Je ergste drugsblunder

Angramar Temenos

Badass junkie
darklord667 zei:
Thuis lsd genomen, omdat ik ruzie had met mijn ouders. ( woonde toen nog thuis ). Toen het begon te werken heb ik het ze verteld, en ze hebben beide geen ervaring met drugs. ( ze wisten wel dat ik blowde en keer paddo's had gehad. En toen kwam ineens ook de rest naar boven wat ik gebruikt had. Mijn ouders vinden het nu "prima" in de zin van dat ik het allemaal zelf moet weten, omdat ik niet meer thuis woon. Op dat moment waren ze helemaal in paniek, hadden psychiater gebeld om informatie etc..

Wow :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

caatje

Badass junkie
Verdwalen in het openbaar toilet van het tankstation Texaco A2 richting Eindhoven. Je kwam binnen en dan werd de ruimte verdeeld door 2 deuren: 1 dameskant, 1 herenkant. De dames kant in gegaan en daar moest je het hoekje om en daar waren 3 of 4 deueren van het toliet. Bij 1 naar binnen maar toen ik klaar was op de wc en het hokje uit stapte wist ik niet meer welke deur ik terug moest hebben. Moet er bij vertellen dat alles "heerlijk" neonblauw werd verlicht. Ik raakte niet in paniek maar was erg gefascineerd door het "doolhof"

HallucineerMeneer

Belezen gebruiker
caatje zei:
Verdwalen in het openbaar toilet van het tankstation Texaco A2 richting Eindhoven. Je kwam binnen en dan werd de ruimte verdeeld door 2 deuren: 1 dameskant, 1 herenkant. De dames kant in gegaan en daar moest je het hoekje om en daar waren 3 of 4 deueren van het toliet. Bij 1 naar binnen maar toen ik klaar was op de wc en het hokje uit stapte wist ik niet meer welke deur ik terug moest hebben. Moet er bij vertellen dat alles "heerlijk" neonblauw werd verlicht. Ik raakte niet in paniek maar was erg gefascineerd door het "doolhof"

wat had je op dan?

darklord667

Experimenterende gebruiker
Verder heb ik een keer met iemand een hele nacht aan de mdma en xtc gezeten. En ik zag overal brillen en snorren.. En de volgende ochtend, toen ik nog onder invloed was, vroeg ik aan iemand die tegen hd is, waarom hij een bril droeg..

underworld

Wijs gebruiker
ik heb er genoeg gehad. maar de mooiste was nog wel deze lsd trip:

ik zit met mijn vader op de bank in de woonkamer tv te kijken, hij zou die avond de stad in gaan en de hele avond wegblijven dus ik bedacht me dat het een ideaal moment is om te trippen op lsd.
ik had hem verteld dat ik een film wou kijken op tv en daarom niet mee wou gaan.
hij zou half 9 weggaan dus ik leg kwart over 8 het maya zegeltje op me tong, naast me pa.
maar plotseling zegt hij om half 9:
ik heb eigelijk helemaal geen zin om weg te gaan, ik blijf lekker thuis!

dus ik echt zo van KUT, ah nee! ik kan dat zegeltje ook niet meer uit me mond halen want hij is allang opgenomen..
afijn ik blijf op de bank zitten naast me pa tot de lsd begint in te werken, ik zeg mijn pa dat ik naar boven ga, even op de computer zitten.
de lsd begint goed te werken en overal zijn zware vervormingen en patronen. ik zit anderhalf uur op me kamer te trippen, komt opeens me vader naar me kamer, die zegt: zoon, de film die je wou kijken is op tv, kom je gezellig erbij zitten?

ik was zo hard aan het gaan dat ik geen tegenargument kon bedenken, dus ging ik maar mee.
de film was american pie, ik tripte hem vreselijk hard terwijl ik gewoon normaal moest gedragen voor me vader omdat hij het niet door mocht hebben.

ik kijk naar de tv en zie de tv op me afschieten, alle tieten in de film beginnen te vervormen en uit de tv te schieten en de muur achter de tv is vloeibaar geworden en stort langzaam in. ik zie de vloer naar me toe flubberen.
dus ik zit me helemaal schrap te zetten terwijl ik nog steeds naast me pa zit.
gedraag je normaal denk ik steeds.. maar wat is normaal eigelijk? kreeg ik allemaal van dat soort paradoxen op normaal zijn.

opeens zegt me pa uit het niets:
hoe zou je het vinden als je stiefmoeder terug zou komen in ons leven?
dus ik echt met me hart bonkend in me keel;
"erm, leuk pa.."
mijn vader:
"ja maar wat vind je er nou echt van?"
ik: mij best, leuk hoor
en zo ging het 5 minuten door, hij wou echt een serieus antwoord terwijl ik daar totaal niet in staat was!

na een tijdje vraagt me pa of ik heb geblowed want me antwoorden zijn een beetje wazig en kortzichtig, ik grijp die kans met beide handen aan en zeg, ja ik heb vandaag wel een paar jointjes op..
hij weet dat ik blow en heeft daar totaal geen probleem mee dus hij dacht dat ik gewoon knetterstoned was.

afijn toen gaf ik het op het werd me allemaal teveel, overal vervormingen,en opperste paranoia omdat ik mijn vader recht in de ogen moest kijken tijdens dat gesprek en ik dacht echt dat het zo duidelijk aan me te zien was dat ik tripte, dat ik maar gezegd heb dat ik moe was en dat ik maar naar bed ga.

toen nog 6 uur in me bed lopen trippen aangezien ik niet kon slapen en ik was te paranoia dat mijn vader me kamer binnen zou komen en zou zeggen dat ik helemaal niet moe was en een verklaring wou.

zo wat een trip was dat :tearsofjoy:

Chris Pontius

Badass junkie
haha ik had bijna iets soort gelijks.. ik had om 5 uur een zegel in me mond gedaan, omdat me ma 6 uur wegging.. wordt ze ziek en blijft ze ineens thuis :beer:
heb toen wel rustig op mijn kamer kunnen zitten :)

Supervlieg

Wijs gebruiker
Hahaha dat zijn echt fokt op situaties.. Ik weet nog met oud en nieuw dat ik sochtends thuis kwam hard trippend op paddos en heel de woonkamer vol lag met langzaam wakkerwordende ooms tantes nichtjes en neefjes. Bleek dat ze niet weg konden snachts vanwege de dichte mist. En ik moest er maar tussen gaan liggen want me oma sliep in me eigen bed. Heel droog moment..

Maar het ergste was wel na Ground Zero. Lekker aan de peppie, aftertje bij Oscar. Ik helemaal scheef van de keta, gaat opeens me telefoon: moeders belt. Uiteraard neem ik niet op en dit ritueel herhaald zich nog 3x. Maargoed leek me niet zo slim me ouders te bellen op dat moment :grin:
's Avonds ga ik naar huis en haal nog een nachtje door. Zag ik dat ik een mailtje had van me moeder dat ze dagje eerder op vakantie gingen en dat ik dus een dag eerder moest langskomen. En uiteraard vergeet ik met me scheve hoofd iets terug te sturen. Vervolgens gaat de volgende dag opeens de deurbel. Ik vertrouw t al niet dus verstop snel al me shit - staan gvd mn beide ouders op de stoep. Ze vroegen zich af waarom ik maar niets van me liet horen. Moet ik er even bij zeggen dat zij uit apeldoorn komen en ik in utrecht woon en ze dus alleen daarvoor dat pokke-end heen en weer hebben gereden. Ik schrik me kapot, en die 2 nachten doorhalen werkten ook niet mee. Compleet vercrackt en stotterend bied ik me pa een bak koffie aan die ik vervolgens 3x opnieuw moest zetten omdat ik uitschoot met de melk. Gelukkig hadden ze al snel door dat ze niet welkom waren en gingen ze snel weg. Heb er nooit meer wat van gehoord :grin:

Of het avontuur op de bank bij DreamWeaver thuis. Allebei 2.5 zegel maya lsd op en compleet de weg kwijt. Komt eerst de fysiotherapeut langs die vervolgens allemaal oefeningen ging doen met dreamweaver. Hilarisch aangezien de communicatie tussen die 2 niet echt soepel verliep :grin:
Vervolgens komt zn moeder ook nog eerder thuis van werk en gaat gezellig bij ons in de woonkamer zitten. Ik heb me kapot gelachen maar vond t al snel tijd om richting huis te gaan aangezien het toch wel enigszinds ongemakkelijk werd toen later ook nog zn broertje en zusje erbij zijn gaan zitten. Die reis was trouwens wel grappig. Van een gehucht ergens in limburg (dat zwaar kut bereikbaar was met t OV) naar Utrecht, en dat tijdens het spitsuur :grin: Kom ik thuis de keuken inlopen, waar ik mijn huisgenoten tref. Zij zijn erg antidrugs maar dat kon me niet zoveel schelen toen. Dus ik ga in de deurpost staan, groet ze met "Hoi ik ben Sietse, ik heb LSD op dus val me niet lastig". Je had die gezichten moeten zien :grin: Dat was echt een dag om in te lijsten haha.

underworld

Wijs gebruiker
J0rrit zei:
gast :openmouth:

Ik was echt knetter hard bad gegaan denk ik zo,

Gr

nja ik kom altijd in de meest bizarre situaties terecht waar andere mensen finaal op bad gaan maar op de een of andere manier overleef ik het altijd.

ben ook een keer club 11 uitgeschopt omdat ik de lift daar had ondergekotst omdat iedereen opeens rattenhoofden had en een vage arabische taal gingen praten waardoor ik het als een complot tegen mij zag. toen was ik ook echt ver heen, ik type binnenkort wel het verhaal, hebben mensen weer wat te lachen want die trip was echt te bizar voor woorden. maar ben nu te stoned om dat hele verhaal uit te typen.

maar heb nog veel meer van die leuke verhalen, komen binnenkort wel :)

Echelon

Belezen gebruiker
underworld zei:
J0rrit zei:
gast :openmouth:

Ik was echt knetter hard bad gegaan denk ik zo,

Gr

nja ik kom altijd in de meest bizarre situaties terecht waar andere mensen finaal op bad gaan maar op de een of andere manier overleef ik het altijd.

ben ook een keer club 11 uitgeschopt omdat ik de lift daar had ondergekotst omdat iedereen opeens rattenhoofden had en een vage arabische taal gingen praten waardoor ik het als een complot tegen mij zag. toen was ik ook echt ver heen, ik type binnenkort wel het verhaal, hebben mensen weer wat te lachen want die trip was echt te bizar voor woorden. maar ben nu te stoned om dat hele verhaal uit te typen.

maar heb nog veel meer van die leuke verhalen, komen binnenkort wel :)

Fear and loathing in club 11 :grin:
Ben benieuwd

underworld

Wijs gebruiker
Echelon zei:
Fear and loathing in club 11 :grin:
Ben benieuwd

nja ik type hem nu wel, toch niks te doen.

ik ging met dumpy (van df) en zijn toenmalige vriendin een avondje spacen op een dubstep feest in club 11, amsterdam.
we zitten in de trein erheen en we legden ons eerste zegeltje op onze tong, dumpy 3, dus ik dacht van: 'nja die zullen wel in kracht zijn afgenomen aangezien hij er gelijk 3 tegelijk neemt' dus ik leg een hele maya op me tong .

afijn we zijn aangekomen in amsterdam en we lopen richting club 11, de eerste lsd verschijnselen beginnen te komen, de lucht is opeens felpaars en er beginnen kleine minimale vervormingen te verschijnen.
we gaan de club in en nemen de legendarische club 11 lift (als je hem niet kent moet je hem maar even opzoeken op youtube)
en het begint al een beetje te vervormen al die schilderingen in de lift.

we zitten in club 11 en ik voel opeens een enorm ongemakkelijk honger gevoel op komen waar ik van af wil, dus ik loop naar de bar en ik vraag daar of ze kroketten of snacks hebben (wat ook al best vreemd is) afijn, hadden ze niet dus ik loop weer terug naar dumpy,
hij begint ook al aardig te trippen. maar ik voelde me nog steeds ongemakkelijk dus ik zei dat ik even een rondje ging lopen.

ik wou eigelijk de plee opzoeken maar ik kon de weg niet meer vinden want het was een groot doolhoof voor mij op het moment, al die gangen. snapte er helemaal niets van.
dus opeens kom ik bij de lift aan en besluit in een bizarre gedachtegang dat het wel goed voor me kon zijn om de lift in te stappen en daar die schilderijen bewonderen.

het was vet bizar in de lift, alles vervormde helemaal en iedereen ze gezicht (de lift was best vol)begon te vervormen en na een tijdje veranderde het in rattenhoofden! dus ik zag allemaal mensen in de lift met rattenhoofden allemaal naar mij kijken!
ik voeelde me er vet ongemakkelijk bij en de tijd dat de lift erover deed om naar beneden te gaan was voor mijn gevoel echt astronomisch lang, er kwam geen einde aan.

dus ik ben eindelijk beneden, ik stap de lift uit en vraag me af, wat ging ik hier ook alweer doen?!
er zijn heel veel mensen die allemaal naar boven willen, het was veel te druk voor mij
'overal rattenkoppen!' dacht ik bij mezelf, afijn ikga weer gelijk terug in de lift.
de lift stroomt weer langzaam vol en ik voel me weer bekeken, ze zaten me allemaal aan te kijken en weer dat gniffelende vreemde taaltje van ze te praten, ze waren over mij aan het praten dacht ik.
opeens begint dat ongemakkelijke hongergevoel weer te komen en hield ik het niet langer vol de hele situatie en heb de lift ondergekotst terwijl er 8 mensen en een liftportier instonden.

ik was in opperste staat van paranoia, alles was veel te overweldigend en nu keken al die rattenkop personen me serieus aan en had ik helemaal het gevoel bekeken te worden (raar he?)
na dit ongemakkelijke moment zijn we weer boven en word ik staand gehouden door de liftportier (ik wou gewoon doodleuk weer weglopen, met me vage kop)
de liftportier zat nog steeds tegen me aan te lullen in dat vage taaltje en half nederlands
dus moest ik weer mee naar beneden en daar moest ik het schoonmaken.

ik krijg zo'n bezem met een plastic rand (van die dingen om water op te zwabben) om alles schoon te maken, maar ik was zo ver heen dat ik de muur ermee ging zwabben.
afijn die portier staat me raar aan te kijken en vraagt me wat ik op heb.
'ik zou het niet meer weten' antwoord ik tegen hem.
hij haald de beveiliging erbij om mij uit de club te sturen, maar ik vraag of ik me vrienden mocht inlichten dat ik eruit getrapt ben.
dat mocht maar ik moest wel weer gelijk naar beneden daarna, ik ben weer omhoog gegaan, trip nog steeds snoeihard en verdwaal weer in dat labyrint van gangen(het waren er maar 3 :tearsofjoy:)

na 10 minuten komt de beveiliging me weer opzoeken en zeggen dat ik nu toch echt naar beneden moet (ik liep al 10 minuutjes rondjes door 2 gangen)
en werd ik in de dienstlift naar beneden gebracht om de club uitgezet te worden.
ik bel dumpy zijn vriendin (die had maar een half zegeltje op) en vertel haar dat ik de club uitgezet ben omdat ik gekotst had en dat ze naar beneden moeten komen.

afijn ze waren aangekomen en vragen hoe wat en waar, ik vertel ze het verhaal van dat ik eruit ben gezet omdat ik de lift had ondergekotst omdat er allemaal rattenhoofden rond liepen, en ze brachten me naar cs. dumpy had ik niet veel aan want die zat maar de hele tijd te brabbelen dat hij zijn hand door een glas kon steken en terugtrekken, en dat hij weer terug wou naar de muziek.

afijn ze hadden me naar cs gebracht en zij gingen weer terug want ik wou niet hun avond verpesten, ik moest een half uur op me trein wachten, er zat een vrouw verderop op een bankje die keek me de hele tijd aan met een rattenkop, ik werd er weer helemaal para van, ik kijk naar de verste sporen en zie daar een trein voorbij huppelen, overal zijn hevige patronen, het hele station word erdoor overgenomen.

eindelijk komt de trein aan en stap ik in, ikga in de wagon zitten en de trein rijdt weg.
ik heb de hele tijd het gevoel dat we gaan opstijgen net zoals in een vliegtuig en zet me de hele tijd schrap in me stoel, ik zag ook daadwerkelijk uit het raampje de grond kleiner worden!
na 10 minuten dit volgehouden te hebben trek ik het niet meer en kots de wagon onder, ikga snel naar een andere wagon.
ga daar weer zetten en zie uit me raampje de hele tijd het landschapper sneller en dan weer vertraagd langsgaan, het is net zoals een film in slow mo en daarna weer in werkelijke tijd.

na wat 2 uur leek (was 25 minuten) kom ik op utrecht cs en ga me fiets zoeken. dat was verdomd moeilijk want alles vervormde de hele tijd.
uiteindelijk toch gevonden en ging maar beetje doelloos door de stad fietsen want ik was nog steeds op het hoogtepunt van me trip (dit hele verhaal tot nu toe is in 4 uur gebeurd)

ik ga op een bankje zitten nog steeds met een kutgevoel en zet een muziekje van me telefoon op, het was een techno liveset van sven vath, die klonk zo mooi, zo puur, dat al me negatieve gevoelens weg ebten en er euforie voor in de plaats kwam!
heb uiteindelijk 3 uur in totale extase naar hetzelfde nummer geluisterd op dat bankje en ben toen maar naar huis gegaan en gaan slapen.

wat een dag was dat.
ikzei toch dat ik in gekke situaties terecht kwam :rock:

morgen type ik wel het verhaal van mij 2c-e overdose :tearsofjoy:

zal ik hem trouwens gelijk maar in tripreports neerzetten aangezien het een aardig verhaal is geworden?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Of sta je om 22:00 op het station, en roept inens keihard "GVD" over het perron. word je door 20 man aangekeken, en dan rustig een sigaretje opsteken, (niet naast de rookpaal.)

ja, was een restje van alles en nog wat, na 24 uur onafgebroken feesten, dan ineens ziendat je op 22 seconden de trein hebt gemist.

Hagelkaas

Newbie
Die lift in 11, daar ben ik ook een keer grenzeloos bad gegaan. Alleen dan op een flinke overdosis spacecake en een lading bier. (Spacecake eten als je kacheltje lam bent en dus sterft van de honger, dom dom dom)

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
liften zijn vreselijk onder trippen, maar trapjes oplopen ook. na 20 trapjes omhoog lopen, dacht ik echt dat er geen eind aan zou komen. Maar wie gaat er dan ook op de 11e verdieping wonen.... en dan steeds de tel kwijt raken, en steeds het halletje inlopen om te zien welke verdieping je bent.

caatje

Badass junkie
underworld zei:
we gaan de club in en nemen de legendarische club 11 lift (als je hem niet kent moet je hem maar even opzoeken op youtube)
en het begint al een beetje te vervormen al die schilderingen in de lift.
de lift, ernstig als je trippend bent....

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/5Acbu1KpOnM&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/5Acbu1KpOnM&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>M[/youtube]

cropp

Badass junkie
ik had ooit die happy cabs bij de smartshop gehaald, en toen ik superdronken de coffeeshop in liep, en mijn wiet besteld had, vroeg ik aan het personeel of ze het erg vonden als ik even wat cabsules innam, nou dat heb ik geweten

bij mij is m'n ergste drugsblunder simpelweg teveel mdmakristal in 1 keer gedropt +500mg ...
ik stond vrij strak, 4 uurtjes gestampt op hardtek en vanaf dan in een zwart gat gevallen voor de komende 12uur ofzo; totally down
en heb de maanden erna mezelf terug moeten bij elkaar schrapen, een hele tijd depressief rondgelopen :rolleyes: was me dat kut

Pikachu

Wijs gebruiker
Mijn domste actie bij uitstek was het innemen van een vingertopje mdma toen we gewoon met z'n allen gezellig bier zaten te drinken. We hadden het over mdma en hoe chill het nu zou zijn, dus ik met m'n enorm zatte hoofd een vingertop genomen. (Terwijl ik het normaal altijd heel nauwkeurig afweeg) Ben toen een paar uur knock out geweest. Hmm ja dat was denk ik wel het domste wat ik ooit met drugs heb gedaan...

TrippyShit

Badass junkie
Na een paddotrip wouden we bij een vriend ff gaan chillen. Jointjes erbij, filmpje opzetten, pizza bestellen EN mn rum ophalen. Even een glaasje voor de smaak. Ik vond zelf dat ik er nog wat raar uitzag. Rare blik in mn ogen enzo. Mn vrienden zeiden dat je niks meer zag en dat ik de rum moest pakken. Ik kwam binnen en het ging zo;

Ik: Halleu
Zusje: Woow, wat zie jij eruit joh?
Ik: uhh ja uhh, waar is mn rum?
Vader: Ja, in die tas die je meehad gister. *kijkt me raar aan*
Ik: Ooh oja, oja. Uhmm.. Waar is mn tas?
Zusje: Wat heb JIJ op joh? Kijk dan pap..
Ik: Gewoon, niks. *loopt verward naar de tas te zoeken*
Ooh ik heb em al! Doeiiii!!

Niks over gehoord verder, maar ze keken me nogal raar aan :P

cropp

Badass junkie
op oud en nieuw stond ik half strak van de pep, en was ik alsnog halfsloom vanwege alle wiet

iedereen die zag dat ik wazig was geloofde me meteen als ik vertelde dat ik alleen hash met alcohol gecombineerd had

MCHZK

Belezen gebruiker
Mijn eerste ervaring met harddrugs :

ik was op een feestje in structure beton in brussel (dat nu helaas niet meer bestond) en had de hele avond gezopen en geblowd. Door het blowen kreeg ik een ontzettend droge bek en ik had erg veel dorst , maar men geld was op.. besloot ik om met men scheve kop aan random strangers te vragen of ik wat mocht drinken van hun bier. uiteindelijk iemand gevonden waar ik wat van mocht drinken
vroeg die jongen even later : "je weet toch dat je nogal veel mdma op hebt nu he ?"
en ik had nog nooit harddrugs genomen.. was me dat even schrikken :grin:
gaf een leuk gevoel , maar ben sinds die nacht tegen pepmiddelen en zal er waarschijnlijk nooit aan beginnen (veel last aan m'n hart gehad die nacht en de dag erna)

en nog een hele domme :

overdosis spacecake
ik zat in het jeugdhuis hier in de buurt en had net een gigantische joint geblowd met enkele vrienden. Ik had erg veel honger , en plots kwam een vriendin van me toe met een spacecake die ze eerder die dag had gemaakt. Ik had flinke honger dus nam er enkele stukken (te veel) van , waarna ik naar huis vertrok
ik was moe dus ging in m'n bed liggen om wat te slapen , ik dacht dat ik niet ging voelen van de cake want het was al een uur verder. ik werd ongeveer een uurtje later wakker van de pijn. Ik had een kleine wonde op m'n rug en die deed pijn , waarna ik dacht dat ik nierstenen had die door m'n rug door staken ( :grin: ) ik toen m'n moeder uit haar slaap gaan halen om te zeggen dat ik me egt niet lekker voelde
ze keek naar m'n rug en zei dat het een klein puistje was dat ik had opengekrabd
toen ik in de spiegel keek zag ik wat een ravage de cake had aangericht.. de meest wazige blik die ik ooit heb gehad , met knalrode ogen :grin:

voor de rest paar keer zat thuis gekomen en domme dingen gezegd of dingen kapot gemaakt..

cheers :stoned:

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Straal bezopen 22mg 2ct7 snuiven en vervolgens nokkie gaan hallucineren als een dolle en niet meer weten wat je op hebt! :rolleyes:

Hagelkaas

Newbie
plantenbak zei:
toch wel grappig dat het vaak door de alcohol :)
Als het aan mij lag zou ik alleen nog maar X doen op gelegenheden waar ik normaal alcohol drink. Niet alleen omdat het gewoon een heerlijke drug is, maar vooral omdat je jezelf onder controle hebt. Als je wil kan je gewoon nog redelijk nadenken, iets wat met alcohol onmogelijk is..

yaaaw

Bewuste gebruiker
Na het uitgaan met mn dronken kop nog ff met een paar maten chillen bij een maat thuis, daar aangekomen flink wat mdma en GHB gepakt...Rond 5 uur krijg ik een smsje van een meisje (nu mn vriendin) dat het oppassen bij haar tante uitgelopen was en ik haar niet ff op kon halen om haar naar huis te brengen, nja geen probleem.
Hele tijd later kom ik terug bij mn maten, maar ik was echt helemaal kwijt wat ik in die tijd gedaan heb :confused: , nja ik zal haar toch wel naar huis hebben gebracht. Nog flink door liggen chillen, paar uurtjes gaan slapen en toen naar huis gegaan...maar het zat me toch dwars dat ik niet wist wat ik in die tijd heb gedaan.
Toch haar maar ff gebeld met de vraag of ik haar een beetje goed thuis heb gebracht.
Wat bleek; ik ben naar haar oppas adres gefiets (zo'n 20 minuutjes fietsen), daar aangekomen met een fokking scheve kop haar heelhuids thuis gebracht. Toen weer naar haar oppas adres (ofja voor een supermarkt waar we af hadden gesproken) gefiets :rolleyes: en gebeld waar ze nou bleef. Waarop zei antwoorde wtf dr aan de hand was? Dat ik haar allang opgehaald heb... Ik heb toen schijnbaar gezegd, ach flikker dan toch op en ben weer naar mn maten gefiets, daar aangekomen alles weer vergeten.
Pffff echt mn kortetermijngeheugen was helemaal weg die avond, gelukkig kon mn vriendin dr wel om lachen. :mrgreen:

Miss J

Bewuste gebruiker
Toen ik een jaar of 15 was, was er een feestje bij ons in het dorp dus met een groepje vrienden een fles berenburg gehaald en voor dat het feest begon waren we inmiddels al best ver heen. Toen ik een vriend van m'n broer tegen kwam bood hij me een joint aan. Dit zou mijn eerste echte joint worden, ik had wel eens vaker wat gerookt maar met weinig effect, en in mijn beschonken toestand zag ik er niet veel kwaad in.

Aangezien ik niet te laat thuis mocht zijn ben ik daarna direct (zingend en stoep op en af) op de fiets naar huis gegaan. Toen ik thuis aankwam, merkte ik iets te laat dat mijn ouders nog op waren en ze hadden me al gehoord, dus ik probeer heel nonchalant te zeggen dat ik moe ben en op bed wil dus ik wens ze welterusten, loop slingerend door, doe de deur dicht en struikel over m'n eigen voeten met een hoop lawaai tegen de slaapkamerdeur in de gang.....

Toch nog een maand huisarrest gehad :grin:

burnevil92

Belezen gebruiker
Op de pensenkermis van mijn school moesten ik en een paar vrienden mee helpen opdienen etc. ik en paar vrienden hadden het idee om iemand zat te voeren ik zei dus ok maar ik zelf was tegen de avond al erg zat en mijn vriend dat we zat hadden gevoerd lag knock out naast mij op een stoel xD , komt de hele bende directeurs van mijn school zit er 1 directeur van de 5 die er stonden te zeggen dat hij te veel gedronken had . Begin ik er tegen te zwanzen dat dit totaal niet zat is dat hij nog niet heeft overgegeven dat hij niet wist wat zat was enz zeg ik zo "ik weet wat zat is ik zat met Rock Ternat ( rockconcert hier in belgie ) in de EHBO ( eerste hulp bij ongeval ) " gevolg ervan ik moet naar CLB voor drankproblemen xD

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Haha, ik bedenk me er net eentje. :grin:

Het was op Landjuweel 2007, op Ruigoord. Ik was daar met een stuk of 5 vrienden, 4 dagen lang genieten van de sfeer, de mensen en niet te vergeten, drugs. In die 4 dagen behoorlijk wat genomen, o.a. pilletjes, MDMA, en een paddotheetje dat helaas niet werkte. Nu waren wij al een tijdje op zoek naar LSD, maar tevergeefs. Op de 2e dag van het festival ben ik nog wel een oude vent met een lange baard en een flesje liquid LSD tegengekomen, maar daar wilde hij 50 euro voor en hij verkocht helaas niet per hit.

De laatste en vierde dag van het Festival. We werden allen rond 10-11 uur wakker, deden 't rustig aan en rookten een paar jointjes. Twee vriendinnen van mij aten een broodje, en boden een man die naast hen stond een hapje aan. Hier was hij erg dankbaar voor en zei: ''Zin in een tripje?'' Die vriendinnen zo van ja is goed, en die gast haalt een zakje met 17 LSD zegels tevoorschijn. Hij zei dat ze die nacht buiten hadden gelegen en nat waren geregend, en dat we ze mochten hebben.

Dus van het ene op het andere moment waren wij in het bezit van 17 zegels. :grin: Nu komt het ''blunder'' gedeelte. Er totaal niet bij stilstaand dat dit de laatste dag van het festival was en dat ik rond 6 uur s'avonds thuis moest zijn, begonnen we de LSD te verdelen in ons tentje. Ik begon met een halve, maar constateerde na een uur nog zo goed als geen effect. We kwamen tot de conclusie dat de regen de zegeltjes best had verneukt, en ik leg er 5 tegelijk op m'n tong :rolleyes:

Toen vond een vriendin van me het zakje waar de zegeltjes oorspronkelijk in hadden gezeten, dat nog gevuld was met een regenwater en LSD mix :grin: Wij dus om de beurt een lik nemen uit dat zakje, waar dus de LSD van 17 zegeltjes in geconcentreerd zat. Een vriendin keerde het zakje zelfs binnenstebuiten, en het gebruikte het geheel als een zegel door het in haar mond te proppen xD (die is nog wel bad gegaan later).

Een half uur later waren we allen zwaar aan het trippen, te midden van zo'n 2000 hippie's die hun tenten aan het afbouwen/inpakken waren. Erg geschikte setting dus, not :rolleyes: Nou alles leuk en aardig, tot ik me na een paar uren trippen realiseerde dat ik over een half uur naar huis moest. Gelukkig had ik al eerdere tripervaring met paddo's, dus bleef ik kalm.

Zwaar mindfucked zat ik met een nuchtere vriend in de bus, en ik maakte me ernstig zorgen over mijn thuiskomst. Eenmaal terug in Amsterdam fietste ik naar huis. Mijn pupillen waren natuurlijk enorm, en ik had enorme moeite me normaal te gedragen, maar ik bleef kalm, en mijn moeder heeft uiteindelijk niks gemerkt. Was wel ff zwaar klote, maar natuurlijk gewoon ontzettend onverantwoordelijk van mij. Ik heb er echter wel van geleerd, en doe nu niet meer aan dit soort debiele praktijken.

Die avond nog zeer tevreden ingedoezeld, terwijl de neon-patronen nog door mijn kamer zweefden. Dat was dus mijn eerste LSD trip :P

dfssdfde

Badass junkie
Op paddo's het lumineuze idee krijgen de rest van mijn kweekset op te eten...
Geen idee hoeveel het precies was maar in ieder geval veel te veel :tongueout:

SoSSoS

Ik heb ook nog wel een leuke.

Het was deze zomer en er was kermis in een dorpje 5km bij mij vandaan.
Dus ik denk laat ik is lekker gek gaan doen daar.
Met 4 pilletjes op zak naar de kermis gegaan daar.
Eerst ff een biertje erges daar drinken en eerste pilletje naar binne.
Na half uurtje ging ik al lekker maar ik wou harder gaan.
Ik gooide er nog 2 naar binnen en half uurtje daarna ging ik als een trein.
Op een gegeven moment was ik me maten kwijt en ging ze zoeken.
Dus ik denk dat ik ze zie en begin te lullen van: soo ik dacht dat ik jullie kwijt was man waar waren jullie?.
Dus hun zeggen: wie ben jij?
Dus ik denk huh?
En opeens wordt ik op mijn rug getikt door me maten: He daar was je!
Heb ik dus gewoon tegen vreemde aan staan lullu.
Ik dacht echt dat ze het waren.

underworld

Wijs gebruiker
ik had eergister trippend op 2ct7 ook een mooie, ik zit om 4 uur snachts op een bankje in een park, waar ik lachgasbalonnen aan het slurpen ben, na een tijdje merk ik op dat me vingers vast zitten gevroren aan mijn cracken, maar ik dacht dat de cracken toen niet meer koud was, dus zette ik hem maar tegen mijn tong om te testen of hij nog koud was(STOM!) heb toen 10 minuten helemaal trippend met die cracken vastgevroren aan me tong op een bankje in een verlaten park gezeten.
ik moet wel echt wasted zijn geweest om zo'n aktie te doen haha :tearsofjoy:

• Like
Waarderingen: Kwak
L

Lid 6909

Gast
hahaha underworld, mooie trip moet dat geweest zijn :grin:

cropp zei:
gNuxx zei:
ja goeie smoes :grin:

werkt bijna altijd, als ze zien dat je vaag bent, gewoon roepen hash en alcohol

Nou ik zeg gewoon, mam ik heb lsd gehad als dat een keer voorkomt, of wat voor drugs dan ook.

:wink:

Nirvana_646

Ha zo heb ik ook al eens met mijn tong vastgehangen aan een lachgascapsule! Wazigheid gecombineerd met de nieuswgierigheid of het nu echt koud zou zijn?
Is voelen met de tong eh! :grin: :tearsofjoy:

Bovenaan