Je favo. combo

hypersnap

Bewuste gebruiker
Welke drugs neem je het liefst bij elkaar en welk effect geeft het? :P Ik prefereer het lieft Acid met wat grasjes, maakt me trip lekker harder :P

Solidius

Badass junkie
MDMA + Amfetamine :hearteyes:

Wel NA die piek pas met speed beginnen anders verneuk je het.
Effect: Euforisch, geil, en energiek.

Jeller

Badass junkie
1) alcohol en LSD (en eventueel nog weed ook)

2) alcohol en weed

3) xtc en weed al is da maar voor de smaak alleen

mattskovic

Wijs gebruiker
wiet en Flunitrazepam of beter gekent als Rohypnol
van wiet wor je relaxd en als je er een rohypnolletje bij neemt word je ik nog veel relaxer :tongueout:

niet mijn favo combo maar staat in mijn top3

Fishhead07

Wijs gebruiker
Chillste combo keta :hearteyes: + wiet / hasj :hearteyes:

Pilletje en wiet / hasj :grin:

Wiet / hasj kan overal bij net als sos inderdaad maarja doe mij maar wiet / hasj dan :wink:

Ik dacht keta :hearteyes: + speed moet goede combo zijn nou vond het niet chill. De keta :hearteyes: was uitgewerkt en toen zat ik nog met dat pep :angry: gevoel een goede 10 uur later dus ja niet chill :P dus geen pep :angry: meer :grin:

Wil nog keertje GHB + MDMA proberen lijkt me wel geile combo.

En nog keer MDMA + keta :hearteyes:

iemand hier ervaring meeeee????

:wave:

Valentijntje

Bewuste gebruiker
xtc en achteraf een lijntje... helpt ook goed tegen xtc kater.. das mn favo

alcohol en wiet ofcourse

sos en peuken

sos en alcohol

xtc en peuken

xtc en wiet

azgaza

Badass junkie
Het is al veel genoemd en het verslaat men paddo+blowen combinatie niet, maar wat anderen zeggen: alcohol en wiet is toch ook wel erg lekker samen.
En een biertje drinken in je trip, dat is ook leuk.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Valentijntje zei:
xtc en achteraf een lijntje... helpt ook goed tegen xtc kater.. das mn favo

alcohol en wiet ofcourse

sos en peuken

sos en alcohol

xtc en peuken

xtc en wiet

wat voor lijn ???? pep neem ik aan ?

Alcohol & coke [op een feest -Hardbass- stond een drugsvoorlichtingskraam en een vrouw daarvan vertelde me dat er een heel verslavend stofje wordt opgewekt als je coke in combinatie met alcohol gebruikt, waardoor elke keer als jij alcohol drinkt jij zin krijgt in coke ofzo. weet iemand toevallig of dat waar is?]
Tabak & xtc
Alcohol & wiet.

Ellesdee

Badass junkie
Extraordinary_ zei:
Alcohol & coke [op een feest -Hardbass- stond een drugsvoorlichtingskraam en een vrouw daarvan vertelde me dat er een heel verslavend stofje wordt opgewekt als je coke in combinatie met alcohol gebruikt, waardoor elke keer als jij alcohol drinkt jij zin krijgt in coke ofzo. weet iemand toevallig of dat waar is?]
Tabak & xtc
Alcohol & wiet.

Coke en alcohol vormen in je lichaam een nieuwe stof, cocaethyleen. Ook deze stof verhoogt je hartslag. De werking van cocaethyleen is vergelijkbaar met die van coke. Deze twee stoffen vormen opnieuw een belasting voor je hart, omdat de zuurstofbehoefte verder toeneemt, terwijl je hartvaten alleen maar verder worden afgeknepen. Dit alles kan leiden tot een acuut zuurstoftekort in je hartspier en tot hartritmestoornissen.

deadlock

Badass junkie
ik flikker alles door elkaar. Ook ghb en alcohol. (ja ik weet het zo slecht blahblah gevaarlijk blahblah).

Maar het combineren van LSD en GHB was ook iets unieks. Als je net uit je trip komt en je hebt dat lacherige/euforische gevoel nog en je gooit er dan GHB in; perfect :).

hypersnap

Bewuste gebruiker
Ik heb zaterdag N2o + weed gedaan en ik heb nog nooit zo'n harde lachkicks gehad :grin: Mag ook bij men favo's dus :wink:

Bovenaan