbijt zie ik wel altijd zitten :grin:

DhrBKJN

Tekzor668 zei:
DhrBKJN zei:

~BKJN

Leuk toch, als ik waus ben zou ik toch wel gaan spacen op welke film ook en een stevig ontbijt zie ik wel altijd zitten :grin:

Hahhaa, jaa dat is waar maar ik kreeg alleen echt 0,0 weg hahha, en baalde er meer van dat me moeder op dat moment gewoon wist dat ik knettertje waus was hahha, maar als ik er nu op terug kijk kan ik er wel echt om lachen :mrgreen:

~BKJN

HoneyC

Belezen gebruiker
Ik was enorm waus, en probeerde met heel veel moeite een jointje te draaien. En ineens hoorde ik me moeder haar auto parkeren, dus snel iedereen het huis uitgekickt :grin: en nog proberen te opruimen. Maar het was al veeelste laat, het huis was 1 grote rotzooi overal lag drank en wiet&hasj.
Dus ik snel mijn ma ontwijken voor mijn ogen die voorzich spreken.. Later stond ik voor de koelkast zegt ze ineens : wat heb je nog meer gebruikt ?
Ik ging steeds dichter naar de koelkast toe en keek zeer gefascineerd daar de dingen daar : Ehm niks ?

Nou, ik schrok me echt de tyfus dat ze het door zou hebben :grin: Maar het was me helaas niet gegund dat jointje op te roken. Later nog lekker door wezen spacen in mijn bed haha :tearsofjoy:

HoneyC

Belezen gebruiker
Soo en een keer op een feest.
Ik was even op de tribune een blowtje draaien en wou weer ergens anders daartoe, pilletje werkte al behoorlijk in.
Dus ik zeg ineens : Hey G**** en kijk achter me om of G**** er nog wel is? Maar thefuck hij was helemaal niet mee, en ik liep op dat moment helemaal alleen. Zo fk vaag, raar en beschamend was dat :tearsofjoy:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Een slanke vriendin zien dansen op 4 meter afstand en haar zien 20 kilo verdikken en veranderen van gezicht. Kijken naar men maatje en die ziet hetzelfde, komt ze terug van de dansvloer op ons af en zeg ik luidkeels "he man, kijk die is weer normaal" , haar blik was geld waard :grin:

Siemen23

Was te voet op wegnaar huis na meerdere pilletjes xtc en sta helemaal alleen in een random straat en zie ineens allemaal dingen in de lucht vliegen en steek men hand uit om een van die dingenvast te grijpen (wist totaal niet wat ik deed). Sta ik daar om 5 uur in de ochtend in een afgelen straatje random met gigantisvhe doppen in de lucht te grijpen met een arm xd
Hoor ik ineens allesok? Stond er ineens een fietser naast me, ik een minuut denken en hem aankijken waaarna ik zeg: Jazeker en droog dooorstap xd wat moest die niet gedacht hebben :tongueout:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Psychedelibee zei:
Fool zei:
Oliebollen zijn altijd lekker, toch? :P
Werk jij dat weg als je gesnoven hebt? Ik zou willen dat ik het kon. Vorig jaar een O&N feestje gegeven waarbij iedereen aan de saus of pillen zat. Er is geen oliebol gegeten die avond... Was wel lekker voor de day after haha.
Saus?

OT: Ik lig echt helemaal dubbel, net twee pagina's van deze verhaaltjes terug gelezen :grin:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Oh ja, ook een blunder van ruim een jaar geleden: Zo chagrijnig zijn dat je niet kunt slapen (slaapproblemen) en dan maar 3 uur in de nacht op het balkon gaan blowen. Terwijl je terug loopt naar je kamer voelen dat je flauw gaat vallen. Even op de bank zitten en bedenken dat je toch echt je bed in moet en 'dan komt alles vast wel goed'.

Vijf minuten later werd ik wakker midden in mijn kamer op de grond met mijn benen over de stofzuiger die ook nog midden in mijn kamer stond.

Daarna alsnog de weg mijn bed in kunnen vinden gelukkig en ik sliep uiteraard (stoned) als een roosje :grin: En nee ik ga nooit meer blowen midden in de nacht als mijn maag leeg is en ik boos en verdrietig ben alleen maar om in slaap te komen. Flauwvallen is eng en niet leuk. Lesje geleerd.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ZERO- zei:
Saus is hoe coke in mijn vriendengroep genoemd wordt, een soort afgeleide van sos. Een avondje sauzen betekend bij ons dus niet de muren witten, maar je neus :P

SirErick

Wijs gebruiker
Een stel vrienden waren bij mij de afgelopen week op bezoek. Eén van hen had zijn nieuwe vriendje meegenomen. Hij wilde thee, prima, dus ik zet thee en geef het vervolgens aan diegene. Op mijn tafel ligt standaard suikerzakjes, koffiemelkcupjes, sealtjes en een asbak voor degene die graag een peukje willen roken. Je zou denken dat iedereen wel weet dat sealtjes geen suiker bevatten, maar voor diegene die thee dronk was dat blijkbaar niet helder. Hij pakt het sealtje, maakt hem open en flikkert de inhoud ervan in zijn thee. Mijn vrienden en ik zeiden maar niks, want wij gingen er vanuit dat hij wist wat hij deed. Immers, veel van onze vrienden is bekend met sealtjes en de inhoud ervan. Afijn, hij nam een slok van zijn thee en zegt (nadat hij zijn slok thee uitgespuugd had): "Erick, wat is er mis met je thee?" Nadat we uitgelachen waren hebben we hem uitgelegd dat sealtjes geen suiker bevatten.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
SirErick zei:
Een stel vrienden waren bij mij de afgelopen week op bezoek. Eén van hen had zijn nieuwe vriendje meegenomen. Hij wilde thee, prima, dus ik zet thee en geef het vervolgens aan diegene. Op mijn tafel ligt standaard suikerzakjes, koffiemelkcupjes, sealtjes en een asbak voor degene die graag een peukje willen roken. Je zou denken dat iedereen wel weet dat sealtjes geen suiker bevatten, maar voor diegene die thee dronk was dat blijkbaar niet helder. Hij pakt het sealtje, maakt hem open en flikkert de inhoud ervan in zijn thee. Mijn vrienden en ik zeiden maar niks, want wij gingen er vanuit dat hij wist wat hij deed. Immers, veel van onze vrienden is bekend met sealtjes en de inhoud ervan. Afijn, hij nam een slok van zijn thee en zegt (nadat hij zijn slok thee uitgespuugd had): "Erick, wat is er mis met je thee?" Nadat we uitgelachen waren hebben we hem uitgelegd dat sealtjes geen suiker bevatten.

Dit heeft mijn dag gemaakt. :hearteyes:

Wat zou überhaupt gebeurd zijn als hij deze gewoon opgedronken had?

SirErick

Wijs gebruiker
MentalFucked zei:
SirErick zei:

Die ene slok had niks uitgemaakt, maar als hij dat kopje thee opgedronken had dan had het - en zeker als je geen gebruiker bent - voor hem verkeerd kunnen aflopen. In mijn sealtjes zit 2,5 gram pure coke, dus als je dat in één keer naar binnen werkt dan is dat niet erg gezond.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
SirErick zei:
MentalFucked zei:
SirErick zei:

Die ene slok had niks uitgemaakt, maar als hij dat kopje thee opgedronken had dan had het - en zeker als je geen gebruiker bent - voor hem verkeerd kunnen aflopen. In mijn sealtjes zit 2,5 gram pure coke, dus als je dat in één keer naar binnen werkt dan is dat niet erg gezond.

Holy shit.
Jullie hadden hem toch gestopt hoop ik moest hij niets gemerkt hebben? :P

snelgemsurfd

Bewuste gebruiker
Niet echt een blunder, eerder onhandig, tijdens het roken van mn coca mn vuur op mn lippen laten branden, janken dak heb gedaan..

SirErick

Wijs gebruiker
MentalFucked zei:
SirErick zei:
MentalFucked zei:

Holy shit.
Jullie hadden hem toch gestopt hoop ik moest hij niets gemerkt hebben? :P
Uiteraard, wat dacht jij dan? Alles best en wel, maar als ik moet ingrijpen omdat iemand iets doet wat ik (medisch gezien) onverantwoordelijk vind dan grijp ik in. Coke in je thee is echt niet lekker qua smaak, dus het is serieus onmogelijk dat je dat niet proeft.

Leonina

Geen blunder, wel een grappig moment:

We liepen buiten, kwamen van een feest dat 's ochtends afgelopen was. Nog steeds waus.
Een vriend was iets aan het vertellen, en ik verstond hem niet. "He?? Wat zeggie nou?"
Hij herhaalde wat die zei en ik verstond hem echt niet, hij praat al de hele nacht vaag. Dus ik zei zo: "Kan je wat harder praten?"

Hij wees naar mijn oren.. bleek dat ik nog steeds mijn oordoppies/partyplugs in mn oren had zitten :tearsofjoy: Helemaaaal vergeten.

Timmie94

Bewuste gebruiker
Mijn ergste drugsblunder tot nu toe is het veels te impulsief combineren van twee drugs.
Was met een collega thuis beetje aan het spacen op de M. Toen dachten we hé wat hebben we nog meer. Naja ik had nog 4f maar die combi wouden we niet doen, en ik had nog lsd liggen..

Dat was echt de meest onverantwoorde drugsactie/blunder ooit. Schaam ik me nog steeds voor.

Het was wel een mooie avond uiteindelijk maar gen te onverantwoord

Haardroger

Belezen gebruiker
Toch wel meerdere dingen die niet zo heel uniek zijn volgens mij.

Een zo goed als pure join roken en vervolgens een tent op proberen te zetten op een drukke camping. Ding stond na 2 uur nog niet en ik lag languit in het gras. Uiteindelijk door een vriend op laten zetten omdat ik het totaal niet meer zag zitten.

Keertje X genomen en uiteindelijk halverwege de middag alweer merkbaar nuchter worden. Vervolgens een zoektocht ondernomen naar iemand die wel iets bij zou hebben.
Op het toilet aangekomen zag ik twee personen die naar mijn mening wel eens zelf gebruikt konden hebben. Sta ik met mn grote doppen half tegen ze aan te leunen. Blijken ze nuchter te zijn. Zeker de halve week daarna mijzelf niet afgevraagd of ze mij niet ergens van zouden kunnen herkennen.

Veel te eerlijk (en lomp) zijn nadat je hebt gebruikt. "WOW die kerel heeft een ring door zn neus! Het is net een stier!!!"

Ook krijg ik nog wel eens de neiging om iedereen mee te delen dat ik heb gebruikt.
Vooral mensen die mij niet eens kunnen zien. Nadat ik de volgende dag weer helemaal nuchter ben start ik mijn telefoon op en heb ik 8 gesprekken waarin mensen mij vragen hoe het nu met mij gaat. Blijk ik in elke Whatsapp groep wel iets te hebben gestuurd van: "ik ga zoooo lekker!!!" "zijn er nog meer mensen die willen knuffelen?"

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Dat herken ik wel ja, heerlijk om in bepaalde whatsappgroepen op een festival wat dom te lullen. Ik had zelf vaak sterkte teksten als: ''Ik ga kk hard, ''jezus ben kapot leip, ''snap er geen flikker meer van, ''waar is iedereen'', ''gaan jullie ook zo hard?''

leipebaviaan

Wijs gebruiker
OT: Gisteravond zwaar gezopen, zou eigenlijk met een vriend 3 of 4 drankjes nuttigen op het terras, daarna rustig naar huis. Uiteindelijk belandt met 2 teamgenoten in een wel heel duistere kroeg (vol met allochtonen, die vriend waar ik aanvankelijk mee was, was ik allang kwijt.) Vervolgens stomdronken thuis komen, sleutel van de deur naar de keuken gepakt, en als een olifant naar boven stormen. Vervolgens in de ochtend gewekt worden door ouders die vragen waar de sleutel is, pinpas kwijt, aansteker en sigaretten verdwenen, en de hele dag voor pampus liggen in bed. En dadelijk weer aan het alcohol. :beer:

Leonina

^ hahaha de reden waarom je die kroeg zo duister vindt... xD

OT: Als alcohol ook mee mag tellen dan is mijn ergste drugsblunder dat ik op straat na het intoetsen van mijn pincode in slaap was gevallen... met mn hoofd tegen de muur zegmaar.
Gelukkig was ik niet beroofd, want een agente maakte me wakker omdat al die popo's op mij stonden te wachten totdat ik doekoes had voor de taxi.

vanwyngarden

Belezen gebruiker
leipebaviaan zei:
Dat herken ik wel ja, heerlijk om in bepaalde whatsappgroepen op een festival wat dom te lullen. Ik had zelf vaak sterkte teksten als: ''Ik ga kk hard, ''jezus ben kapot leip, ''snap er geen flikker meer van, ''waar is iedereen'', ''gaan jullie ook zo hard?''
Haha herkenbaar. Bij mij doet "ik ben zo leip als een deur" het altijd wel goed.

Bobsacamano

Badass junkie
Whahahaha heel nice verhaal dit. :) Heb wel een keer toen ik voor het eerst moest pinnen voor mijn broer drie keer het verkeerde nummer ingetoetst waardoor de kaart werd ingeslikt door de automaat. Mijn broer had netjes de code opgeschreven dus snapte er geen bal van (ik was 12)" Bleek dat je zijn pincode ook op de kop kan lezen bijv 6906

Hier was geen substantie bij in het spel.

Leonina zei:
^ hahaha de reden waarom je die kroeg zo duister vindt... xD

OT: Als alcohol ook mee mag tellen dan is mijn ergste drugsblunder dat ik op straat na het intoetsen van mijn pincode in slaap was gevallen... met mn hoofd tegen de muur zegmaar.
Gelukkig was ik niet beroofd, want een agente maakte me wakker omdat al die popo's op mij stonden te wachten totdat ik doekoes had voor de taxi.

Ik en 3 vrienden wouden graag een keer pep uitproberen. niemand had het nog ooit gedaan dus het was best spannend. Ik kende iemand die het verkocht, dus ik sprak met hem af. Ik vroeg aan hem 4gram (1 gram p.p.). Als ik wiet ging halen haalde ik ook altijd een grammetje. Nou dat hebben we geweten :grin:. We waren in totaal 60 uur wakker, en ben nog zeker een week ziek geweest.

uncoolbeatle

Ik was op n feestje met 1, 5 xtx pil op, ik zat even buiten in de cool-off bij een groepje dat ik net had ontmoet en ik had n kwartier ervoor een sigaret gekregen van iemand (binnen in de zaal, hoorde ik later van een vriendin :tearsofjoy: ) die nu plots in brokjes in mijn hand lag. Ik keek er verbaasd naar, ik probeerde me af te vragen hoe ik eraan kwam. Tegenover me zat n jongen waar ik totaal nog niet mee had gepraat en in mijn hoofd had ik het scenario verzonnen: waarom heeft die jongen tegenover me me net deze kapotte sigaret gegeven? (Waar dus helemaal niets van klopte) Ik dacht: ik geef hem dat gewoon terug. Ik heb nog nooit zo'n grote wtf blik op een gezicht gezien. Daarbij sprak hij ook nog frans, en was ik niet in staat om hem een verklaring te geven voor mijn daad op dat moment. :wave:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
uncoolbeatle zei:
Ik was op n feestje met 1, 5 xtx pil op, ik zat even buiten in de cool-off bij een groepje dat ik net had ontmoet en ik had n kwartier ervoor een sigaret gekregen van iemand (binnen in de zaal, hoorde ik later van een vriendin :tearsofjoy: ) die nu plots in brokjes in mijn hand lag. Ik keek er verbaasd naar, ik probeerde me af te vragen hoe ik eraan kwam. Tegenover me zat n jongen waar ik totaal nog niet mee had gepraat en in mijn hoofd had ik het scenario verzonnen: waarom heeft die jongen tegenover me me net deze kapotte sigaret gegeven? (Waar dus helemaal niets van klopte) Ik dacht: ik geef hem dat gewoon terug. Ik heb nog nooit zo'n grote wtf blik op een gezicht gezien. Daarbij sprak hij ook nog frans, en was ik niet in staat om hem een verklaring te geven voor mijn daad op dat moment. :wave:

:tearsofjoy: hier moest ik hardop om lachen

uncoolbeatle

MusicIsLife zei:
Fool zei:
Een meisje van 17 die een keer zoveel MDMA naar binnen gooit als ik doe :openmouth:

Fool. Dit topic gaat over blunders, niet over verantwoord gebruik.

Hey, wijze fool. Mag ik je eraan herinnen dat ik niet erbij heb geschreven hoeveel mg mijn pil bevatte? Dus tenzij je helderziend bent, kun je niet weten hoeveel mdma ik die avond had :)

Daarbij zeg ik wel, zoals musicislife mn standpunt al verdedigde :rock: , dit topic gaat over blunders. Ik neem aan dat de meerderheid die hier zn verhaal doet inderdaad wat teveel van het goede heeft genomen, denk je niet? :tearsofjoy:

Fool

Badass junkie
uncoolbeatle zei:
Hey, wijze fool. Mag ik je eraan herinnen dat ik niet erbij heb geschreven hoeveel mg mijn pil bevatte? Dus tenzij je helderziend bent, kun je niet weten hoeveel mdma ik die avond had :)
Ik had even gespiekt in een ander topic, in dat opzicht ben ik wel een beetje helderziend. :P

Daarbij zeg ik wel, zoals musicislife mn standpunt al verdedigde :rock: , dit topic gaat over blunders. Ik neem aan dat de meerderheid die hier zn verhaal doet inderdaad wat teveel van het goede heeft genomen, denk je niet? :tearsofjoy:
Uhu ja, dat denk ik ook wel ja. Ik verbaasde me gewoon weer eventjes, was niet als aanval bedoeld hoor. :P

uncoolbeatle

[/quote]Uhu ja, dat denk ik ook wel ja. Ik verbaasde me gewoon weer eventjes, was niet als aanval bedoeld hoor. :P[/quote]

Verbazingen maken het leven spannend hè :grin:

Fool

Badass junkie
Meestal wel, maar wat jij naar binnen gooit maakt mijn leven niet bepaald meer of minder spannend. :P

Oja blunders, ik heb wel eens op een avondje dat ik mxe bij een paar vrienden wou introduceren zelf uren lopen holen, i.t.t. hun, daar ging mijn verantwoordelijkheidsgevoel. :P

Narayani

Bewuste gebruiker
Krijg ik zo'n beetje op elk feest en elke chillavond met vrienden weer te horen: mijn tweede keer xtc, ik had een kwartje op, we waren op een kleinschalig feestje in de natuur, ik kende bijna niemand daar dus stond enorm versteld van mijn love-gevoel. Ik ging prima, de rest ging ineens ook prima, en ik heb dat dan ook zo'n 200x geroepen :tearsofjoy: Overigens lag ik ook prima, ik zat prima, voelde me prima, dat het meisje naast me veel wilde knuffelen was prima... Nu kan ik er wel om lachen en is "prima" bijna een lijfspreuk :wink:

JackHerrer

Bewuste gebruiker
Dit jaar naar supremacy geweest (XTC gebruikt). Op een gegeven moment kwam er een knap buitenlands meisje naar me toe en vroeg of ik wat "cum" had. Dus ik zei tuurlijk heb ik cum voor jou. Uiteindelijk kwam ok erachter dat ze "gum" bedoelde. Oops :)

Bovenaan