Je ergste drugsblunder

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Dopezilla zei:
Ik ben in het verleden door alcohol toch enkele malen zo hard op mijn muil gegaan dat het zelfs nu geen grappige lading heeft.

Al is wat bezopen geblunder zo op z'n tijd wel leuk, hoor.

Het wordt minder leuk als dit het resultaat is:

Drie weken rond gelopen met dikke korsten op m'n smoel.

Olle
wow ziek. ik heb echt bijna precies zo'n letsel als jou gehad :P ook aan een kant van mijn gezicht en had een zware hersenschudding opgelopen. Daar ging mijn kerstvakantie :(

sindsdien nooit meer zo zat geweest gelukkig. Weet niet of dat voor jou ook gelde? :P

Dopezilla

Badass junkie
Ook in slaap gevallen tijdens het fietsen?

Ik werd dus naar huis begeleid omdat men inzag dat ik niet meer fatsoenlijk thuis kon komen, maar uiteindelijk viel ik in slaap en viel met m'n smoel op het asfalt.

Daar is toen mij moeder gebeld door ze, en die heeft me naar huis vervoerd. De volgende dag werd ik wakker in m'n eigen braaksel en met, uiteraard een helse kater. Verder voelde m'n hoofd wat raar aan, dus ik voelde eraan, maar stak met m'n nog half dronken kop zo m'n vinger in mijn open geschuurde smoelwerk, wat het er niet minder pijnlijk om maakte.

En toen kwam het ergste nog, na mijn kots opgeruimd te hebben moest ik beneden mijn moeder onder ogen komen.

Geleerd had ik er niet direct van, voordat het zo ver was moest ik eerst in het ziekenhuis belanden met een alcoholvergiftiging. Nadat ik een vriend van me een ontzettende hoek op z'n neus had gegeven ook.
Toen ik mijn vrienden weer zag was de sfeer ook vrij grimmig.

Ik ben blij dat ik die dagen achter de rug heb.

Olle

maiskorrel

Bewuste gebruiker
haha damn beter dat je dat achter de rug hebt. Hopelijk kan je er nu wel om lachen? Ik iig wel :grin:

Hoe ik precies was gevallen zal altijd een mysterie zijn maar het was iig op de fiets onderweg op stap. Ik werd wakker gemaakt door 2 dames en lag op de grond en zeiden dat ze 112 gingen bellen. Maar ik zei het gaat wel ik fiets weer door. Toch op hun verzoek toch even terug gefietst om een doekje te halen tegen het bloeden. Langs een vriendin haar huis gegaan. daar haar huis onder gekotst/gebloed. Vanuit daar door vaders en moeders naar het ziekenhuis gebracht.

En de volgende dag met een helse kater en zware hersenschudding wakker worden. Toen ik na een week ofso weer in staat was een preek aan te kunnen horen waren mijn ouders er gelukkig niet meer boos over. :P

cropp

Badass junkie
2 weken zat het bloed ook nog in mijn sokken, was ik acht meter ver gekomen met de fiets :tearsofjoy:

alcohol is echt een lijpe drug!

hazejunk

Experimenterende gebruiker
Ik heb echt zooo veel blunders gemaakt onder invloed van midazolam niet normaal. Het lijpe is dat ik er bijna niks meer van weet. Soms schiet me in eens iets te binnen of verteld iemand me iets wat ik toen heb gedaan . En zo als de meeste mensen wel weten ga je van benzo's echt rare dingen doen. Ik loop bijvoorbeeld dan net of ik bezopen ben en gedraag me ook een beetje zo maar denk zelf dat ik gewoon normaal doe, Echt kutzooi midazolam :angry: Moet die troep niet meer hebben.

Patty Brard

Gisteravond zat ik met me zatte kop in het park, komt erineens zo'n neger ofzo met mij lullen. Ik herrinner 3/4 er niet meer van wat hij gezegd heeft, maar hij zei geloof ik wel meerdere keren jij bent zat he? Is dat wiet dat je rookt? zei ik zo 'nee gewoon een peuk'. Jawel dat is wel wiet dat je rookt. Had het zelf niet in de gaten wat ik aan het roken was of hoe ik eraan kwam. Zegt hij zo iets van en jij bent deze leeftijd? Ik zeg zo 'hoe weet je dat'? 'Ja dat zei je net.' oh... En dan nog zo'n lul verhaal wat ik niet meer weet. Zegt hij zo van: 'moet je wiet hebben?' ja kun je daar aan komen dan?' 'Ja, Wacht ik geef je mijn nummer.' Dus ik pak me telefoon uit men zak. Zit bijna helemaal met me hoofd in de telefoon om de letters te kunnen lezen. Zegt hij zo 'geef maar aan mij'. Dus ik overhandig hem mijn telefoon. De rest kan ik me niet meer herrinneren. Toen was ik thuis weet ik nog. Nog wat gezeik van mijn moeder ofzo dat ik zat was herrinner me ik verder niet. Dus ik werd net wakker en toen bedacht ik waar mijn telefoon ergens lag. Ik in me broekzak kijken, lag hij niet. iK beneden in mijn jaszak kijken, lag hij ook niet. Dus ik denk zo 'zie je wel die negers moet je niet vertrouwen'. Ik tegen mijn moeder zeggen dat mijn telefoon weg is. 'Waar heb je hem dan gelaten?' vraagt ze zo. Ja weet ik niet ik had hem even op school ergens neergelegd en toen was hij weg, maar ik weet het niet meer. 'Oh ik schrok al dat je berooft was gisterenavond ofzo, je moet echt niet zo veel zuipen hoor.' Zie ik ineens mijn telefoon op mijn bureau liggen. :tearsofjoy:
Ah ik heb DORS. :tongueout:
edit: Oh ja hij heeft zijn nummer in mijn telefoon gezet onder de naam 'Fs'. Kent iemand deze jongen toevallig?

Patty Brard

Oh ja vanochtend werd ik wakker, toen voelde ik me net een mummie, helemaal de dekens om me heen gewikkeld, kwam ik heel langzaam omhoog, helemaal verdoofd, had echt ff het idee dat ik een mujmmie was, vond ik wel grappig :tearsofjoy:

azgaza

Badass junkie
Ik kan er zo snel maar één bedenken; was in een keiharde LSD trip in het donker, en met die visuals kon ik niet geweldig zien wat nou de boven en onderkant van de lachga patronen waren, waardoor ik er een ondersteboven in de spuit deed, en bij het pogen te kraken ging het van 'krak'- dop kapot. Gelukkig kan je die doppen op internet bestellen en nu heb ik 2 niet kapotte doppen, eentje voor het geval dat nog een keer voorkomt haha.

Verder maakte mijn vriend laatst (2 maandjes terug ergens) een erg pijnlijke, maar enigsinds komische alcohol blunder; we waren stomdronken, het was 5 am en we waren nog naar een andere kroeg gewaggeld die tot 9 am open zou zijn. Daarnaast hadden we een fles vodka. Nou had ik de dop vast, en hij de fles. Ineens zie ik die fles niet meer, dus ik vraag van 'gast, waar is de fles' en hij gaat van 'die heb ik in mijn tas gedaan' en ik van 'maar ik heb de dop vast', waar op hij letterlijk zei 'nee de dop heb ik er op gedaan', dus ik nogmaals 'ja maar ik heb de dop vast!', waarna hij 3 minuten stil voor zich uit staart en daarna heel langzaam richting zijn tas gaat, die glanst van de vodka-doorweektheid. Vooral dat moment dat ik zei 'maar ik heb de dop vast' en hij zo onlogisch als paarse-groene kanker kwam met 'nee ik heb de dop er op gedaan'. Dat was vrij ernstig.

Meestal gaat alles hier echter goed, dus vreselijke blunders maak ik niet zo vaak mee :)

leppeh

Bewuste gebruiker
10 gram MDMA op tafel op een papiertje om dosissen uit te wegen. Ik probeer de weegschaal te pakken die aan de andere kant van de tafel staat, reik daarbij over het papiertje heen en veeg het met mijn mouw een stuk aan de kant. Gelukkig kwam het echt precies op het evenwichtspunt op de rand van de tafel tot stilstand, anders had er 10 gram MDMA in het hoogpolige tapijt gelegen :') Meer een bijna-blunder dan een echte blunder.

Beanhead

Badass junkie
leppeh zei:
10 gram MDMA op tafel op een papiertje om dosissen uit te wegen. Ik probeer de weegschaal te pakken die aan de andere kant van de tafel staat, reik daarbij over het papiertje heen en veeg het met mijn mouw een stuk aan de kant. Gelukkig kwam het echt precies op het evenwichtspunt op de rand van de tafel tot stilstand, anders had er 10 gram MDMA in het hoogpolige tapijt gelegen :') Meer een bijna-blunder dan een echte blunder.

Dat had niet echt leuk geweest nee :openmouth:

leppeh

Bewuste gebruiker
Nog eentje: Toen ik nog thuis woonde snoof ik wel eens ketamine in bed. Tijdens een van de eerste keren kwam mn moeder net haar kamer uit om naar de wc te gaan terwijl ik ook de overloop op waggelde om te plassen. Ik bleef stokstijf staan toen haar deur open ging, in de veronderstelling dat als ik maar stil genoeg stond ze me niet zou zien. Fout gedacht... :P Na 10 seconden naar haar te hebben gestaard vroeg ze me wat ik aan het doen was, waarna ik iets murmelde en weer mijn kamer in ging.

Achteraf heb ik maar gezegd dat ik er niks meer van wist, waarna we tot de conclusie kwamen dat ik aan het slaapwandelen was.

Hihi.

verneukeratief

Badass junkie
Aan de uitsmijter van de Bootleg in Rdam vragen of ie nog wat had? De man ziet er nogal verdacht uit en maakt op zijn tijd een rondje door de zaak. Wel binnen mogen blijven. :grin:
Echt een maand later gebeurde me hetzelfde weer. :(

Arthur King

Wijs gebruiker
Niet echt een ernstige blunder, maar enkel wat vaagjes. :P

Na mijn blowsessie op zondag kreeg ik enorme vreetkick, dus ik besloot wentelteefjes te maken. :hearteyes:
Helaas lijken onze potjes kaneel en peper nogal op elkaar, dus rara welke ik in m'n beslag gooide. :wink:

Arthur King

Wijs gebruiker
Dopezilla zei:
Smaakte het toch een beetje? :grin:

Olle
Gelukkig wel, toen ik het aan het mengen was moest ik opeens niezen, ik snuffelde een beetje en zag opeens zwarte peper op het potje staan, snel wat nieuws gemaakt. :grin:

Jamola

Newbie
Ik dacht net 3 minuten geleden; kan je die daro retard capsules niet snuiven.
Tering wat smerig.

En ik stond ooit met een joint toen riep me broer ; politie, gooi dat ding weg
toen gooide ik um tussen de doorn struiken en hebben we met ze 4en nog stoned van de vorige een kwartier lang op ons knietjes naar een joint gezocht, die we niet vonden. :rolleyes:

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Na echt te veel joints gerookt te hebben en 75 gram wiet bij te hebben kom je thuis, doe je de deur open en staat heel je familie daar als verassing om samen te gaan eten. Daar sta je dan, kapot stoned helemaal naar wiet ruiken en een enorme zak wiet in de boekentas.

Toen m'n liefje op me lag met alleen haar onderbroek aan en ik lekker een joint aan het roken en toen kwam haar moeder binnen om te melden dat m'n pa aan de deur staat. OH SH-
( is uiteindelijk goed afgelopen, die pa was mn pa niet en belde aan het verkeerde huis aan en die moeder is zo achterlijk als een koe en weet het verschil niet van de geur tussen sigarretten en joints)

midden in de nacht op de pillen staan dansen op denkbeeldige muziek terwijl je aan het bellen bent en plots komen je ouders thuis. bagger moment

Op de 2cb: ik had de moeder van n vriend verteld dat ik morgen een verplichte uitstap moest maken met mn school en dat dat balen was, maar toen was ik aan het trippen en ik had was toen ook al van plan de dag erna ook 2cb te nemen. Toen ik wegging zei ze tegen me: succes met je trip morgen. Ik me rot schrikken en haar zo bang aankijken, zeker 30 seconden stotteren en staren van wtf! En me vlug omdraaien en wegstappen om dan in de gang te roepen; oh ik snap um!

En oja: eens heel veel geluk gehad; ik stap van t station naar m'n school valt er een zakje met 6-7 gram wiet uit m'n zak zonder ik het door had. Komt er een man naar me toe; hee jongen, dit is uit je zak gevallen: en geeft m'n zakje wiet terug :hearteyes:
Op meer kan ik momenteel niet kome

Angramar Temenos

Badass junkie
Na een nacht doorgetrokken te hebben op LSD (wat wel geweldig was) langsgaan bij een soort-van-vriendin (Ingewikkelde situatie maar er is "iets" tussen ons). Half uur meegelopen met haar naar de apotheek (om de pil te halen :mrgreen:).

Teruggekomen op haar kamer was ik na 35+ uur niet slapen toch echt kapot, en viel ik om met m'n hoofd tegen haar TV; Door de natrip van LSD maakte ik dit op een rare manier en zag ik mezelf letterlijk doodschrikken, en om dit feit schrok ik mezelf dood, en dit herhaalde zich steeds meer als een soort doodschrik-fractal waarin ik steeds verder uitzoomde en meer instances van doodschrikken waarnam...

In die periode lag ik 10~ minuten half spastisch out te gaan, en zij schrok zich natuurlijk rot (dat ze helemaal kapot was van chronisch speedgebruik en ze al wat verward was hielp ook niet echt).

Dit mondde uit tot een hele kutsituatie, ze wou da'k wegging en dat we erover zouden praten als we fris waren, toen de trein naar deventer gepakt, maar de halte gemist, pas voor enschede wakker geworden, moest toen weer terug vanuit daar naar deventer.

Eenmaal thuis was ik pischaggerijnig (bijna 40 uur al hier), snauwde m'n ouders af dat ze vooral niet met me moesten praten en ging slapen.

Dat was een kutdag.

Dopezilla

Badass junkie
NorthernLightBE zei:
En me vlug omdraaien en wegstappen om dan in de gang te roepen; oh ik snap um!
/rolt over de vloer

Geweldig! :grin:

Overigens, niet echt een blunder, maar toch noemenswaardig:

Samen met W.F.L. kwam ik aan op Utrecht CS om terug naar Rotterdam te gaan, maar toen we de bus uitstapten bleek het helemaal vol te staan met ME, politie te paard, en politie met honden. Ook stonden er nog eens tientallen ME busjes.

Aangezien we allebei redelijk doorgesnoven en ook al wat paranoïde waren konden we hier niet direct mee lachen.

Snel een bus verder genomen en op een ander station bekomen van de schrik. :grin:

Olle

Elohtibbar

Badass junkie
Dopezilla zei:
Overigens, niet echt een blunder, maar toch noemenswaardig:

Samen met W.F.L. kwam ik aan op Utrecht CS om terug naar Rotterdam te gaan, maar toen we de bus uitstapten bleek het helemaal vol te staan met ME, politie te paard, en politie met honden. Ook stonden er nog eens tientallen ME busjes.

Aangezien we allebei redelijk doorgesnoven en ook al wat paranoïde waren konden we hier niet direct mee lachen.

Snel een bus verder genomen en op een ander station bekomen van de schrik. :grin:

Olle

Hahahaha, dat is redelijk hilarisch! :tearsofjoy: :grin:

Dopezilla

Badass junkie
Op het moment zelf toch wat minder. Nu kan ik er ook wel om lachen. Het was vanwege de terugkomst van FC Utrecht supporters, die per trein teruggestuurd waren vanwege spreekkoren. We liepen er zelf ook redelijk hooligan verantwoord bij (capuchon op, agressieve kop van de pep), dus dat hielp ook niet echt mee met de paranoia.

Olle

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
toen de trein naar deventer gepakt, maar de halte gemist, pas voor enschede wakker geworden, moest toen weer terug vanuit daar naar deventer.

Hehe, herkenbaar. Ook wel keer gehad na nachtje Keta & MDMA dat ik de trein in slaap viel. Zat in de trein naar Utrecht, waar ik moest overstappen en schrok wakker toen de trein net station Utrecht afreed, eerstvolgende station was Amsterdam. Daar nog weer kaartje terug moeten fixen, trein kwam met veel vertraging en gigantisch vol.
Jep, dan voel je je flink fucked : [

Space-monkey

Maat en ik hadden sterke wiet gekocht (1 gram, 3 dagen van de kaart :confused: ben dat nog nooooit tegengekomen (iemand misschien een idee hoe dit kon komen?)

Uiteindelijk op dag 3, en met 0,8 gram in een joint niet meer weten waar ik was (kreeg zelfs visuals, ook nog nooit gehad van wiet alleen.) Kreeg koppijn als ik mn ogen open deed omdat ik dan maar 3 dimensies zag. Mijn maat bleef ook maar doorlullen met allerlei wazige filosofie over vliegende vogels, en uiteindelijk in een paniek aanval dat ik alleen zou achterblijven alles ondergekotst midden in Den Bosch..

Was beetje balen dat ik de volgende dag om 6 uur weer op het werk moest staan. :rolleyes:
Mja, eens de eerste keer.

Asitis

Belezen gebruiker
Ehm. Eerste (en tot nog toe enige) keer LSD. Ik twijfelde al bij het nemen, maar ach. Ik zat ook niet zo lekker in mn vel, maar ach. Het weer was ook klote, de omgeving ook... maar ach (als ik het zo opsom was het al gewoon te stom to begin with).

Wij met zn 4'en die LSD op. En maar wachten, en wachten. Na anderhalf uur hadden we onszelf aangepraat dat het niet meer werkte (het was al erg oude LSD), dan gingen we maar met de bus naar de stad om paddo's te halen. Toen we bij het bushokje aankwamen bleek toch dat het best inkickte gezien we kwijlend/trommelend op/langs/in het bushokje lagen.
Toch maar naar de stad gegaan (zwaarste busreis allertijden), en mn hoofd raakte steeds verder in de knoop.

Nu was ik bijna thuis (ik woon in de buurt van de stad), maar we waren met de bus, en mn fiets stond ergens anders, en al met al was het een vreselijk moeilijk reisplan. Natuurlijk wist mn moeder hier niks van, en die stuurde me een sms in de trant van "hoe laat ben je hier of daar". Ik snapte er NIKS meer van. Ik raakte tamelijk in paniek, hoe kreeg ik dit verhaal nog kloppend? Ik heb er uren over gedacht, uiteindelijk -weetnietmeerwat- gestuurd.

Na een lange reis terug en een klote trip achter de rug, ik voelde me kut, ik voelde me schuldig, gewoon overall crap. Maarja, ik wilde niks laten merken thuis, dus ik maar (enigzins als verontschuldiging voor mn eigen gevoel) een bosje bloemen meegenomen voor thuis ("Gewoon, denk doe eens aardig!"). En ik deed erg mn best op zo opgebeurd en actief mogelijk te lijken.

Gauw naar bed gegaan, helemaal kapot in elk aspect. Komt mn moeder mn kamer binnen met een ernstig gezicht en ik wist al hoe laat het was..
"Heb jij geblowd?!"
... eh..
"Ja, mam, sorry."

Daar een 'kutgesprek' over gehad, het maakte mn gevoel echt niet beter, maar ik was stiekem wel opgelucht dat ik maar niet had gezegd "Nee hoor! Het is LSD :grin:"

:') wat een kutdag was dat zeg.

Drientje

DF-koning
Awwww.

Bij deze nodig ik je dan van harte uit om samen met mij die eerste keer over te doen. En dan op de juiste manier.

Asitis

Belezen gebruiker
Drientje zei:
Awwww.

Bij deze nodig ik je dan van harte uit om samen met mij die eerste keer over te doen. En dan op de juiste manier.
Klinkt goed :P
Zal een hoop schelen dat er dan (hopelijk) niemand bij is die te zwaar aan het filosoferen gaat over de onzin van het leven, en het feit dat alles in de huidige maatschappij doelloos en kut is (ik werd er GEK van, te depressief XD)

Beanhead

Badass junkie
Asitis zei:
Drientje zei:
Awwww.

Klinkt goed :P
Zal een hoop schelen dat er dan (hopelijk) niemand bij is die te zwaar aan het filosoferen gaat over de onzin van het leven, en het feit dat alles in de huidige maatschappij doelloos en kut is (ik werd er GEK van, te depressief XD)

Op DF alleen happytrippers :grin:

iSmokex

Bewuste gebruiker
Niet echt een blunder, maar meer een vaag moment. Zaten bij een vriend thuis en had die avond 3 pillen en wat G gebruikt. De jointjes gingen ook heel de avond en nacht door. Maar rond 8 uur 's ochtends ofzo denk ik? Voelde ik me zo vaag en moe. Ik stond op en wilde naar huis gaan, maar ik voelde mn lichaam zwaarder worden en mn bewustzijn 'wegtrekken'. Leek wel alsof ik in slaap viel (zat ook de hele tijd weg te dommellen daarvoor, maar echt in slaap komen net niet), dus verloor mn evenwicht en viel tegen een langwerpig decoratie achtig iets. Gelukkig hadden mn vrienden wel door dat ik er echt niet helemaal bij was, en voor ik de grond kon raken was iemand opgesprongen en had me wakker geschud. Uiteindelijk daar maar blijven slapen want anders was ik echt niet veilig thuis gekomen.
Was wel echt super gezellig avond verder, maar was toen wel ff schrikken :P

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Mijn ergste drugsblunder was toch wel mijn badtrip van afgelopen vrijdag. De truffels sloegen veel te snel in en dat in combinatie met zo'n ventje dat veel te druk deed maakte me helemaal para. Ik heb mezelf tijdens de badtrip ook voor lul gezet en besefte dit pas toen de trip afgelopen was, toen mijn maten hadden verteld wat ik allemaal had gedaan.
En ik tijdens de trip maar denken dat ik dood was en het niet echt was wat ik meemaakte.

Stylus

Belezen gebruiker
Net shrooms ingenomen, wordt je gebeld dat je moet werken. KUT!
Toch maar al trippend in de trein van utrecht naar baarn, gesprek met de conducteur over de zin van het leven (?) en op mn werk aangekomen ook nog is even doodleuk een half uur tegen mn baas aan staan lullen die zwaar door had dat ik niet helemaal normaal deed. Vervolgens gelukkig alleen op de afdeling ijzerwaren neergezet.. Helaas wist ik niet meer waar alles stond, dus de eerste die me vroeg waar iets stond moest ik teleur stellen. Máár! Ik wist me in eens te herinneren waar de muizenvallen stonden, dus ik doodleuk zeggen dat ik helaas niet wist waar hetgeen zij naar vroeg stond, maar wel waar de muizenvallen stonden! Of ze er daar niet een van wilde kopen? Ze keek me nogal raar aan en liep weg. Dit tafereel herhaalde zich een aantal keer, tot er een klein chinees bejaard vrouwtje wilde weten waar iets stond, en toen ik dat niet wist wilde ze wonder boven wonder wel een muizenval kopen toen ik dat haar vroeg! (ze dacht zeker dat ik een retard was die aangenomen was voor de overheids subsidie ofzo). Daarna ben ik naar buiten gevlucht en heb ik ongeveer 2 a 3 uur naar de lucht staan kijken, al zittend op een stoel. Iedereen die vroeg wat ik aan het doen was heb ik verteld dat ik pauze had, al gingen mensen me wel een beetje raar aankijken toen ze zagen dat ik er 2 uur later nog zat..

Een van mn weinige leuke paddo trips btw, terwijl hier toch ongeveer alles mis ging wat er mis kon gaan XD

• Like
Waarderingen: Ape

Beanhead

Badass junkie
Stylus zei:
Net shrooms ingenomen, wordt je gebeld dat je moet werken. KUT!
Toch maar al trippend in de trein van utrecht naar baarn, gesprek met de conducteur over de zin van het leven (?) en op mn werk aangekomen ook nog is even doodleuk een half uur tegen mn baas aan staan lullen die zwaar door had dat ik niet helemaal normaal deed. Vervolgens gelukkig alleen op de afdeling ijzerwaren neergezet.. Helaas wist ik niet meer waar alles stond, dus de eerste die me vroeg waar iets stond moest ik teleur stellen. Máár! Ik wist me in eens te herinneren waar de muizenvallen stonden, dus ik doodleuk zeggen dat ik helaas niet wist waar hetgeen zij naar vroeg stond, maar wel waar de muizenvallen stonden! Of ze er daar niet een van wilde kopen? Ze keek me nogal raar aan en liep weg. Dit tafereel herhaalde zich een aantal keer, tot er een klein chinees bejaard vrouwtje wilde weten waar iets stond, en toen ik dat niet wist wilde ze wonder boven wonder wel een muizenval kopen toen ik dat haar vroeg! (ze dacht zeker dat ik een retard was die aangenomen was voor de overheids subsidie ofzo). Daarna ben ik naar buiten gevlucht en heb ik ongeveer 2 a 3 uur naar de lucht staan kijken, al zittend op een stoel. Iedereen die vroeg wat ik aan het doen was heb ik verteld dat ik pauze had, al gingen mensen me wel een beetje raar aankijken toen ze zagen dat ik er 2 uur later nog zat..

Een van mn weinige leuke paddo trips btw, terwijl hier toch ongeveer alles mis ging wat er mis kon gaan XD

:rock:

Bovenaan