Je mooiste trip.

azgaza

Badass junkie
Ik zal er drie moeten noemen omdat ik niet kan kiezen.

1. Mijn eerste trip, een portie hawaiiaanse paddo's, deels in het vondelpark en deels in mijn kamer. Deze trip was doorgaand de hele trip redelijk positief, en visueel overweldigend, geestenlijk was het ook een hele zware trip (egodeath op het hoogtepunt) maar het was zó geweldig. Echt zo een 10/10 trip der fantastischheid; nooit meer geëvenaard.

2. Mijn eerste keer LSD, aan het strand op een goa feestje. Een aantal hele bijzondere mooie visuele dingen gezien en de sfeer was geweldig, zo positief, euforisch, vrolijk en 'het komt wel goed'-achtig. En daarbij was het strand een geweldige plek voor de visuals, ik heb zo veel in het zand en in de lucht en in de golven gezien. Ook heel leuk.

3. Mijn... ik geloof 12e paddo-trip, of de 6e.. ik kan nu echt niet meer kiezen. Die waren ook allebei echt geweldig. Allebei heel absurd.. ach ik ga niet kiezen.

Shiroine

Newbie
Ik heb er twee: De trip die ik het laatst heb gemaakt van hawaiiaanse paddo's.
Zo'n brute trip heb ik nog nooit gehad van paddo's. In een bos vlakbij de hut van de boswachter :stoned:

En de tweede keer lsd. En dat was op school. Dat was de vetste trip van mijn hele leven. heheheh LSd op school :stoned:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik denk laatste keer lsd
op een goa feestje, ruigoord, perfecte locatie, een van m'n lievelings dj's meer dan 3u live gespeeld
was echt wel vet :mrgreen:

HTID

Bewuste gebruiker
In een zwembad met waterglijbanen en duikplanken, geniaal. Tweede keer dat ik paddo's deed.

Dnriucmk

Experimenterende gebruiker
Nee Joh

Niet op die zeep letten elles gwn een beetje aan het trippen :wink:

rustig elles morgen krijg je zeep van me

The Used

Bewuste gebruiker
Shiroine zei:
Zo'n brute trip heb ik nog nooit gehad van paddo's. In een bos vlakbij de hut van de boswachter :stoned:

En de tweede keer lsd. En dat was op school. Dat was de vetste trip van mijn hele leven. heheheh LSd op school :stoned:

LSD op school vind ik persoonlijk nog wat ondoordacht en een beetje riskant zwak uitgedrukt...

Maar oooooh wat lijkt het me geweldig :grin:

DreamWeaver

Badass junkie
The Used zei:
Shiroine zei:

LSD op school vind ik persoonlijk nog wat ondoordacht en een beetje riskant zwak uitgedrukt...

Maar oooooh wat lijkt het me geweldig :grin:

Lijkt me vreselijk met al die mensen om me heen :openmouth:

Bewild

Bewuste gebruiker
Mijn beste trip was afgelopen vrijdag (van vrijdag op zaterdag) met 2/3 blotter. Dat was zo'n heftige trip niet normaal, het was niet perse men leukste trip, maar echt wel de beste, zo intens.
Ik zou eigenlijk wel willen weten hoevel er op die blotter zat, want dat was volgens mij toch echt een straf ding hoor :P

azgaza

Badass junkie
Ik heb nog een 'beste trip' erbij en dat was mijn laatste lsd trip (gisternacht/deze ochtend). Ongeveer even visueel als mijn eerste paddotrip, misschien zelfs iets visueler maar wel toch heel anders, en dat maakt het dan gelijk mijn meest visuele trip. De trip was van begin tot eind prachtig, alles eraan was heerlijk, de mindfuck (alsnog best licht, hoewel ik aan het begin van de piek moeite met praten had) was bovendien heel grappig met de zoektocht naar 'het'.
(dosis geschat op 200-250 ug in totaal)

't onvermijdelijke

Belezen gebruiker
Mijn mooiste trip was twee jaar geleden op een hele portie truffels in de Fenix in Sittard. Het was een filosofische, maar ook een zeer lachwekkende trip, waarbij een maat en ik steeds zwaar in de lach schoten door de zo overdreven serieuze manier van doen (tenminste zo leek het tijdens de trip) van de nuchtere mensen die bij ons waren op dat moment :P. Heb erna nog 3 keer op dezelfde hoeveelheid truffels getript van dezelfde smartshop, maar het gevoel van die ene speciale keer heb ik niet meer gehad helaas :cry:

eliXer

Experimenterende gebruiker
Heb niet veel gedaan tot nu toe :

weed, alchohol, truffels, en happy caps

maar dat waren de truffels, wij waren in het bos met 3 vrienden ( broodplank, Crusher en nog een andere vriend ) dat was voor mij de leukste trip van al de keren, en paddo's gaat denk ik nog leuker worden :grin:

Shiroine

Newbie
Laatst ben ik trouwens lekker hard gegaan, van twee bakjes golden teacher en drie blauwe mitshibitsu's (wel de driehoekjes).
En toen zijn we met zijn vioeren drie dorpen doorgelopen dat was nog eens vet. Een beetje lopen en kijken naar alles wat maar een beetje wazig is :) .

shokora

Wijs gebruiker
Shiroine zei:
Laatst ben ik trouwens lekker hard gegaan, van twee bakjes golden teacher en drie blauwe mitshibitsu's (wel de driehoekjes).
En toen zijn we met zijn vioeren drie dorpen doorgelopen dat was nog eens vet. Een beetje lopen en kijken naar alles wat maar een beetje wazig is :) .

Jezus christus, is dat niet wat veel O.O'

Shiroine

Newbie
Je hebt geen idee hoe hard ik ging :)
Dit is echt een aanrader voor iedereen die denkt dat hij tegen veel drugs ken. Het is echt de moeite waard :stoned:

eckies

Belezen gebruiker
Heb maar een keer een tripmiddel gebruikt dat waren hawaiaanse paddos. Had 3/4 portie + wat pure chocolade. Vond ik niet erg fijn, was mentaal heel druk bezig met van alles bedenken en was ook heel goed in de war. Voor de rest geen echte visuals behalve dat me heiniken erg groen leek en dat de stoel een stuk lager leek dan normaal. Niet echt een prettige trip. Hou meer van stimulerende drugs.

jcutter

Badass junkie
azgaza zei:
Ik zal er drie moeten noemen omdat ik niet kan kiezen.

1. Mijn eerste trip, een portie hawaiiaanse paddo's, deels in het vondelpark en deels in mijn kamer. Deze trip was doorgaand de hele trip redelijk positief, en visueel overweldigend, geestenlijk was het ook een hele zware trip (egodeath op het hoogtepunt) maar het was zó geweldig. Echt zo een 10/10 trip der fantastischheid; nooit meer geëvenaard.

2. Mijn eerste keer LSD, aan het strand op een goa feestje. Een aantal hele bijzondere mooie visuele dingen gezien en de sfeer was geweldig, zo positief, euforisch, vrolijk en 'het komt wel goed'-achtig. En daarbij was het strand een geweldige plek voor de visuals, ik heb zo veel in het zand en in de lucht en in de golven gezien. Ook heel leuk.

3. Mijn... ik geloof 12e paddo-trip, of de 6e.. ik kan nu echt niet meer kiezen. Die waren ook allebei echt geweldig. Allebei heel absurd.. ach ik ga niet kiezen.

Heerlijk jou zin opbouw.

jcutter

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Je bent nu toch niet expres positieve posts aan het plaatsen om zieltjes te winnen hè? (;

Haha, dat was iig niet mijn achterliggende gedachten daarachter maar wat niet is kan nog het nog wel worden.

Bovenaan