Shiroine zei:heheheh LSd op school![]()
Raoulduke zei:Haha oke, dat is nog niks voor mij zo'n trip. Ben nog niet helemaal toe aan het einde van de wereld.
Shiroine zei:Ik heb er twee: De trip die ik het laatst heb gemaakt van hawaiiaanse paddo's.
Zo'n brute trip heb ik nog nooit gehad van paddo's. In een bos vlakbij de hut van de boswachter![]()
En de tweede keer lsd. En dat was op school. Dat was de vetste trip van mijn hele leven. heheheh LSd op school![]()
The Used zei:Shiroine zei:Ik heb er twee: De trip die ik het laatst heb gemaakt van hawaiiaanse paddo's.
Zo'n brute trip heb ik nog nooit gehad van paddo's. In een bos vlakbij de hut van de boswachter![]()
En de tweede keer lsd. En dat was op school. Dat was de vetste trip van mijn hele leven. heheheh LSd op school![]()
LSD op school vind ik persoonlijk nog wat ondoordacht en een beetje riskant zwak uitgedrukt...
Maar oooooh wat lijkt het me geweldig![]()
Shiroine zei:Laatst ben ik trouwens lekker hard gegaan, van twee bakjes golden teacher en drie blauwe mitshibitsu's (wel de driehoekjes).
En toen zijn we met zijn vioeren drie dorpen doorgelopen dat was nog eens vet. Een beetje lopen en kijken naar alles wat maar een beetje wazig is.
azgaza zei:Ik zal er drie moeten noemen omdat ik niet kan kiezen.
1. Mijn eerste trip, een portie hawaiiaanse paddo's, deels in het vondelpark en deels in mijn kamer. Deze trip was doorgaand de hele trip redelijk positief, en visueel overweldigend, geestenlijk was het ook een hele zware trip (egodeath op het hoogtepunt) maar het was zó geweldig. Echt zo een 10/10 trip der fantastischheid; nooit meer geëvenaard.
2. Mijn eerste keer LSD, aan het strand op een goa feestje. Een aantal hele bijzondere mooie visuele dingen gezien en de sfeer was geweldig, zo positief, euforisch, vrolijk en 'het komt wel goed'-achtig. En daarbij was het strand een geweldige plek voor de visuals, ik heb zo veel in het zand en in de lucht en in de golven gezien. Ook heel leuk.
3. Mijn... ik geloof 12e paddo-trip, of de 6e.. ik kan nu echt niet meer kiezen. Die waren ook allebei echt geweldig. Allebei heel absurd.. ach ik ga niet kiezen.
ExceptionalInsight zei:Je bent nu toch niet expres positieve posts aan het plaatsen om zieltjes te winnen hè? (;
ExceptionalInsight zei:Apart figuur, ik kan niet anders zeggen.
Of is dit relatief korte gebeurtenis de schuld van alice?