je speed leventje.

flash kieke

Wijs gebruiker
Heb eens een vraagje over speed.

Wat speelt er eigenlijk in het kopje van een echt die hard speed fan?

Kun je innees in je eigen weereldje zitten?

Ik bedoel,je gaat minder om met mensen,je begint tegen jezelf te praten.

Je hebt geen behoefte aan anderen?

Vertel mijn dat is.

Want het boeit mij wel wat er in een die hard speed mannetje zijn kop rond hangt.

grtzz. van kieke :wave:

creatic

Newbie
die denke "Iedereen is tege mij" of "ze zijn mij aant uitlache"
da doen ze dan constant (ik ken er wel ene die da dacht omda blijkbaar iemand aan zen oor had gekrabd en hij had flapore)

zommes

Badass junkie
creatic zei:
die denke "Iedereen is tege mij" of "ze zijn mij aant uitlache"
da doen ze dan constant (ik ken er wel ene die da dacht omda blijkbaar iemand aan zen oor had gekrabd en hij had flapore)

Wat heb jij teveel gebruikt dan?

DrumnBass

Newbie
Ja ik denk ook vaak dat iedereen tegen me is, en ik heb ook een keer toen ik dagelijks gebruikte, echt gedacht dat mijn moeder het doorhad enzo.. Maar dat was helemaal niet. Je voelt je gewoon helemaal in jezelf en je gaat heel hard nadenken over sommige dingen. En soms denk je er zoveel aan dat het dan werkelijkheid lijkt. Je bent ook een beetje verdoofd en van binnen voel je je heel fijn en je voelt je zo goed dat je geen behoefte hebt aan andere mensen, ik wou mijn vriendje zelfs niet zien als ik gebruikte. Ik dacht echt van rot op, ik ga gewoon hard weetje. Maar soms is het echt een dubbel gevoel ook tegenover andere natuurlijk, en mensen kijken je dan aan en dan denk je dat ze je doorhebben en dan ga je echt freaken enzo.

Mac...

Badass junkie
Ja maar denk dat de vraagstelling meer gaat over het complete verhaal en niet wanneer je gewoon aan het knallen bent. Of op de come-down.
Ikzelf heb trouwens echt nergens last van, ben niet zo ontzettend para aangelegd, heb een redelijk normaal sociaal leven dat voor mijn gevoel wel een beetje aan het verschuiven is, maar dat is meer een persoonlijke kwestie, die te maken hebben met bepaalde keuzes die ik gemaakt heb en hoe ik me voel. Maar verder merk je bijna niks aan me, behalve dat ik af en toe wel eens te gaar ben om nog wat te doen, maar dat is max 1 dag in de week en wordt steeds minder frequent.

HDA

Bewuste gebruiker
Ik heb nog nooit speed gebruikt, maar ik had wel die symptomen met coke. Ik was futloos, wou geen mensen meer zien en wou niet uitgaan.
Daar heb ik heel lang van afgezien, maar nu (na +/- een jaar) gaat dat weer wat beter...

Maar dat kan natuurlijk aan mijn asociaal karakter liggen uiteraard ! :beer:

speedy16

Newbie
Ik denk constant dat iedereen het door heeft, terwijl het niet zo is.
Als ik heb gebruikt zit ik ook het liefst van al bij iemand thuis, ipv ergens in een dancing ofzo. :)

ukipuki

Experimenterende gebruiker
Ik zelf ben iemand die dagelijks voor het werk gebruikt.
Ik probeer mijn normaal ritme te behouden dus eten en s'avonds gaan slapen zodat je toch een klein beetje je rust hebt.

Ik sta op en eerste wat naast me licht van de dag ervoor is mijn lijntje.
Het is een gewoonte, een ritueel hoe je ook wild noemen (verslaving?).
Overdag neem ik zo om de 3 uur een lijn en dan kom ik heel de dag door. Daarna nog 3 lijnen tot het een uur of 21u dan laten uit werken en je zult zelf wel merken dat je gaat slapen... Maar wat doet het met mijn gedachten, uithouding en dergelijke? Aanzienlijke schade! Ik heb vroeger ook veel special genomen weet niet of dat invloed heeft gehad op mijn gedachten nu... Maar ik ben heel de dag door aan het denken dat naar me kijken, en dat ze me uit lachen, of dat ze over mij bezig zijn. En iedereen en alles wat niet naar mijn wens is daar wordt ik pist van.
Ik loop heel de dag met een kwade blik rond maar in mijn kopje ben ik gelukkig. Inderdaad mijn beste vriend ben ik zelf. Ik ik werk in de omstandigheden dat je niet veel kunt horen en iedereen is toch met zijn eigen werk bezig, dus zoveel wordt er niet gepraat. Dus ben je heel de tijd tegen je eigen aan het praate, niet hard op maar wel in je kopje.

Wat het heeft gedaan met mijn uithouding, dat voel is het harst... Ik ben een tijdje gestopt en toen kon ik vrij lang het uithouden en hard lopen, ver lopen, minder moe en geen pijn aan mijn borstkast, hart en longen. nu ben ik vrij rap moe, en kan zeker niet ver of lang lopen... wat ook is dat ik veel hoofdpijn heb en als ik niet op tijd mijn lijntje heb dan begin ik mensen "afblaffen" (agresief, kan niet tegen veel. en wil vooral met rust gelaten worden.)

Na mijn tekst gelezen te hebben moet je nu niet denken dat speed slecht is hoor! Vroeger was speed voor mij een party middel, nu is het een gewoonte en een middel om mijn dag door te komen. Alleen na veel en lang gebruik begin je natuurlijk wel wat lichamelijke klachten te hebben.

Maar je kiest natuurlijk zelf wat je doet in je leven!

roaren*

Bewuste gebruiker
denken dat iedereen iets tegen je heeft, gewoon helemaal paranoia worden ..
je denkt inderdaad veel te veel na over dingen.. heb het zelf nog gehad toen ek redelijk veel speed snoof.. heb het dan zelf ingezien dat ek niet goed bezig was.. ben dan eventjes gestopt en iedereen vond me weer tof :) :P dus daarom probeer ek egt zo weinig mogelijk te snuiven, mss een lijntje of twee in het weekend, maar geen volledige grams meer, en zeker niet tijdens de week

the_love_docter

Whahaha Stik Spichtige verhale hierow,

naja heb ook altijd wel het gevoel dat iedreen me aan kijken enne jah veel praten als je je op je gemak voelt. soms op gefokt, na denken over de domste en nodigste dingen , ben de wel meestal ondernement in gestelt, hahah hoort er allemaal bij laten we maar denken.
enne jah heb alleen die drang om meer te pakken als ik het heb / genoeg heb. als ik niks heb dan intresseert het me meestal ook nie en is de drang er ook niet ( naja nie helemaal volledig :openmouth: aanwezig )
enne jah als ik heb dan moet het op ook natuurlijk.

greets Tha Doc

Imke

Badass junkie
Ik ben veel vriendelijker en socialer tegen mensen wanneer ik gesnoven eb, natuurlijk zit ik ook in mn eigen wereldje, maar das toch met elke drug zo, het is gewoon geestig, ik gebruik elke dag voor school, en sinds ik het doe, zijn mn punten gestegen en is et nie meer zo saai in de les :mrgreen: :P :openmouth:

Frisko

Badass junkie
Saivy zei:
Ik ben veel vriendelijker en socialer tegen mensen wanneer ik gesnoven eb, natuurlijk zit ik ook in mn eigen wereldje, maar das toch met elke drug zo, het is gewoon geestig, ik gebruik elke dag voor school, en sinds ik het doe, zijn mn punten gestegen en is et nie meer zo saai in de les :mrgreen: :P :openmouth:
haha zeg ik hier op
wacht tot je moet gaan werken en eens zonder je speed moet gaan,eens zien hoe leuk je dan tegen alles aan kijkt!!
morja,is jou leven!! :wave:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Frisko zei:
Saivy zei:
haha zeg ik hier op
wacht tot je moet gaan werken en eens zonder je speed moet gaan,eens zien hoe leuk je dan tegen alles aan kijkt!!
ja frisko heeft gelijk zolang dat je je speed hebt is alles in orde maar vanaf je zonder zit ga je niet meer kunnen functioneren als je moet gaan werken, leren,....

Psykaholik

Wijs gebruiker
Mr.jiho zei:
Frisko zei:
Saivy zei:
haha zeg ik hier op
ja frisko heeft gelijk zolang dat je je speed hebt is alles in orde maar vanaf je zonder zit ga je niet meer kunnen functioneren als je moet gaan werken, leren,....
en dan denk je
had ik toch maar geluisterd naar die o zo slimme mannen van het drugsforum :stoned: :stoned: :wink: :mrgreen:

Imke

Badass junkie
schranziewanzie zei:
Mr.jiho zei:
Frisko zei:
Saivy zei:
haha zeg ik hier op
en dan denk je
had ik toch maar geluisterd naar die o zo slimme mannen van het drugsforum :stoned: :stoned: :wink: :mrgreen:

Ik heb al veel zonder speed gezeten, en idd het is zwaar, en heb al zware dipjes gehad, maar wanneer ik er wel heb, profiteer en geniet ik ervan, waarom neem je anders drugs??? :wink: :wave: XXX

Psykaholik

Wijs gebruiker
Saivy zei:
schranziewanzie zei:
Mr.jiho zei:
Frisko zei:
Saivy zei:
haha zeg ik hier op
en dan denk je

Ik heb al veel zonder speed gezeten, en idd het is zwaar, en heb al zware dipjes gehad, maar wanneer ik er wel heb, profiteer en geniet ik ervan, waarom neem je anders drugs??? :wink: :wave: XXX
tuurlijk
geniet en profiteer er van
zolang je je eigen maaar in de hand kan houden

Frisko

Badass junkie
Saivy zei:
schranziewanzie zei:
Mr.jiho zei:
Frisko zei:
Saivy zei:
haha zeg ik hier op
en dan denk je

begrijp me niet verkeerd,ik neem ook speed,maar niet op die manier :wink: :P

Psykaholik

Wijs gebruiker
Frisko zei:
Saivy zei:
schranziewanzie zei:
Mr.jiho zei:
Frisko zei:
Saivy zei:
haha zeg ik hier op
en dan denk je

begrijp me niet verkeerd,ik neem ook speed,maar niet op die manier :wink: :P
nee hij is nog een pak erger :openmouth: :openmouth: :openmouth: :wave: :wave: :wave: :wave:
GRAPJE :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Saivy zei:
Ja kweet ook wel dat et nie erg gezond is :P
maar et is leuk!! En das et belangrijkste :mrgreen: :grin: :mrgreen:
tuurlijk
zolang je maar weet wa je doet en beseft waar je mee bezig bent
je zit hier nu namelijlk op een drugsforum
EN JAWEL
hier zitten wel meerdere mensen die drugs gebruiken
dus niemand verwijt jou iets hoor :wave: :wave: :wave: :wave:

ukipuki

Maar toch wel een tipje van deze jonge heer, drugs gebruiken daar zal ik nooit over zagen. Maar gebruik drugs niet om dat je vrienden het doen, maar gebruik het om dat je zelf wilt gebruiken!

edpep

Newbie
ukipuki zei:
Ik zelf ben iemand die dagelijks voor het werk gebruikt.
Ik probeer mijn normaal ritme te behouden dus eten en s'avonds gaan slapen zodat je toch een klein beetje je rust hebt.

Ik sta op en eerste wat naast me licht van de dag ervoor is mijn lijntje.
Het is een gewoonte, een ritueel hoe je ook wild noemen (verslaving?).
Overdag neem ik zo om de 3 uur een lijn en dan kom ik heel de dag door. Daarna nog 3 lijnen tot het een uur of 21u dan laten uit werken en je zult zelf wel merken dat je gaat slapen... Maar wat doet het met mijn gedachten, uithouding en dergelijke? Aanzienlijke schade! Ik heb vroeger ook veel special genomen weet niet of dat invloed heeft gehad op mijn gedachten nu... Maar ik ben heel de dag door aan het denken dat naar me kijken, en dat ze me uit lachen, of dat ze over mij bezig zijn. En iedereen en alles wat niet naar mijn wens is daar wordt ik pist van.
Ik loop heel de dag met een kwade blik rond maar in mijn kopje ben ik gelukkig. Inderdaad mijn beste vriend ben ik zelf. Ik ik werk in de omstandigheden dat je niet veel kunt horen en iedereen is toch met zijn eigen werk bezig, dus zoveel wordt er niet gepraat. Dus ben je heel de tijd tegen je eigen aan het praate, niet hard op maar wel in je kopje.

Wat het heeft gedaan met mijn uithouding, dat voel is het harst... Ik ben een tijdje gestopt en toen kon ik vrij lang het uithouden en hard lopen, ver lopen, minder moe en geen pijn aan mijn borstkast, hart en longen. nu ben ik vrij rap moe, en kan zeker niet ver of lang lopen... wat ook is dat ik veel hoofdpijn heb en als ik niet op tijd mijn lijntje heb dan begin ik mensen "afblaffen" (agresief, kan niet tegen veel. en wil vooral met rust gelaten worden.)

Na mijn tekst gelezen te hebben moet je nu niet denken dat speed slecht is hoor! Vroeger was speed voor mij een party middel, nu is het een gewoonte en een middel om mijn dag door te komen. Alleen na veel en lang gebruik begin je natuurlijk wel wat lichamelijke klachten te hebben.

Maar je kiest natuurlijk zelf wat je doet in je leven!
hoe lang gebruik je al elke dag als ik vragen mag?

A

Anonymous

Gast
Ik gebruik bijna nooit pep, om buiten te gebruiken vind ik zowiezo nix met snuif, je moet lijntjes kunnen leggen niet sleutelpuntjes. Maarja mij zie je alleen een lijn nemen als het gezellig is en ik bijna in slaap val. Dat was zo'n anderhalve maand geleden.

Sos daarentegen, wat een spul zeg..

JewCookie

Wijs gebruiker
BobG zei:
Ik gebruik bijna nooit pep, om buiten te gebruiken vind ik zowiezo nix met snuif, je moet lijntjes kunnen leggen niet sleutelpuntjes. Maarja mij zie je alleen een lijn nemen als het gezellig is en ik bijna in slaap val. Dat was zo'n anderhalve maand geleden.

Sos daarentegen, wat een spul zeg..

maar zooo verslavend..

Imke

Badass junkie
ukipuki zei:
Maar toch wel een tipje van deze jonge heer, drugs gebruiken daar zal ik nooit over zagen. Maar gebruik drugs niet om dat je vrienden het doen, maar gebruik het om dat je zelf wilt gebruiken!

Ja dat weet ik, mn vrienden nemen eigenlijk zelden speed, meestal coke want ze vinden speed veel te ongezond :confused: :grin: :confused: :mrgreen:

JewCookie

Wijs gebruiker
Saivy zei:
ukipuki zei:

Ja dat weet ik, mn vrienden nemen eigenlijk zelden speed, meestal coke want ze vinden speed veel te ongezond :confused: :grin: :confused: :mrgreen:

speed is lichamelijk slechter, coke verneukt je geest..

crazy jack

ik was in mijn speedtyd ook erg opgefokt,als ik in de tram zat leek t of iedereen me aankeek(logisch achteraf,want ik zat zelf op iedereen te letten of ze me niet aankeken,en dan kijken mensen terug en dacht ik dat ze dus toch naar me keken),had vaak ruzie om de meest kleine dingetjes,ik viel heel erg af qua gewicht,1 relatie er mee naar de kloten geholpen,ik heb dit 4 jaar elke dag vol kunnen houden,daarna was ik gewoon letterlijk en figuurlijk helemaal opgebrand.toen heb ik besloten om mijn laatste 20 gram uit te delen(ik kocht altyd onsjes omdat t goedkoper was over 1 maand) op een avondje(nachtje,dagje)aan mijn vrienden en daarna gewoon te stoppen.dit is me wonderbaarlijk zonder problemen gelukt,nu snuif ik soms nog wel eens(als ik te dronken ben,1 x per maand).ik ben blij dat ik zo makkelijk kon stoppen na 4 jaar zwaar gebruik.een leven dat om de speed draait is echt niet leuk,weinig nachtrust,een ingevallen gezicht,mensen die je anders gaan beoordelen,veel paranoide aanvallen,kortom,ene doffe ellende.

als mensen speed gebruiken,doe t dan met mate,en doe t niet om er bij te horen,maar doe t als je t zelf ook echt wilt,en doe t niet elke dag,want als dat gaat wennen,is t niet leuk meer...

gebruik de drugs,maar laat de drugs niet jou gaan gebruiken,anders is de lol er af,geloof mij nou maar....

Imke

Badass junkie
crazy jack zei:
ik was in mijn speedtyd ook erg opgefokt,als ik in de tram zat leek t of iedereen me aankeek(logisch achteraf,want ik zat zelf op iedereen te letten of ze me niet aankeken,en dan kijken mensen terug en dacht ik dat ze dus toch naar me keken),had vaak ruzie om de meest kleine dingetjes,ik viel heel erg af qua gewicht,1 relatie er mee naar de kloten geholpen,ik heb dit 4 jaar elke dag vol kunnen houden,daarna was ik gewoon letterlijk en figuurlijk helemaal opgebrand.toen heb ik besloten om mijn laatste 20 gram uit te delen(ik kocht altyd onsjes omdat t goedkoper was over 1 maand) op een avondje(nachtje,dagje)aan mijn vrienden en daarna gewoon te stoppen.dit is me wonderbaarlijk zonder problemen gelukt,nu snuif ik soms nog wel eens(als ik te dronken ben,1 x per maand).ik ben blij dat ik zo makkelijk kon stoppen na 4 jaar zwaar gebruik.een leven dat om de speed draait is echt niet leuk,weinig nachtrust,een ingevallen gezicht,mensen die je anders gaan beoordelen,veel paranoide aanvallen,kortom,ene doffe ellende.

als mensen speed gebruiken,doe t dan met mate,en doe t niet om er bij te horen,maar doe t als je t zelf ook echt wilt,en doe t niet elke dag,want als dat gaat wennen,is t niet leuk meer...

gebruik de drugs,maar laat de drugs niet jou gaan gebruiken,anders is de lol er af,geloof mij nou maar....

Diepzinnig.. :wink: nee maar je hebt wel gelijk, je hoeft geen drugs te nemen om erbij te horen, je moet er zelf van genieten!!! :mrgreen:

Jelle Snel

Belezen gebruiker
kijk, fijn om te lezen...gebruik zelf nu de afgelopen maanden 1 of 2x per maand vanwege een party dan maar sinds vorige week 4 gram bewaard en nu wat vaker proberen...het gevoel van dieper nadenken over dingen heb ik ook maar gedeeltelijk kan het mij ook spontaan in een gesprek helemaal koud laten wat die ander dan vindt..denk ik echt van: 'Bla Bla Bla...like i care'...soms wel vervelend :rolleyes:

Lana

Wijs gebruiker
In het begin inderdaad ja.. Zó sociaal..... En zo behulpzaam, stond voor iedereen klaar. Had overal zin in. Was ineens overal goed in...
En na een paar jaartjes.. Zo asociaal als de tering, overal lak aan. Iedereen kon een stomp krijgen als iets me niet aanstond. Als ik geld nodig had, kwam ik wel op slinkse wijze aan.
Alles behalve sociaal. :grin:
Maar ja..

Carefree

Newbie
Dit weekend voor't eerst sinds een jaar terug pep gesnoven, wel in combinatie met pillen... never again!
Voelde me slecht en niet slim om het op zondagmiddag te pakke als je maandag naar school moet en dus niet kan slape.

venomdrums

nou nou ,, wat een verhalen zeg. ik gebruik al etterlijke jaren. heb een periode van 5 jaar aan een elke dag amfetaime genomen. na die 5 jaar van de een op de andere dag gestopt en tegenwoordig gebruik ik 80% tot 100% van de week. de dag/dagen dat ik niet pak heb ik totaal nergens last vav zoals hier beweerd word...functioneer prima ook zonder.
dus niet alles wat beweerd word geld voor elk persoon

JewCookie

Wijs gebruiker
zo lang je je reserves maar goed aanvult, met gezond eten, is speed niet zo gek schadelijk.. mits je je niet overtrained etc..

ukipuki

crazy jack zei:

Het wordt pas slecht als je begint te bezeffen hoe zwaar je lichaam al beschadicht is... en dan is het al te laat.... Probeer dan maar te stoppen. Het is mij nog altijd niet gelukt en zal mij ook op mijn ééntje niet lukken...

Maar ik het er zelf voor gekeuzen om het uit te proberen en nooit gebruikt om ergens bij te horen... en dat hoor ik soms wel dat mensen van 15, 16 of 17 jaar gewoon gebruiken om er bij te horen...

En meisjes, speed gebruik je niet als een diéét! Vanaf dat je er mee stopt word je 2x zo dik dan je nu bent. Als je het doet doe het dan voor wat het hoort wakker blijven en niet zo als het gekende "speed dieet".

angel1

op welke manier heb je je lijf dan naar de kloten?? en als je het zodanig hebt beschadigt en je niet zonder kan, op wat voor manier gebruik jij dan wel niet?en heb je gebruikt??

ukipuki

Lees mijn bericht iets hoger en dan weet je het...
Veel pijn aan borst en aan het kopje... En zonder ben wel aan het proberen maar na 3 of 4 dagen moet ik toch wel mijn lijntje hebben... daarom niet echt gestopt dus... maar al beter dan dat je op staat met een lijn naast je en gaat slapen met een lijntje in je neus als je begrijpt...

Bovenaan