Je mooiste trip.

shokora

Wijs gebruiker
Nee werdt hem niet :( Ik heb niet zo super veel gevoeld. Ik had 30 gram equadoriaanse op (20 gram gegeten en 10 gram thee) maar de effecten waren veel minder heftig als bij mijn 35g colombiaanse.

Het komt waarschijnlijk omdat we een uur er voor nog gewoon patat hadden gegeten (terwijl ik normaal vrij strict ben in het vasten...). Dat doen we de volgende keer dus maar weer anders. Naast de magere visuele effecten hadden we overigens weer wel een gigantisch filosofische bui.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Was een lege treincoupe, en een halve portie hawaiaanse, 06:30 op een zondag op weg naar limburg. Ben gaan zitten, gaan kauwen, en gaan genieten van wat ik buiten zag. Alleen de conducteur leek wel alsof hij zijn gezicht had geverfd alsof t een commando was, maar verder waren de normaal saaie weilanden en grijze gebouwen nog nooit zo interresant geweest. Niet echt een vette trip ofzo, met regenboogkleuren, het was allemaal ineens mooi. :grin:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Ik kan niet wachten op je report Telefoon! Ik ben erg benieuwd wat een mafketel als jou van de drugs afschrikt! :P

OT: Mooiste trip heb ik niet, misschien mijn vorige (zie tripreports) of mijn LSA trip vanwegen de euforie en de blijvende positieve effecten achteraf (zie sig.)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
De mooiste was deze zomer, lsd, alcohol, speed, wiet en:

:hearteyes:

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Mijn mooiste trip tot nu toe was toch wel m'n kennismaking met alice. Letterlijk out of my mind gegaan, intense muziek en de mooiste visuals. Link naar report staat in m'n sig.

Donderdag staat een nieuwe trip gepland :hearteyes:

Pikachu

Wijs gebruiker
Lol @ telefoon =p

Eerst moest en zou je nog datura gebruiken en nu kap je met alle drugsgebruik? :P

azgaza

Badass junkie
Ik ga maar eens een nieuwe lijst van mooiste trips maken:

1e keer paddo's
7e keer paddo's
12e keer paddo's

2e keer lsd
4e keer lsd
5e keer lsd
7e keer lsd
8e keer lsd
9e keer lsd

Dat waren mijn mooiste trips; en de niet genoemde waren ook mooi. Kiezen is gewoon te moeilijk na zo veel trips.

Bovenaan