Je ergste drugsblunder

SirErick

Wijs gebruiker
JackHerrer zei:
Dit jaar naar supremacy geweest (XTC gebruikt). Op een gegeven moment kwam er een knap buitenlands meisje naar me toe en vroeg of ik wat "cum" had. Dus ik zei tuurlijk heb ik cum voor jou. Uiteindelijk kwam ok erachter dat ze "gum" bedoelde. Oops :)
Ik zie die (gênante) situatie al helemaal voor me, whahahaha, lol.

Albedo

Wijs gebruiker
Hahaha, die is goed! Wanneer kwam je er uiteindelijk achter? Toen je je broek al wilde losmaken zeker? :tearsofjoy:

JackHerrer

Bewuste gebruiker
Hahaha, ik vroeg aan haar of ze mee wou naar de wc. De enige plek die ik op dat moment kon bedenken. Zij vroeg toen waarom naar de wc? Ik reageerde door te zeggen dat ik niet zo openbaar sex wou hebben. Dit begreep ze uiteraaed niet omdat zij het over kauwgom had. Ze schoot in de lach en legde het nogmaals uit. Toen begreep ik het. :grin:

Achteraf alles aan mijn vrienden verteld en erom gelachen. Nu krijg ik het nog erg vaak te horen. Vooral als iemand kauwgom wil is het nu: "Do you have some cum for me"? :grin: :grin:

candymonster

Experimenterende gebruiker
Blunder 1:

Toen ik keer met mijn dronken hoofd een hasj jointje wou roken en ik hem (hoe dan) in de fik had gestoken door hem in het midden aan te steken.. weg 10 euro aan hasj. :wave:

Blunder 2: op een feestje met iets teveel biertjes een lijntje speed weg willen snuiven maar omdat ik met mijn handige hoofd niet mijn rechterneusgat dichtkneep blies ik de halve lijn weg

en... speed blunder 3:

Toen ik een keertje op een hardcore feestje was (en man, wat vind ik hardcore vreselijk) ik als remedie tegen mijn afkeer jegens hardcore- muziek er een sleutelpuntje speed doorheen jaagde om de muziek draaglijk te maken, ik na 1 uurtje toch besloot om dmv van de laatste nachttrein naar huis te gaan, in slaap viel in de trein (met speed op, hoe?) en een station verder belandde dan de bedoeling was. Niet erg ver, maar toch.. voor een meisje van 17 jaar is een halfuur naar huis lopen langs een spoor niet echt een feestje. Station verlaten, behalve een politie-auto, daar ontwaakt uit mijn slaap-coma gesmeekt of ze mij naar huis wilden brengen, bleek het verdorie een collega van mijn vader te zijn! Zit je daar met je pep-kop.. ghehe, goed verhaal voor later.

:confused:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Zaten we dit weekend thuis onder vrienden, allemaal op drie kwartjes van MDMA + MDA snoepen en waus genoeg om raar te gaan doen.

Wil ik een jointje draaien en word er gevraagd "gaat het lukken?"
Kijk ik even in het rond wie de vraag stelt en kijk dan naast mij naar 1 van mijn maatjes, kijk terug naar de vraagsteller en dan verward terug naar mijn maatje met een gezicht van "waarom antwoord jij nou niet?" Bleek dat de vraag ovet het rollen van mijn joint ging. Keek ik ng even verdwaasd en had em toen door. Heel onze vriendengroep plat van het lachen, 2min. later vragen waarom we nou weer aan het lachen waren.

Re: Je ergste drugsblunder / politie

kom je om 06:00 de club uitgelopen, met zn zesen, ieder 2 pilletjes achter de kiezen gehad.
iedereen ging shoarma halen, behalve ik. ik had geen honger.
ga rustig op een bankje zitten, sigaretje roken, komen mijn vrienden er weer aan, met 2 politie agenten.

ik denk natuurlijk '#@$%^*******" en begin een beetje para te worden.
ik gelijk opstaan om me heen kijken zovan ''waar zal ik eens heen rennen?!''
zet 1 stap, en.... bots! vol op mn bek ga ik daar.

ik kijk omhoog, de agent steekt zijn hand uit om me omhoog te helpen, en zegt:"'je vriendin hier heeft gevraagd om een groepsfoto te maken met ons en het politiepaard erbij''

die agent wist ook donders goed de wij niet zuiver waren, dat zei hij ook, maar hij vond het wel een leuk idee.
danku politie meppel!
WE LOVE U! :wave:

Bovenaan