Je hersens "bevriezen"

EclipX

Experimenterende gebruiker
Ik heb soms, alee bijna altijd, wanneer ik een redelijke grote lijn snuif, ik meteen pijn in mijn neus + hoofd. Ik snuif het via één neusgaatje, bv aan de rechterkant dan heb ik voor ongeveer 5minuten, helse pijn in mijn rechterneus + rechter-hoofd. En dat is echt flippen, gelukkig gaat dat wel over na ongeveer 5minuten. Is dit normaal? Of niet echt?

Dline

5 minuten is wel heel lang,ik heb het meestal direct met de snuif maar is na een paar seconden verdwenen,wat voel je dan,piekt het of is het echt pijn ..beschrijf het is

EclipX

Met dikke lijnen bedoel ik ook dikke lijnen, weet afmetingen niet, maar het is alsinds groter dan een gewone standaard lijn. Wss komt het gewoon daardoor? Hoe omschrijf ik het. Echt alsof je hersens bevriezen, een beetje 't zelfde wat je hebt als je héél koud ijs opeet, en dan zo'n ice-brain ofzo krijgt :grin: Verder heb ik er geen last van hoor, en gaat alles superlekker. Was eergisteren, voel me nu wel kut, moe, en nog stééds geen honger... pfff, vanavond lekker slapen, ben nu @ work. Volgend weekend ga ik er weer tegenaan, en ik zal dan eens goed onthouden wat ik voel nadat ik snuif, en het dan later hier op posten

Doodkapje

Wijs gebruiker
zou het misschien kunnen dat je op de verkeerde manier snuift? buisje te diep in je neus ofzo?
ik heb hier al ooit eens een topic gelezen over hoe goed snuiven, maar weet niet meer hoe het heet.

Lana

Wijs gebruiker
Ik herken het niet.
In al die jaren nog nooit last gehad van hevige pijn in mijn hoofd na het snuiven. Ben ook benieuwd wat het kan zijn.

EclipX

Ik weet het ook niet, ik heb er alsinds geen lichamelijke last van. Ik snuif gewoon meestal met een biljet van 5€. Kzal de lijn eens wa dunner maken :grin:

Dline

denk niet dat het veel uitmaakt,lijn dunner of dikker,misschien is andere pep kopen,ligt misschien daaraan

Lana

Wijs gebruiker
Jammer dat je in Belgie woont, anders had je je pep een keer kunnen laten testen. Misschien ligt het aan het versnijmiddel waar je niet tegen kunt.

Ik had een keer coke die schoongemaakt was met benzeen en heel die lucht en smaak hing er nog aan. Mijn kop barstte ook uit elkaar toen ik ervan snoof. Terwijl de rest lekker door snoof.
Normaal ga ik altijd langs m´n eigen dealer waar ik nooit voor vervelende verrassingen kom te staan, maar die dag ging ik een keertje vreemd :P Was mijn straf denk :grin:

Misschien net zoals Dline al zegt, koop eens andere pep. Andere dealer zoeken dan.

EclipX

Idd, had er nooit aan gedacht, maar misschien is ligt het wel aan de wiet.

De speed die ik meestal heb is wit, zoals poeder. En dat heeft wel een lekker effect, maar mss komt het daardoor dat ik pijn heb.

EclipX

Dline zei:
EclipX zei:
Idd, had er nooit aan gedacht, maar misschien is ligt het wel aan de wiet.

.

??? ging het hier niet over speed?? :grin:

Jezus wat zeg ik nu toch, ik ben nog aan het bekomen van 't weekend, ben wat verstrooid & moe, je weet wel... ik had het dus wel degelijk over speed

Danja

volgens mij is het gewoon goede speed :P

'rillingen' in je hoofd krijgen is overigens perfect normaal. ik vind het een leuk gevoel.

getitd0n3

Belezen gebruiker
Lana zei:
Jammer dat je in Belgie woont, anders had je je pep een keer kunnen laten testen. Misschien ligt het aan het versnijmiddel waar je niet tegen kunt.

Ik had een keer coke die schoongemaakt was met benzeen en heel die lucht en smaak hing er nog aan. Mijn kop barstte ook uit elkaar toen ik ervan snoof. Terwijl de rest lekker door snoof.
Normaal ga ik altijd langs m´n eigen dealer waar ik nooit voor vervelende verrassingen kom te staan, maar die dag ging ik een keertje vreemd :P Was mijn straf denk :grin:

Misschien net zoals Dline al zegt, koop eens andere pep. Andere dealer zoeken dan.

Serieus zeker dat het coke was? Moet je dat niet met ether doen de laatste stap? en wassen met ammoniak,?
Of is dat een fabeltje? Iemand enig idee of het recept liggen?

Lana

Wijs gebruiker
getitd0n3 zei:
Lana zei:

Serieus zeker dat het coke was? Moet je dat niet met ether doen de laatste stap? en wassen met ammoniak,?

Oh pardon, ik vergiste m´n eigen, zal idd ether zijn geweest.

EclipX

En idd, zaterdag had ik een gram gekocht, maar 't was andere speed, en hiervan had ik niet echt last van me hoofd... was wel chill, maar ben de rest van de speed verloren tijdens het uitgaan/dansen :flushed:

DjTrips

Bewuste gebruiker
EclipX zei:
Ik heb soms, alee bijna altijd, wanneer ik een redelijke grote lijn snuif, ik meteen pijn in mijn neus + hoofd. Ik snuif het via één neusgaatje, bv aan de rechterkant dan heb ik voor ongeveer 5minuten, helse pijn in mijn rechterneus + rechter-hoofd. En dat is echt flippen, gelukkig gaat dat wel over na ongeveer 5minuten. Is dit normaal? Of niet echt?

ik had dat vroeger met lijnen MDMA ( ja sry ik snijf alles wat kan)
dan krijg je zo een KLETS in je hoofd zo van WOooOOOoooWWW

dat was het wel waard :tongueout: dan keihard tegendek liggen voor ffkes tot de hyperactiviteit zich opdringt, PHHOOOOO BIG EYES O.O

brute_x

Newbie
Lana zei:
getitd0n3 zei:
Lana zei:

Oh pardon, ik vergiste m´n eigen, zal idd ether zijn geweest.

Ether is geurloos. Dat zal hem wel niet zijn als het kon ruiken

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik snap wel wat je bedoeld met dat bevriezen! Als ik dat heb is t: snuiven, dan een blik naar boven, dan iiiiiiiiiiiiii, en zink ik in de bank, en blijven mijn ogen zeker een minuut dicht. Maar tis best een hele ervaring, niet fijn ofzo, maar wel een belevenis.

Mindcontroller

EclipX zei:

Dan heb je behoorlijk slechte pep, of je neus is al helemaal weggerot, of je neus kan er niet goed tegen, of een combinatie van al het vorige :wink:

Blizy

Als je altijd door het zelfde neusgat snuift verbaasd t me niet zo...
heb je t ook bij t andere neusgat?

Bovenaan