en dat was de dag dat mijn moeder wist dat ik XTC gebruik., op dat moment zag ze ook haar kans om mij aardig te fucken, ik moest een 2 uur lang durende film kijken met me broertje, met chips en alles erbij.DhrBKJN zei:Knettertje waus thuis komen, en nog ongezien naar boven zien te komen en snel in me bed gaan liggen, totdat mijn moeder riep dat ik naar beneden moest komen, jaa okee.... daar gingen we dan ik ging op de bank zitten en ze kwam naast me zitten en begon uitgebreid vragen te stellen hoe mijn feestje was, ik haar natuurlijk niet aankijken maar op een gegeven moment moest ik haar wel aankijken en ik had natuurlijk doppen zo groot als marsen dat was de dag dat mijn moeder wist dat ik XTC gebruik., op dat moment zag ze ook haar kans om mij aardig te fucken, ik moest een 2 uur lang durende film kijken met me broertje, met chips en alles erbij.
De volgende ochtend stond er een enorm ontbijt klaar ( SINDS WANNEER IS DIT ??![]()
) en ja hoor, kijk is schat lekker ontbijt he tast toe....
voor de rest nooit meer met haar erover gesproken, maar ze had me wel goed beet...
~BKJN
Tekzor668 zei:DhrBKJN zei:Knettertje waus thuis komen, en nog ongezien naar boven zien te komen en snel in me bed gaan liggen, totdat mijn moeder riep dat ik naar beneden moest komen, jaa okee.... daar gingen we dan ik ging op de bank zitten en ze kwam naast me zitten en begon uitgebreid vragen te stellen hoe mijn feestje was, ik haar natuurlijk niet aankijken maar op een gegeven moment moest ik haar wel aankijken en ik had natuurlijk doppen zo groot als marsen dat was de dag dat mijn moeder wist dat ik XTC gebruik., op dat moment zag ze ook haar kans om mij aardig te fucken, ik moest een 2 uur lang durende film kijken met me broertje, met chips en alles erbij.
De volgende ochtend stond er een enorm ontbijt klaar ( SINDS WANNEER IS DIT ??![]()
) en ja hoor, kijk is schat lekker ontbijt he tast toe....
voor de rest nooit meer met haar erover gesproken, maar ze had me wel goed beet...
~BKJN
Leuk toch, als ik waus ben zou ik toch wel gaan spacen op welke film ook en een stevig ontbijt zie ik wel altijd zitten![]()
Saus?Psychedelibee zei:Werk jij dat weg als je gesnoven hebt? Ik zou willen dat ik het kon. Vorig jaar een O&N feestje gegeven waarbij iedereen aan de saus of pillen zat. Er is geen oliebol gegeten die avond... Was wel lekker voor de day after haha.Fool zei:Oliebollen zijn altijd lekker, toch? :P
Saus is hoe coke in mijn vriendengroep genoemd wordt, een soort afgeleide van sos. Een avondje sauzen betekend bij ons dus niet de muren witten, maar je neus :PZERO- zei:Saus?
SirErick zei:Een stel vrienden waren bij mij de afgelopen week op bezoek. Eén van hen had zijn nieuwe vriendje meegenomen. Hij wilde thee, prima, dus ik zet thee en geef het vervolgens aan diegene. Op mijn tafel ligt standaard suikerzakjes, koffiemelkcupjes, sealtjes en een asbak voor degene die graag een peukje willen roken. Je zou denken dat iedereen wel weet dat sealtjes geen suiker bevatten, maar voor diegene die thee dronk was dat blijkbaar niet helder. Hij pakt het sealtje, maakt hem open en flikkert de inhoud ervan in zijn thee. Mijn vrienden en ik zeiden maar niks, want wij gingen er vanuit dat hij wist wat hij deed. Immers, veel van onze vrienden is bekend met sealtjes en de inhoud ervan. Afijn, hij nam een slok van zijn thee en zegt (nadat hij zijn slok thee uitgespuugd had): "Erick, wat is er mis met je thee?" Nadat we uitgelachen waren hebben we hem uitgelegd dat sealtjes geen suiker bevatten.
Die ene slok had niks uitgemaakt, maar als hij dat kopje thee opgedronken had dan had het - en zeker als je geen gebruiker bent - voor hem verkeerd kunnen aflopen. In mijn sealtjes zit 2,5 gram pure coke, dus als je dat in één keer naar binnen werkt dan is dat niet erg gezond.MentalFucked zei:SirErick zei:Een stel vrienden waren bij mij de afgelopen week op bezoek. Eén van hen had zijn nieuwe vriendje meegenomen. Hij wilde thee, prima, dus ik zet thee en geef het vervolgens aan diegene. Op mijn tafel ligt standaard suikerzakjes, koffiemelkcupjes, sealtjes en een asbak voor degene die graag een peukje willen roken. Je zou denken dat iedereen wel weet dat sealtjes geen suiker bevatten, maar voor diegene die thee dronk was dat blijkbaar niet helder. Hij pakt het sealtje, maakt hem open en flikkert de inhoud ervan in zijn thee. Mijn vrienden en ik zeiden maar niks, want wij gingen er vanuit dat hij wist wat hij deed. Immers, veel van onze vrienden is bekend met sealtjes en de inhoud ervan. Afijn, hij nam een slok van zijn thee en zegt (nadat hij zijn slok thee uitgespuugd had): "Erick, wat is er mis met je thee?" Nadat we uitgelachen waren hebben we hem uitgelegd dat sealtjes geen suiker bevatten.
Dit heeft mijn dag gemaakt.![]()
Wat zou überhaupt gebeurd zijn als hij deze gewoon opgedronken had?
SirErick zei:Die ene slok had niks uitgemaakt, maar als hij dat kopje thee opgedronken had dan had het - en zeker als je geen gebruiker bent - voor hem verkeerd kunnen aflopen. In mijn sealtjes zit 2,5 gram pure coke, dus als je dat in één keer naar binnen werkt dan is dat niet erg gezond.MentalFucked zei:SirErick zei:Een stel vrienden waren bij mij de afgelopen week op bezoek. Eén van hen had zijn nieuwe vriendje meegenomen. Hij wilde thee, prima, dus ik zet thee en geef het vervolgens aan diegene. Op mijn tafel ligt standaard suikerzakjes, koffiemelkcupjes, sealtjes en een asbak voor degene die graag een peukje willen roken. Je zou denken dat iedereen wel weet dat sealtjes geen suiker bevatten, maar voor diegene die thee dronk was dat blijkbaar niet helder. Hij pakt het sealtje, maakt hem open en flikkert de inhoud ervan in zijn thee. Mijn vrienden en ik zeiden maar niks, want wij gingen er vanuit dat hij wist wat hij deed. Immers, veel van onze vrienden is bekend met sealtjes en de inhoud ervan. Afijn, hij nam een slok van zijn thee en zegt (nadat hij zijn slok thee uitgespuugd had): "Erick, wat is er mis met je thee?" Nadat we uitgelachen waren hebben we hem uitgelegd dat sealtjes geen suiker bevatten.
Dit heeft mijn dag gemaakt.![]()
Wat zou überhaupt gebeurd zijn als hij deze gewoon opgedronken had?
Uiteraard, wat dacht jij dan? Alles best en wel, maar als ik moet ingrijpen omdat iemand iets doet wat ik (medisch gezien) onverantwoordelijk vind dan grijp ik in. Coke in je thee is echt niet lekker qua smaak, dus het is serieus onmogelijk dat je dat niet proeft.MentalFucked zei:SirErick zei:Die ene slok had niks uitgemaakt, maar als hij dat kopje thee opgedronken had dan had het - en zeker als je geen gebruiker bent - voor hem verkeerd kunnen aflopen. In mijn sealtjes zit 2,5 gram pure coke, dus als je dat in één keer naar binnen werkt dan is dat niet erg gezond.MentalFucked zei:Wat zou überhaupt gebeurd zijn als hij deze gewoon opgedronken had?
Holy shit.
Jullie hadden hem toch gestopt hoop ik moest hij niets gemerkt hebben? :P

Haha herkenbaar. Bij mij doet "ik ben zo leip als een deur" het altijd wel goed.leipebaviaan zei:Dat herken ik wel ja, heerlijk om in bepaalde whatsappgroepen op een festival wat dom te lullen. Ik had zelf vaak sterkte teksten als: ''Ik ga kk hard, ''jezus ben kapot leip, ''snap er geen flikker meer van, ''waar is iedereen'', ''gaan jullie ook zo hard?''
Leonina zei:^ hahaha de reden waarom je die kroeg zo duister vindt... xD
OT: Als alcohol ook mee mag tellen dan is mijn ergste drugsblunder dat ik op straat na het intoetsen van mijn pincode in slaap was gevallen... met mn hoofd tegen de muur zegmaar.
Gelukkig was ik niet beroofd, want een agente maakte me wakker omdat al die popo's op mij stonden te wachten totdat ik doekoes had voor de taxi.
bobsacamano zei:Bleek dat je zijn pincode ook op de kop kan lezen bijv 6906

uncoolbeatle zei:Ik was op n feestje met 1, 5 xtx pil op, ik zat even buiten in de cool-off bij een groepje dat ik net had ontmoet en ik had n kwartier ervoor een sigaret gekregen van iemand (binnen in de zaal, hoorde ik later van een vriendin) die nu plots in brokjes in mijn hand lag. Ik keek er verbaasd naar, ik probeerde me af te vragen hoe ik eraan kwam. Tegenover me zat n jongen waar ik totaal nog niet mee had gepraat en in mijn hoofd had ik het scenario verzonnen: waarom heeft die jongen tegenover me me net deze kapotte sigaret gegeven? (Waar dus helemaal niets van klopte) Ik dacht: ik geef hem dat gewoon terug. Ik heb nog nooit zo'n grote wtf blik op een gezicht gezien. Daarbij sprak hij ook nog frans, en was ik niet in staat om hem een verklaring te geven voor mijn daad op dat moment.
![]()
Fool zei:Een meisje van 17 die een keer zoveel MDMA naar binnen gooit als ik doe![]()
MusicIsLife zei:Fool zei:Een meisje van 17 die een keer zoveel MDMA naar binnen gooit als ik doe![]()
Fool. Dit topic gaat over blunders, niet over verantwoord gebruik.
, dit topic gaat over blunders. Ik neem aan dat de meerderheid die hier zn verhaal doet inderdaad wat teveel van het goede heeft genomen, denk je niet? Ik had even gespiekt in een ander topic, in dat opzicht ben ik wel een beetje helderziend. :Puncoolbeatle zei:Hey, wijze fool. Mag ik je eraan herinnen dat ik niet erbij heb geschreven hoeveel mg mijn pil bevatte? Dus tenzij je helderziend bent, kun je niet weten hoeveel mdma ik die avond had![]()
Uhu ja, dat denk ik ook wel ja. Ik verbaasde me gewoon weer eventjes, was niet als aanval bedoeld hoor. :PDaarbij zeg ik wel, zoals musicislife mn standpunt al verdedigde, dit topic gaat over blunders. Ik neem aan dat de meerderheid die hier zn verhaal doet inderdaad wat teveel van het goede heeft genomen, denk je niet?
![]()