je speed leventje.

buzzy

Badass junkie
Ik denk niet dat het dan zulke goeie speed was, als je een lijn in je hoofd drukt en dan gaat slapen :P

ukipuki

Experimenterende gebruiker
Je snapt het niet echt denk ik... hoe lang gebruik je al? En wat heb jij allemaal al door je neus gehaalt of gewoon gedaan wat betreft drugs... Ik weet echt wel waar ik het over heb het begon voor de fun maar dan dag in dag uit gebruiken.... En je gaat mij niet vertellen dat je van speed geen lichaammelijke klachten gaat krijgen na een jaar dagelijks gebruik....

Jelle Snel

Belezen gebruiker
nee, dat lijkt mij ook...poeh, vanochtend wakker geworden (gelukkig :P ) bleek de hond op 2 plaatsen te hebben gekotst! :openmouth: :angry: Zo...stank was niet te harde...heb maar een lijn genomen om toch een héél klein beetje zin te krijgen om op te ruimen...freaky shit :tearsofjoy: wat een speedleventje :mrgreen:

Skippy

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
Heb eens een vraagje over speed.

Wat speelt er eigenlijk in het kopje van een echt die hard speed fan?

Kun je innees in je eigen weereldje zitten?

Ik bedoel,je gaat minder om met mensen,je begint tegen jezelf te praten.

Je hebt geen behoefte aan anderen?

Vertel mijn dat is.

Want het boeit mij wel wat er in een die hard speed mannetje zijn kop rond hangt.

grtzz. van kieke :wave:

de dingen die je opnoemt , zijn erg herkenbaar, dit hoeft toch niet door de speed te komen?
Ik gebruik nog niet zo heel lang speed, wel LSD en heb het idee dat het daardoor is gekomen, ben het leven op een andere manier gaan bekijken,..
Zie overal het nut wel van iin, ben veel stiller, ga met weinig mensen om...

MissParanoid

Belezen gebruiker
een vriendin van mij zit al een tijdje aan de speed en zij vind het leven fanstastisch daardoor: door de speed is zij socialer, vrolijker, enzo van die dingen
maar ik merk ook dat zij soms ni echt aanwezig is, soms kan zij echt raar(!!!) reageren op vrage die je stelt...

angel1

je zal door dagelijks gebruik op lange termijn misschien wel wat merken, maar als je je reserves goed aanvult en voldoende rust en slaapt, en de hoeveelheid die je binnendoet, een beetje een normaal volume is, dan zul je de beschadigingen toch wel in de hand kunnen houden , vind ik. als je weinig gaat eten en een week gaat wakker blijven en van die shit allemaal, word je vanzelf wel verrot

MissParanoid

Belezen gebruiker
door genoeg te eten en te slapen zal misschien de schade aan je lichaam beperkt worden hoewel ik daar niet helemaal van ben overtuigd, speed (andere drugs ook) beschadigt u hersenen ook denk maar aan de paranoia aanvallen die je soms hebt in den afkick. Daar kan je ni veel aan doen he oftoch?

J0rrit

Badass junkie
MissParanoid zei:
door genoeg te eten en te slapen zal misschien de schade aan je lichaam beperkt worden hoewel ik daar niet helemaal van ben overtuigd, speed (andere drugs ook) beschadigt u hersenen ook denk maar aan de paranoia aanvallen die je soms hebt in den afkick. Daar kan je ni veel aan doen he oftoch?

goed slapen, dan krijg je dat niet. Maar dat is juist t probleem, slapen op de pep.

MissParanoid

Belezen gebruiker
ik heb daar niet altijd problemen mee. Gisteren heb ik fanstastisch geslapen op de pep, maar had dan ook niet zoveel gedaan als anders...

angel1

mn vriend heeft 5 jr lang dagelijks gebruikt, en heeft helemaal nerges last van.ligt echt wel van persoon tot persoon

Psilo

Bewuste gebruiker
Precies. Ik geloof er in dat je persoonlijkheid bij excessief gebruik van sommige middelen subtiel en langzaam maar definitief kan vervormen.

venomdrums

MetaalKonijn zei:
Vijf jaar lang gebruiken, en nergens last van hebben, lijkt me sterk.

kijk of je het nu gelooft of niet zal me echt een zorg zijn maar ik heb nergens last van.. heb 5 jaar intensief dagelijks gebruikt.. en nu doe ik dat bijna weer elke dag. gemiddeld 2 tot 3 bommetjes van mss halve gram t stuk.

geen lichamelijke klachten.eet er wel bij . slaap soms ook. functioneer prima, bij een dag tot dagen zonder gebruik ook prima functioneren.. en me speed is echt wel top spul daar ligt het niet aan.. de klachten die genoemd worden zitten voor80% van de gevallen tussen je oren. of ik kan gewoon meer hebben dan ander kan best

MetaalKonijn

Badass junkie
Hmm, dan moet je gewoon erg goeie speed hebben, of ik kan er slecht tegen, of jij weegt 120 kilo :P

Nee serieus, als je er zo oprecht relaxt bij kan leven, vind ik het best, ik denk niet dat ik dat zelf op zou kunnen brengen.

Ondervind je er geen mentale gevolgen van?

venomdrums

MetaalKonijn zei:
Hmm, dan moet je gewoon erg goeie speed hebben, of ik kan er slecht tegen, of jij weegt 120 kilo :P

Nee serieus, als je er zo oprecht relaxt bij kan leven, vind ik het best, ik denk niet dat ik dat zelf op zou kunnen brengen.

Ondervind je er geen mentale gevolgen van?

mmm valt opzich mee.. met veel op heb ik wel steeds het idee dat iedereen naar me kijkt maar ervaar dat niet op een para manier..het doet me eigenlijk niks..vraag me altijd alleen af waarom ze kijken en als ik terug kijk snel ergens anders heen kijken ..verder ben ik altijd al rustig geworden door drugs. wat voor dan ook. het zorgde ervoor dat ik rustiger werd. dat is wel bij hoge dosering he.. gewoon 1,5gr ofzo dan voel ik me voor een aantal uren energiek en dan krijg ik het koud hehehehe..

candy

Bewuste gebruiker
iedereen reageerd anders op speed . dat is zo met iedere drug . men kan nooit aan 1 persoon vragen ,wat voel jij, het is anders . zolang je lichaam en je geest het ,fijn , vindt oke???!!! . we weten ten slotte allemaal gezond is het niet.maar je leef maar 1maal .de vraag is alleen wat geef ik er voor ???persoonlijk heb ik ,geluk ,pak al 2 jaar iedere dag speed voel mij goed tot heel goed en alleen heel moe als ik 1 of 2 dagen niet pak .maar nogmaals dit is ZEER PERSOONLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wink:

boels

Belezen gebruiker
als ge pep pakt verhoogd dat u dopamine, dopamine is een stof die ervoor zorgdt dat de comunicatie tussen u linker en rechter hersenkwab in orde blijft, teveel aan dopamine = kortsluiting = in de meeste gevallen paranoide en/of psychose...

als ge pep pakt versterken u zintuigen, dus hoorde beter, ziede alles wa er gebeurd en valle al die klein stom dinge harder op en begint ge na te denke over comploten en al die rare dinge die er zogezgd gebeure...

Kijk maar in de psychiatrische instellingen (waar ik daarvor trouwens ook heb gezeten), 9/10 van de paranoide mense zitten er door pep of weed

flash kieke

Wijs gebruiker
boels zei:
als ge pep pakt verhoogd dat u dopamine, dopamine is een stof die ervoor zorgdt dat de comunicatie tussen u linker en rechter hersenkwab in orde blijft, teveel aan dopamine = kortsluiting = in de meeste gevallen paranoide en/of psychose...

als ge pep pakt versterken u zintuigen, dus hoorde beter, ziede alles wa er gebeurd en valle al die klein stom dinge harder op en begint ge na te denke over comploten en al die rare dinge die er zogezgd gebeure...

Kijk maar in de psychiatrische instellingen (waar ik daarvor trouwens ook heb gezeten), 9/10 van de paranoide mense zitten er door pep of weed

Maar dat paranoia zijn kun je toch zelf bedwingen of negeren. En dan wordt je het toch gewoon?

boels

Belezen gebruiker
nee geloofd me da wordt erger, en dan moete MINSTENS 1 jaar anti-spychotica pakken, das bij mij al 3 jaar geleden en ik denk nog altij da ze comploten tege mij smede, ik moet anti-depressiva en al dien brol slikke enzoe.

Tijdens da paranoide zijn denke da mense ECHT nor u zien, tege u prate, over u bezig zijn, en als da in u hersene echt lijkt, geloofd me dan kunde da ni negere

:beer:

flash kieke

Wijs gebruiker
boels zei:
nee geloofd me da wordt erger, en dan moete MINSTENS 1 jaar anti-spychotica pakken, das bij mij al 3 jaar geleden en ik denk nog altij da ze comploten tege mij smede, ik moet anti-depressiva en al dien brol slikke enzoe.

Tijdens da paranoide zijn denke da mense ECHT nor u zien, tege u prate, over u bezig zijn, en als da in u hersene echt lijkt, geloofd me dan kunde da ni negere

Heb zo ook een tijdje zwaar moete afzien.
Ben toen 1maand gestopt.Daarna terug begonnen en na 3weekende begon dat zwaar para gedoe opnieuw. Ben 2weken gestopt.
Dan terug begonnen. En heb ineens niet meer last van dat 1ne soort para gedoe.

Normaal heb ik het zwaar te verduren onder de afkick van speed , dan wor ik helemaal gek en zo. Nu het rare, zit nu terug ongeveer 1.5maand aan de pep en heb in de afkick nog geen (zware) para aanvallen gehad , wat ik normaal wel hard heb.
En gisteren de afkick van speed was alles normaal, zelfs in een groepje van 3a4 personen zat ik nog niet te denken wat ze zouden denken van mij en zo.(normaal heb ik dan van die gedachten-->denk je als nuchtere, wat heeft hij allemaal mee gemaakt
:confused: )

Maar ja, toen kwam het probleem.
Die vrienden van mij zijn coke verslaaft en ja , ik heb dan 2lijnen coke gekregen van 50% en voelde me heel raar in men kop.
Alles was op , wij dan terug coke gaan halen van ong. 70%

En heb dan terug een lijn gekregen. En bam , heb nog nooit men ogen zo strak kunnen strekken , zo vielen er zo goed als uit. :)
En kreeg men ogen niet dicht, ale, doet er niet toe.

Na ong.15min , ja ik ging plots zachtjes naar paraworld met iets extra.
Ze vroegen dat ik nog een lijn wou, ik nee gezegt en lekker lijntje amf genomen.

En zit nu hier in men kamer naar allemaal belletjes , zwevende haren, zwart voorbij flitsende weet ik veel,...

Srry voor die onnodige tekst, maar het moest er uit.
:wave:

boels

Belezen gebruiker
hehe

hedde gij nog geluk, ik zen bena al men mate kwijtgeraakt, zit meestal aleen thuis omda kik meestal para wier bij mate thuis, omda wij gewoon daar eel de nacht zate en omdak der nogaltij ni trug durf henne te gaan omda kik NOGALTIJ ni weet wa die gezegd hebbe of ni, ofda die mij echt iet wille aan doen of ni + da kik op het laatste jaar 4 x minstens 1 maand in psychiatrie'e gezete, dus weet ni waar iedereen nu samekomt.

enja iedereen die gebruikt ier in de buurt kent elkaar, dus als ik is trug wil weggaan zonder zorge moetk ne vriendekring zoeke buite onze buurte die da gebruikt :confused: en das ok ni zoe gemakkelijk é.

en be mij is da omgekeerd, ik wordt trug rustig van coke, moja ik mag van mijnen dokter nog altij ni gaan werke en trek een zielig klein invalidepréé dus kan mij da ni altij betale

dus zitte we mo trug on de pep é :wink:

flash kieke

Wijs gebruiker
boels zei:
hehe

hedde gij nog geluk, ik zen bena al men mate kwijtgeraakt, zit meestal aleen thuis omda kik meestal para wier bij mate thuis, omda wij gewoon daar eel de nacht zate en omdak der nogaltij ni trug durf henne te gaan omda kik NOGALTIJ ni weet wa die gezegd hebbe of ni, ofda die mij echt iet wille aan doen of ni + da kik op het laatste jaar 4 x minstens 1 maand in psychiatrie'e gezete, dus weet ni waar iedereen nu samekomt.

enja iedereen die gebruikt ier in de buurt kent elkaar, dus als ik is trug wil weggaan zonder zorge moetk ne vriendekring zoeke buite onze buurte die da gebruikt :confused: en das ok ni zoe gemakkelijk é.

en be mij is da omgekeerd, ik wordt trug rustig van coke, moja ik mag van mijnen dokter nog altij ni gaan werke en trek een zielig klein invalidepréé dus kan mij da ni altij betale

dus zitte we mo trug on de pep é :wink:

Heb ik ook helemaal gehad.

En hoe langer dat je dan gebruikt hoe erger het wordt.

venomdrums

boels zei:

ik denk dat het puur per persoon verschilt.als je zonder pep op al onzeker bent al dan niet onderbewust zal dit alleen maar bij para worden erg naar voren komen.
Persoonlijk gebruik ik dus echt al heeeeeel lang bijna elke dag en mijn "para" gebeuren ergert me niet. ja ik "zie veel mensen kijken " maar het brengt me niet in paniek. ik vraag me juist altijd af of ze niks beters te doen hebben lol :grin: .. en waarom ze kijken maar niet ff groeten of wat dan ook als ik terug kijk.. maar angstig nee dat word ik er niet van.. dat heb ik 1 keer gehad en dat kwam door pillen met atropine erin verder niets.

dus ik ben het niet met je eens dat het zowiezo gebeurd.. ligt aan hoe sterk je in je schoentjes staat..
ik bv trek me niks aan van wat anderen over me zeggen. ze doen maar.. hoe meer mensen me niet moeten des te beter zeg ik altijd maar..kortom het laat me koud. door deze instelling heb ik dus ook geen angstige para momenten

venomdrums

candy zei:
Zeg nu eens heel eerlijk , gebruik je meer dan speed alleen ,of heb je meer gebruik,?!

is dit tegen mij? ik gebruik eigenlijk geheel alleen speed. heb laatst 1 keer 4 pillen op maar verder alleen speed

El Retro

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
boels zei:

Heb zo ook een tijdje zwaar moete afzien.
Ben toen 1maand gestopt.Daarna terug begonnen en na 3weekende begon dat zwaar para gedoe opnieuw. Ben 2weken gestopt.
Dan terug begonnen. En heb ineens niet meer last van dat 1ne soort para gedoe.

Normaal heb ik het zwaar te verduren onder de afkick van speed , dan wor ik helemaal gek en zo. Nu het rare, zit nu terug ongeveer 1.5maand aan de pep en heb in de afkick nog geen (zware) para aanvallen gehad , wat ik normaal wel hard heb.
En gisteren de afkick van speed was alles normaal, zelfs in een groepje van 3a4 personen zat ik nog niet te denken wat ze zouden denken van mij en zo.(normaal heb ik dan van die gedachten-->denk je als nuchtere, wat heeft hij allemaal mee gemaakt
:confused: )

Maar ja, toen kwam het probleem.
Die vrienden van mij zijn coke verslaaft en ja , ik heb dan 2lijnen coke gekregen van 50% en voelde me heel raar in men kop.
Alles was op , wij dan terug coke gaan halen van ong. 70%

En heb dan terug een lijn gekregen. En bam , heb nog nooit men ogen zo strak kunnen strekken , zo vielen er zo goed als uit. :)
En kreeg men ogen niet dicht, ale, doet er niet toe.

Na ong.15min , ja ik ging plots zachtjes naar paraworld met iets extra.
Ze vroegen dat ik nog een lijn wou, ik nee gezegt en lekker lijntje amf genomen.

En zit nu hier in men kamer naar allemaal belletjes , zwevende haren, zwart voorbij flitsende weet ik veel,...

Srry voor die onnodige tekst, maar het moest er uit.
:wave:

Wat zever jij nu toch allemaal van coke van 70 procent. Jonge ga jij die in Colombia halen ofzo. En in België laat staan Europa is 70 procent niet te vinden. 50 procent is zelfs al moeilijk!

Bovenaan