Dirkdirk
DF-koning
Denk dat dit toch de meest geliefde drugs van bijna dereen zijn.1. LSD
2. MDMA
3. Wiet
Denk dat dit toch de meest geliefde drugs van bijna dereen zijn.1. LSD
2. MDMA
3. Wiet
Zo een topic was er toch al ergens?
Heb je sex met je schoonmoeder ?1 Pure hasj 90%~94% puur kleur wit
2 2cb poeder👽
3 me schoonmoeder breng met altijd in hogere sferen ❤️
Hier mag allesHeb je sex met je schoonmoeder ?
Ik had ooit een collega bij de landmacht die dat ook deed.... Schepte er vaak over op. Ik moet er niet aan denken 😆Hier mag alles
van een oude gab , ken de man van op ander fora,
ook mooie top drie1 LSD
2 Ketamine
3 Speed
Oh dat is wel heftig en dan snap ik goed dat je er mee opnpast.ook mooie top drie
enkel ben ik overgedoseerd geweest door een sadist , de eerste keer ket.
en heb er een zwaar vertekend beeld door, echter besef ik dat, en wil zeker keta een herkansing geven in doseringen die aanbevolen zijn.
dit is nog eens een drug , die ik zeker nog niet afschrijf.
Oh dat is wel heftig en dan snap ik goed dat je er mee opnpast.
Keta heeft voor mij veel voordelen: grote van. dosering bepaald de plateaus, dus makkelijk te stapelen. Lichte dosering is redelijk acfief en dromerig. Bij de hogere doseringen begint het disso effect hard toe te nemen wat ik persoonlijk wel kan waarderen.
Relatief korte werkingsduur en vrijwel geen kater. Daarnaast kun je er mega diep op gaan.
Nadeel dat ik na een avondje al vrij snel klachten ervaar mbt de blaas.
Tevens is de combinatie met LSD/keta en met speed/keta ook zeker leuk
Wat is voor jou een lichte dosering en wat een hogere? Ik neem het rectaal en tot nu toe niet meer dan 0,035Oh dat is wel heftig en dan snap ik goed dat je er mee opnpast.
Keta heeft voor mij veel voordelen: grote van. dosering bepaald de plateaus, dus makkelijk te stapelen. Lichte dosering is redelijk acfief en dromerig. Bij de hogere doseringen begint het disso effect hard toe te nemen wat ik persoonlijk wel kan waarderen.
Relatief korte werkingsduur en vrijwel geen kater. Daarnaast kun je er mega diep op gaan.
Nadeel dat ik na een avondje al vrij snel klachten ervaar mbt de blaas.
Tevens is de combinatie met LSD/keta en met speed/keta ook zeker leuk
Ik heb geen precisie weegschaal dus exact kan ik het niet vermelden. Altijd nassaal genomen.Wat is voor jou een lichte dosering en wat een hogere? Ik neem het rectaal en tot nu toe niet meer dan 0,035
Hou jij toevallig een beetje van speed?1. Speed 2. Speed 3. Speed. (-;
1, mdma
2. 4fa
3.speed
word 4fa nog verkocht ??
Nee hr Xtc maakt je meer hyper en druk en voelt wat sterker
Nee xtc is mdma, het is de naam voor een pil met als enige actieve stof mdma anders ben je genaaid, in het ideale geval zit er mdma en vulmiddel in maar geen andere psychoactieve stoffen.Zit nog andere dingetjes bij maar in Xtc zit inderdaad ook mdma
Agreed 👌1. 1p-LSD![]()