labradoor zei:de ergste blunder van mij is 3 maanden geleden gebeurd.
ik stak stiekem een blow op in de auto omdat mijn moeder naast me zat was het stiekem want die wist niets van mijn drugs gebruik.ik draaide het raampje open en stak hem op zodat zij het niet kon zien,het ging om een paar trekjes maar de 1e trek werd ik door een recherche betrapt,die stonden toevallig naast me een vrouwelijke en een mannelijke.
ben nu dus mijn rijbewijs kwijt na 32 jaar keurig te rijden.ze zagen het wat een pech.
ik reed normaal dus niet stoned ofzo maar de pech is dat ik bloed moest laten afnemen en daar vonden ze ook opiaten en benzo's die ik de vorige dag had ingenomen.
dat is toch echt mijn ergste blunder en dat ze zo streng waren had ik nooit gedacht.
gozer wtf

) dus ik was al best vaag. Toen het eerste puntje ket gepakt, 5 minuten gewacht en meteen een 2e erachteraan. Toen zat/lag ik daar op de bank en opeens voelde ik dat het niet zo lekker ging. Dus toen ben ik naar buiten gelopen/gebracht. Ben ik daar op een bankje in de tuin gaan liggen. Op dat moment ging alles nog wel redelijk maar toen kreeg ik het gevoel dat ik mijn ogen dicht moest doen. Alles begon te draaien en ik vloog als een raketje weg. Dus deed ik mijn ogen maar weer open, ik dacht laat ik een andere stoel proberen om op te liggen misschien is dat beter. Nadat ik daar 10 minuten gelegen had voelde ik dat het helemaal niet goed ging. Dus ik "vloog" overeind draaide me om en kotste zo de tuin vol
Daarna ging alles wel weer :P