je trip sturen

cadou

Belezen gebruiker
Als ik paddos gebruik, merk ik dat ik zelf in grote mate kan bepalen hoe mijn trip verloopt, nu heb ik zelf nog nooit lsd gebruikt(lees: kunnen bemachtigen) maar kan je dan ook je trip sturen of is het zo overweldigend dat je het je alleen maar laat overkomen?

zommes

Badass junkie
Ligt de dosis uiteraard, hoe hoger hoe moeilijker.

Maar een lsd-trip is zeker weten te sturen net zoals bij paddo's.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
zommes zei:

Een gangbare dosis lsd is zelfs nog wel beter te sturen dan een vol portie paddo's..wordt weer eens tijd... i :hearteyes: acid..

Ellesdee

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
zommes zei:

Een gangbare dosis lsd is zelfs nog wel beter te sturen dan een vol portie paddo's..wordt weer eens tijd... i :hearteyes: acid..

helemaal mee eens...

ik wil ook weer... :hearteyes:

Jeller

Badass junkie
zommes zei:

idd, een lage dosis is zeker easy te sturen, maar bij een hoge dosis kan het al moeilijker worden dan paddo's imo

reggae-weedjunk

Bewuste gebruiker
vandaag velletje met blotters gekrege echt zo relaxd volgende week met wat vrienden trippen(1e x :grin: ) ik laat het hier nog wel horen!! :wave:

J0rrit

Badass junkie
reggae-weedjunk zei:
vandaag velletje met blotters gekrege echt zo relaxd volgende week met wat vrienden trippen(1e x :grin: ) ik laat het hier nog wel horen!! :wave:
hoe duur was zon velletje en hoeveel zaten erop?

Trippie

Newbie
Ja je kan idd je trip sturen maar anderen kunnen hem ook voor je beinvloeden

ik weet nog toen ik voor thet eerst hawaiaanse paddo's had genomen met ne maat lagen we in een open veld tegen het eind van de zomer was het denk ik
hij zette voor we iets begonnen voelen zo'n rustige muziek op toen het begon te werken waren we rustig ,blij en enorm bevriend met een plaatselijke boom :)
maar toen het donker werd en het effect begon te verminderen deed m'n maat die kerel van jeepers creepers .....kzat de rest van den trip paranoia

mushiemadness

Belezen gebruiker
dinsdag ga ik eindelijk lsd hebben :grin:
ik kijk er egt naar uit
ik kan er aangraken via een vriendin (die net zoals mij geen ervaring heeft met hallucinogen middelen)
we waren van zin het samen te doen
ik had ged8 aan elk een half tripje ?
goed idee of niet?

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
mathijs zei:
Hoe sterk zijn de blotters die je krijgt?
Denk dat je opzich ook wel kan beginnen met 100ug

Gewoon wat meer halen,en de eerste keer aftasten..een halfje of hele..
Als het niet naar wens is neem je volgende keer iets meer..

mushiemadness

Belezen gebruiker
hoe sterk de blotters zijn weet ik niet
ok ik zal eerst beginnen met een halfje
ik hoop dat ik het wat kan sturen
want van weed ben ik tegenwoordig behoorlijk fel de weg kwijt

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
mushiemadness zei:
hoe sterk de blotters zijn weet ik niet
ok ik zal eerst beginnen met een halfje

Ik kan ook niet tegen weed.....maar wel tegen 4 dots tegelijk....van weed word je lam en hangerig,van lsd krijg je een soort mdma rush,alleen wees niet bang voor de vlagen van gevoelens die kunnen je ff beet pakken zoals buzzy ook al schreef in zijn report,maar ze zijn ook zo weer weg...let it go......go with the flow..

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
sjaartrol zei:
mushiemadness zei:

vergeet het sturen van lsd dan maar als het met wiet zelfs niet lukt :)

Dat hoeft dus niet perse,ik blowde vroeger 1,5gram per dag maar kan er nu ook niet meer tegen op de een of andere manier,terwijl ik acid juist heel goed kan handelen.

Brandon

Bewuste gebruiker
ja deze vraag vraag :wink: ik me dus ook af .
ik heb zelf nu 3 x paddo's gedaan (1x halve 1 x hele 1 x hele gedroogde)
maar vond dat nogal moeilijk te sturen. Wel of het positief of negatief is maar was voor de rest niet zo helder zoals ik wel in de lsd reports lees. Maar het is dus blijkbaar voor iedereen anders of je het wel of niet kan sturen ?

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Brandon zei:
ja deze vraag vraag :wink: ik me dus ook af .
ik heb zelf nu 3 x paddo's gedaan (1x halve 1 x hele 1 x hele gedroogde)
maar vond dat nogal moeilijk te sturen. Wel of het positief of negatief is maar was voor de rest niet zo helder zoals ik wel in de lsd reports lees. Maar het is dus blijkbaar voor iedereen anders of je het wel of niet kan sturen ?

Het is eigenlijk vrij algemeen.
Een normaal portie Paddo's is moeilijker te sturen dan een normale dosis lsd.Bij paddos ga je op een gegeven moment best diep met gedachten en inzichten en zit gewoon in een woelige dromerige aardse trip...zo van ga dr maar lekker bij liggen.

Lsd doet meer wat met al je zintuigen dus gehoor,zicht en gevoel en natuurlijk ook wel inzichten maar deze gaan razend snel,je zit hier meer in een heldere aktieve trip die je energie geeft...zo van.. wat ga ik nu weer doen..

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
reggae-weedjunk zei:
LSD kan op zich wel gevaarlijker zijn door psychoses enz. Maar op zich moet je het wel aankunnen.

Als je psychotisch bent aangelegd moet je gewoon van alle drugs afblijven en gewoon je medicijnen slikken die je van de dokter krijgt.

Lsd is de schoonste drugs die er bestaat en als je paddo's leuk vind vind je lsd helemaal prachtig...tis gewoon leuker.. :grin:

zommes

Badass junkie
Nou, ik denk dat sommige geestelijke kwalen misschien zelfs wel opgelost kunnen worden dmv LSD. Mits onder begeleiding en goed gedoseerd gebruikt.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
zommes zei:
Nou, ik denk dat sommige geestelijke kwalen misschien zelfs wel opgelost kunnen worden dmv LSD. Mits onder begeleiding en goed gedoseerd gebruikt.

Het haalt bij mij sowieso stress weg voor een lange tijd.
Eigenlijk de hele week erna heb ik zo'n grappig vrolijk gevoel over me heen...

Aan wat voor een kwalen denk je zommes?Het lijkt mij voor mensen met fobien zoals bv claustrofobie helemaal niks

Requiem

Belezen gebruiker
mushiemadness zei:
dinsdag ga ik eindelijk lsd hebben :grin:
ik kijk er egt naar uit
ik kan er aangraken via een vriendin (die net zoals mij geen ervaring heeft met hallucinogen middelen)
we waren van zin het samen te doen
ik had ged8 aan elk een half tripje ?
goed idee of niet?

Bedoel je dat je ook nog nooit paddo's op hebt?

zommes

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
Aan wat voor een kwalen denk je zommes?Het lijkt mij voor mensen met fobien zoals bv claustrofobie helemaal niks

Het is succesvol gebruikt bij mensen met depressie's, neerslachtigheid en inderdaad teveel stress. Onlangs is ook uit een onderzoek gebleken dat terminale patienten minder doodsangst krijgen bij 'lsd-therapie'

Claustrofobie is inderdaad niet geschikt denk ik. Psychoten en schizofrenen kunnen er in de meeste gevallen ook maar beter vandaan blijven denk ik.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
zommes zei:
Het is succesvol gebruikt bij mensen met depressie's, neerslachtigheid en inderdaad teveel stress. Onlangs is ook uit een onderzoek gebleken dat terminale patienten minder doodsangst krijgen bij 'lsd-therapie'

.
hetzelfde is ook gebleken uit onderzoeken met mdma bij terminale patienten

Psykaholik

Wijs gebruiker
Mr.jiho zei:
zommes zei:

.
idd ze zijn ook aan het proberen voor mdma terug legaal te maken in de psychiatrie

Jeller

Badass junkie
ja stond overlaatst in de humo..

uiteindelijk zijn drugs ook maar medicijnen en heeft elke drugs wel een functie die positief is.. de meesten gebruiken het gewoon als pleziermiddel :hearteyes:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Psykaholik zei:
Mr.jiho zei:
zommes zei:

.
idd ze zijn ook aan het proberen voor mdma terug legaal te maken in de psychiatrie

Ik kan me er niks bij voorstellen,terminale patienten ff een lekker dagje te bezorgen ok....Maar ook van mdma word je net als speed de volgende dag extra leeg en een beetje futloos tegen depri aan zelfs,het lijkt me daarom juist helemaal niet geschikt voor patienten.

Requiem

Belezen gebruiker
Psychonaut1976 zei:
Psykaholik zei:
Mr.jiho zei:
zommes zei:

.

Ik kan me er niks bij voorstellen,terminale patienten ff een lekker dagje te bezorgen ok....Maar ook van mdma word je net als speed de volgende dag extra leeg en een beetje futloos tegen depri aan zelfs,het lijkt me daarom juist helemaal niet geschikt voor patienten.

idd. Als je xtc neemt ben je de volgende dag vet leveloos. Lijkt me niet
echt handig voor terminale patienten :confused:

cadou

Belezen gebruiker
Ik heb een tijdje terug een docu gezien van de bbc die ging over een jongen in engeland die de ziekte van parkinson had, in een stadium al zover dat zijn medicatie niet meer hielp. Deze jongen was eind twintig en hield net als de meeste andere jonge mensen van uitgaan(disco). Op een avond was t' ie uit in een disco en werd hem xtc aangeboden, dit heeft hij toen genomen en wat bleek? Alle spasmen en oncontroleerbare bewegingen waren over! Maar dan ook echt over! Hij had weer complete controle over zijn lichaam. Deze jongen is dus aan zelfmedicatie begonnen. Hij is er na een tijdje met zijn arts over gaan praten en die man vond dat zo interessant dat ze een onderzoek met hem zijn gaan doen naar de effecten van mdma op parkinson in de hoop er een nieuw geneesmiddel van te maken of in ieder geval een onderdrukker waardoor mensen weer iets meer controle over zichzelf krijgen. helaas dan wel zonder de euforische werking. Zou te gek zijn als dat lukt nietwaar?

reggae-weedjunk

Bewuste gebruiker
cadou zei:
Ik heb een tijdje terug een docu gezien van de bbc die ging over een jongen in engeland die de ziekte van parkinson had, in een stadium al zover dat zijn medicatie niet meer hielp. Deze jongen was eind twintig en hield net als de meeste andere jonge mensen van uitgaan(disco). Op een avond was t' ie uit in een disco en werd hem xtc aangeboden, dit heeft hij toen genomen en wat bleek? Alle spasmen en oncontroleerbare bewegingen waren over! Maar dan ook echt over! Hij had weer complete controle over zijn lichaam. Deze jongen is dus aan zelfmedicatie begonnen. Hij is er na een tijdje met zijn arts over gaan praten en die man vond dat zo interessant dat ze een onderzoek met hem zijn gaan doen naar de effecten van mdma op parkinson in de hoop er een nieuw geneesmiddel van te maken of in ieder geval een onderdrukker waardoor mensen weer iets meer controle over zichzelf krijgen. helaas dan wel zonder de euforische werking. Zou te gek zijn als dat lukt nietwaar?

klinkt wel mooi ja

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Jeller zei:
idd van lsd wordt je totaal niet vlug paranoia en bij weed kan dat wel eens gebeuren

komt ook meer omdat weed de dopamine neurotransmitter beinvloed ( da s voorla de neurotransmittor waar ge snel paranoia van wordt als deze te fel gestimuleerd is)
lsd stimuleert vooral serotonine (stemmingsmaker) net zoals mdma en ook in mindere mate dopamine, maar omdat de serotonine neuro. meer gestimuleerd wordt dan de dopamine neuro. heb je minder kans om paranoia te worde
bij paddo's word ook de dopamine neuro. feller gestimuleerd daarmee dat t ook moeilijker te controlere is

k hebt wel gestandariseert op normale dossisen en niet op full blown trips want bij n full blown trip kan je t toch nie contolere, het controleert u grtz

Osi`

Bewuste gebruiker
Requiem zei:
Psychonaut1976 zei:
Psykaholik zei:
Mr.jiho zei:
zommes zei:

.

idd. Als je xtc neemt ben je de volgende dag vet leveloos. Lijkt me niet
echt handig voor terminale patienten :confused:
Tis nie da ze ne stuk of 5 pille gaan nemen zoals de rest van XTC slikkers het wrss doen .. We spreken wel over een heel lage dosis.

Bovenaan