Je ergste drugsblunder

Dreuge

Badass junkie
labradoor zei:
de ergste blunder van mij is 3 maanden geleden gebeurd.
ik stak stiekem een blow op in de auto omdat mijn moeder naast me zat was het stiekem want die wist niets van mijn drugs gebruik.ik draaide het raampje open en stak hem op zodat zij het niet kon zien,het ging om een paar trekjes maar de 1e trek werd ik door een recherche betrapt,die stonden toevallig naast me een vrouwelijke en een mannelijke.
ben nu dus mijn rijbewijs kwijt na 32 jaar keurig te rijden.ze zagen het wat een pech.
ik reed normaal dus niet stoned ofzo maar de pech is dat ik bloed moest laten afnemen en daar vonden ze ook opiaten en benzo's die ik de vorige dag had ingenomen.
dat is toch echt mijn ergste blunder en dat ze zo streng waren had ik nooit gedacht.

gozer wtf :confused:

TheFuckingDutchman

Experimenterende gebruiker
Eerste en enige keer spacecake gegeten. Natuurlijk veel te veel. Khad honger dus bleef snoepen.

De trip was fucking para en zakte diep weg. Daarna misselijk geworden, boven de wc gehangen en nog heel het wc hok ondergekotst. Wel kut dat sommige (kortzichtige) huisgenoten dat meteen aangrijpen om (ander) drugsgebruik meteen af te wijzen terwijl ze zelf ieder weekend lopen te kotsen van de drank.

Zelf vaak zat geweest in het verleden maar sinds ik ben gaan experimenteren met andere dingen heb ik daar eigenlijk weinig behoefte meer aan. :wave:

Elohtibbar

Badass junkie
seth zei:
Op paddo's naar de frituur omdat het te gevaarlijk was zelf frieten te bakken (brandrisico ed...). In de frituur een heropstoot van mijn trip gekregen. K.O. gegaan tegen een diepvries van B&Jerry's. Vervolgens tegen de deur gevallen. Geeindigd op spoed met een kaak op 2 plekken gebroken 3 tanden beschadigd een een gigantisch litteken op mijn kin.

Dat is toevallig, een vriend waarmee ik zaterdag op paddo's tripte ging ook bijna KO. Wij dachten lage bloedsuikerspiegel, omdat hij een hele erge headrush kreeg (alsof je te snel opstaat) en toen niets meer kon zien, en zichzelf naar zijn bed moest slepen terwijl zijn ledematen één voor één uitvielen. Vraag me af of zoiets vaker voorkomt bij paddogebruik dan, en of het dan niet lag aan dat hij slecht had gegeten?

Angramar Temenos

Badass junkie
Leuk meisje leren kennen op vuuv die er wel pap van lustte, veel te lang door blijven gaan (2 nachten en 3 dagen) - en dan moet ze weg en zit je in het midden van duizenden opruimende hippies op een totaal dood festival, knetterleip en zo'n 60 uur wakker.. Para slaat toe, kwam nog maar net goed :openmouth: :openmouth:

Andyy

Bewuste gebruiker
Bij me eigen 'space' maatjes thuis zitten, een dikke vette badtrip gekregen op veelste veel pillen en denken dat ze de politie hadden gebelt omdat ik m zo kapot hard spacede :rolleyes:

toch wel om te schamen, niet?

Angramar Temenos

Badass junkie
Andyy zei:
Bij me eigen 'space' maatjes thuis zitten, een dikke vette badtrip gekregen op veelste veel pillen en denken dat ze de politie hadden gebelt omdat ik m zo kapot hard spacede :rolleyes:

toch wel om te schamen, niet?

Andyy

Bewuste gebruiker
hahahahahhahahahahahahahahahahha!! :tearsofjoy:

zag ze wel zowat rijden, hoorde sirenes in me kop en dacht dat er politiemannen in de achtertuin waren :openmouth:

S0s_90

Bewuste gebruiker
Ik was een paar maanden geleden bij een maatje van me, en het plan was een avondje met zun 3en lekker aan de keta. Eerst een killerjoint gerookt ( iceolator zelf gedraaid :stoned: ) dus ik was al best vaag. Toen het eerste puntje ket gepakt, 5 minuten gewacht en meteen een 2e erachteraan. Toen zat/lag ik daar op de bank en opeens voelde ik dat het niet zo lekker ging. Dus toen ben ik naar buiten gelopen/gebracht. Ben ik daar op een bankje in de tuin gaan liggen. Op dat moment ging alles nog wel redelijk maar toen kreeg ik het gevoel dat ik mijn ogen dicht moest doen. Alles begon te draaien en ik vloog als een raketje weg. Dus deed ik mijn ogen maar weer open, ik dacht laat ik een andere stoel proberen om op te liggen misschien is dat beter. Nadat ik daar 10 minuten gelegen had voelde ik dat het helemaal niet goed ging. Dus ik "vloog" overeind draaide me om en kotste zo de tuin vol :kots: Daarna ging alles wel weer :P

clockcable

Bewuste gebruiker
Heel nonchalant in een cafe tussen de dansende mensen een puntje pakken uit mn containertje. Normaal gaat dit altijd goed maar helaas kwam er nét een portier aan om bierglazen op te ruimen. Toen werd ik vriendelijk doch dringend verzocht om het pand te verlaten :grin:
Pet afgedaan, jas uit en capuchon opgedaan en ik stond weer binnen :sunglasses:

ghoost

Newbie
Normaal ben ik iemand die alleen maar leest maar niet post, maar deze blunder moet ik toch echt even kwijt.

vorig jaar op een free outdoor festival dachten we wat vita's gekocht te hebben van een gozer aldaar. Vol verwachting en blind van vertrouwen maar een klein rood pilletje naar binnen gewerkt. er stond trouwens een mikey mouse op.
Na een uur voelde ik en een maat van mij nog niks dus hebben we er allebei nog 1,5 genomen.

Dit was tevens mijn eerste ervaring met XTC / vita's (dacht ik) en ik dacht wel dat ik deze kleine rakkers aankon.

Om een heel lang en vervelend verhaal wat korter te maken: het bleek 2-cb te zijn...

Ik was compleet de weg kwijt en enorm angstig. echt verschrikkelijk. de tijd ging echt ongelofelijk langzaam en ik wist compleet niet meer waar ik was. mijn maat dacht dat hij in Denemarken was hoorde ik de volgende dag haha. Hij heeft zich er wel op vermaakt, maar ik dus niet!!! Nee dit hoeft voor mij echt nooit weer. alles vervormde zich met een enorm chemisch gevoel op de achtergrond. tevens had ik een erg drukkend gevoel in m'n hoofd.

Ik persoonlijk begrijp niet dat mensen gelukkig worden van 2-cb, maar ieder zijn ding gelukkig.

Nee dit is een van de grootste blunders die je maar kan maken met drugs denk ik... daarom mensen, research voor je iets inneemt! :rock:

zaagmans

Bewuste gebruiker
Blunder 1:

Ik stam nog uit de gulden tijd en toen waren pilletjes nog wel iets duurder dan nu. Stond in de wc, pilletje naar binnen gooien, slokje bier er achteraan en BLEEEEEEEEEAAARGGG. Kotste ik hem uit in de wc waar ik hem in het water met kots zie oplossen :confused:

Blunder 2: Portier een euro wil geven en die uit m'm portemonee pakken en de portier die het zakje met pillen in m'n portemonee ziet zitten. Hij gaf een knipoog.

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
kdenk dt zaterdag toch eentje voor mij is hoor..

khad n gram mdmakristallen gekocht voor ILOVETECHNO maar ze nog in mijn portemonnee zitten. vervolgens opstap gegaan met m'n zusje en na wat gedronken te hebben besluiten 2 kleine pinkjes te pakken zodat k minder hoef te drinken en dus goedkoper uit zou zijn.

uiteindelijk weet ik helemaal niks meer van de avond, alsnog 80 euro aan drank uitgegeven, gevochten met iemand op straat (?), mijn stamkroeg uitgegooid omdt ik strak aan de bar zat, de vloermat van een taxi mee naam huis nemen, niet meer snappen hoe het slot van de wc werkt en daar 2 uur gezeten en nog een hoop erge dingen. heb dit allemaal naderhand van mn zusje gehoord.

zij kon er echter wel mee lachen aangzien ik wel supergezellig tegen iedereen deed en r vele heb getrakteerd.

acohol + MDMA = afrader!! zeker ongepland in een omgeving waar mensen drugsgebruik niet tolereren

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
TRAVOLTA zei:

khad n gram mdmakristallen gekocht voor ILOVETECHNO maar ze nog in mijn portemonnee zitten. vervolgens opstap gegaan met m'n zusje en na wat gedronken te hebben besluiten 2 kleine pinkjes te pakken zodat k minder hoef te drinken en dus goedkoper uit zou zijn.

uiteindelijk weet ik helemaal niks meer van de avond, alsnog 80 euro aan drank uitgegeven, gevochten met iemand op straat (?), mijn stamkroeg uitgegooid omdt ik strak aan de bar zat, de vloermat van een taxi mee naam huis nemen, niet meer snappen hoe het slot van de wc werkt en daar 2 uur gezeten en nog een hoop erge dingen. heb dit allemaal naderhand van mn zusje gehoord.

zij kon er echter wel mee lachen aangzien ik wel supergezellig tegen iedereen deed en r vele heb getrakteerd.

acohol + MDMA = afrader!! zeker ongepland in een omgeving waar mensen drugsgebruik niet tolereren

Hoeveel had je gedronken dan ? En wat zijn twee kleine pinkjes voor jou ?

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
Sublimo zei:
TRAVOLTA zei:

Hoeveel had je gedronken dan ? En wat zijn twee kleine pinkjes voor jou ?

exacte hoeveelheid zou ik eerlijkgezegd niet meer weten, toen ik pakte was ik al behoorlijk dronken. en 2 kleine pinkjes zijn ook echt klein bij mij. op een festival pakte ik 5x da t" kleine pinkje " en had mezelf nog goed onder controle (Zelfde dealer). dus waarschijnlijk was de combinatie met de alcohol gewoon erg slecht (had mdma nog nooit met alcohol samen gehad).

ben er trouwens zeker niet trots op en ben overal al mijn excuses gaan aanbieden.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
TRAVOLTA zei:
exacte hoeveelheid zou ik eerlijkgezegd niet meer weten, toen ik pakte was ik al behoorlijk dronken. en 2 kleine pinkjes zijn ook echt klein bij mij. op een festival pakte ik 5x da t" kleine pinkje " en had mezelf nog goed onder controle (Zelfde dealer). dus waarschijnlijk was de combinatie met de alcohol gewoon erg slecht (had mdma nog nooit met alcohol samen gehad).

Dan gaat het waarschijnlijk aan de alcohol hebben gelegen, je moet dan wel al heel wat gezopen hebben. :P

ben er trouwens zeker niet trots op en ben overal al mijn excuses gaan aanbieden.

Dat kan ik begrijpen. :)

Die dingen kunnen nu eenmaal gebeuren, zelfs bij de beste. Als je er maar van leert. :wink:

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
het was inderdaad flink wat. heb er wel van geleerd om dat spul echt niet op een doorsnee stap avond te nemen. fijn bewaren tot i love techno dus en al helemaal niet in mijn portemonnee (om niet in de verleiding te kunnen komen ) :) en daarna weer netjes minstens 3 maanden wachten.

nu ga ik lekker bijslapen! x

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Niet mijn blunder, maar die van een oud maatje van me. (Jeff) Ik moet dit even kwijt hier

Hij inhaleerde soms butaangas/aanstekergas. Dom, fucking dom, een gewaarschuwd man telt voor twee. Twee, twee bussen op 1 avond. Komtie
Deze keer deed hij het op zijn kamer. Z'n ouders waren beneden, en z'n zusje in de kamer naast hem.
In de waas van het gas stapt hij naar zijn zusje en fluistert dat er inbrekers zijn (waarschijnlijk hoorde hij zijn ouders in de woonkamer) Zusje gaat naar beneden, en zegt tegen haar ouders dat Jeff gek doet. Op dat moment komt Jeff de trap afgestommeld, de laatste 4 treden valt hij naar beneden en krijgt gelijk een hartstilstand. De buurman heeft hem gereanimeerd. In de ambulance heeft hij weer 2 hartstilstanden gehad. Na weer gereanimeerd te zijn raakte hij in coma. Het was maar de vraag of hij het er levend vanaf zou brengen.
Nu, een ongeveer een week later kan hij weer praten en bewegen.
Een ongelofelijke blunder, die hier misschien niet eens thuis hoort. Butaangas is namelijk geen drugs.

mephe4

Experimenterende gebruiker
soldiermoney zei:
Niet mijn blunder, maar die van een oud maatje van me. (Jeff) Ik moet dit even kwijt hier

Hij inhaleerde soms butaangas/aanstekergas. Dom, fucking dom, een gewaarschuwd man telt voor twee. Twee, twee bussen op 1 avond. Komtie
Deze keer deed hij het op zijn kamer. Z'n ouders waren beneden, en z'n zusje in de kamer naast hem.
In de waas van het gas stapt hij naar zijn zusje en fluistert dat er inbrekers zijn (waarschijnlijk hoorde hij zijn ouders in de woonkamer) Zusje gaat naar beneden, en zegt tegen haar ouders dat Jeff gek doet. Op dat moment komt Jeff de trap afgestommeld, de laatste 4 treden valt hij naar beneden en krijgt gelijk een hartstilstand. De buurman heeft hem gereanimeerd. In de ambulance heeft hij weer 2 hartstilstanden gehad. Na weer gereanimeerd te zijn raakte hij in coma. Het was maar de vraag of hij het er levend vanaf zou brengen.
Een ongelofelijke blunder, die hier misschien niet eens thuis hoort. Butaangas is namelijk geen drugs.

SICK VERHAAL!! :openmouth:

Blunder van een vriend: met 14 en 15 jarige meisjes praten in de stad met een witte lijn van ze neus naar ze lip ( meisjes hadden het volgens mij niet door )

Flameon

Badass junkie
soldiermoney zei:

Wow kut zeg wat een verhaal ..... das zeker een blunder!
Gelukkig dat hij er goed vanaf is gekomen. Hopelijk heeft hij er van geleerd

weyoun22

Bewuste gebruiker
Wie gaat er dan ook in vredesnaam butaangas inhaleren? :confused:

Dat is geen blunder, dat is een kandidaat voor de Darwin Awards.

Drientje

DF-koning
weyoun22 zei:
Wie gaat er dan ook in vredesnaam butaangas inhaleren? :confused:

Dat is geen blunder, dat is een kandidaat voor de Darwin Awards.
+1.

We hebben hier ook nog wel een report staan van zo'n gast die dat vaak deed.

clockcable

Bewuste gebruiker
We hadden een heel thread. En iedereen die daarin zei het ook wel eens gedaan te hebben typte met gigantisch veel spellings en typfouten :tearsofjoy:

Drientje

DF-koning
clockcable zei:
We hadden een heel thread. En iedereen die daarin zei het ook wel eens gedaan te hebben typte met gigantisch veel spellings en typfouten :tearsofjoy:
Ja het verklaarde ook wel ineens een hoop als ze zeiden dat ze het ook gedaan hadden.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
+ 2

hmm waarom blijven mensen dit soort vage acties doen? nooit begrepen. :)

ik had een vraag kan je eigenlijk ook wiet snuiven? ritalin snuiven? of nee xtc crushen en dat snuivenn.. ja dat zou de bom zijn.. lijkt me super vet om is te doen.. beetje gas erbij.. lekker wazig :grin: :rolleyes:

en nee kinderen dat is geen aanmoediging.. er zijn al mensen die dit geprobeerd hebben. don't try this at home.

maarja zelfde als verhalen van 10 pillen op een avond.. hmms goed bezig..

:rolleyes: :wink:

spacelord

Wijs gebruiker
Vorige week: Mijn vriendin tegenover mij in de quick (ik redelijk stoned, niet echt drugged maar kom), ik gewapend met een open potje mayonnaise (ja je kan het al raden). 'schat, vangen he' zei ik voor de grap en de bedoeling was het een soort halve cirkel beweging te maken en het potje gewoon op tafel leggen. Katapulteer ik me dat spel toch wel niet recht op haar zeker! Haar blouse, borsten en mauwen vol saus, weer een geweldig actie van mij :beer:

Dreuge

Badass junkie
ja zo bijzonder was het niet.. iemand kwam met een zak gedroogde paddo's, iedereen at er een handje vol van op. na een tijdje voelde nog niemand wat, maar ondertussen was toch iedereen bier aan het drinken en aan het blowen en toen hebben we voor de grap die kruimels onderin het zakje opgesnoven. beetje kansloos eigenlijk, maarja, was al een tijd geleden

leppeh

Bewuste gebruiker
Rabbithole zei:
Dan vind ik die anekdote over paddo's pluggen nét nog iets grappiger.

Volgens mij zou het allebei wel moeten werken, al is snuiven vrij onpraktisch gezien de lage concentratie van de dingen die je ECHT naar binnen wil krijgen :P

Nathaniel

Wijs gebruiker
leppeh zei:
Rabbithole zei:
Dan vind ik die anekdote over paddo's pluggen nét nog iets grappiger.

Volgens mij zou het allebei wel moeten werken, al is snuiven vrij onpraktisch gezien de lage concentratie van de dingen die je ECHT naar binnen wil krijgen :P

Het pluggen van de paddo's was nog maar 't begin van dit hilarische relaas...Zoek maar even op "Dubz" (toch?) en "paddo's pluggen" ofzo :wink:

(and get ready to puke and rofl at the same time :grin: )

Bovenaan