Je weet dat je hard gaat als..

J86

Bewuste gebruiker
Topic op een ander forum gevonden en er zitten echt zeer herkenbare dingen tussen, erg grappig om te lezen. Dus als jullie toevallig ook geniale ingevingen hebben barst los :grin:

Je weet dat je hard gaat als:

- Je de drugshond van die agent blijft aaien met de woorden: "aah hij is zooooo lief"

- dat mensen je attenderen op je gekauw en je dan zegt:"hoefo ikrr krauw helemaal njeitgghrhgg"

- Als je tegen je maat zegt dat ie een kwartje in die jukebox moet duwen en dat hij dan zegt dat er alleen een boom staat

- Dat je al 10 minuten een echt "GOED" gesprek hebt met een stoel...

- Als je op een feest aan mensen vraagt of ze even je benen willen vasthouden terwijl jij een handstand doet

- Je tegen elkaar op deze manier een gesprek hebt:
A:"vindt je ook?"
B:"huh wat zei je?"
A:"huh zei ik wat dan?"
B:"weet ik niet maar ik vind alles ok!"
A:"je bent te gek weet je"
B:"huh wat zei je"
etc. etc.

- Dat iedereen tegen de nuchtere bestuurder van de auto schreeuwt:"ga harder", "Ga zachter", "pas op voor die olifant..." etc

- Je op het toilet staat en je keihard tegen je verschrompelde pik schreeuwt: "pis verdomme, PIS!", terwijl er zich een grote wachtrij voor de wc begint te ontwikkelen

- Je je gsm, zoekt die je gewoon in je hand houd

- Je tussen een groep onbekende mensen gaat zitten en ze vraagt of "we" morgen samen naar de efteling gaan

- Iemand aan de andere kant van de zaal staat uit te rusten met zn arm boven zn hoofd en jij al 10 minuten staat te staren naar zijn coole hoed

- Je overal hekjes, muren en struiken ziet

- Je een flauwe smaak van bloed in je mond hebt(terwijl in werkelijkheid je hele mond aan gort hebt gekauwt)

- Je denkt dat de mainstage een hotdogkraam is

- Je je sigaret ALWEER verkeerd om in je mond steekt

- Je ergens buiten staat met een paar vrienden, 't is stil ... en ineens vraagt iemand "Woon je allang op jezelf dan?". Terwijl iedereen nog thuis woont.

Van mezelf:

- MIDDEN op de danszaal allemaal mensen tegen tafeltjes aan staan te leunen

- Je steeds moet uitkijken waar je loopt omdat er overal afstapjes zijn (die er dus niet zijn)

- Je midden in een zin denkt "Shit waar heb ik het ook weer over"

- Je buiten overal gemeentewerkers in reflecterende hesjes ziet staan

- Iedereen een bril op heeft behalve de jongen met die bril

- Dat konijn maar niet uit de lantaarnpaal komt maar wel steeds een schijnbeweging maakt

Moes-4

Experimenterende gebruiker
J86 zei:
- Je tussen een groep onbekende mensen gaat zitten en ze vraagt of "we" morgen samen naar de efteling gaan

- Iemand aan de andere kant van de zaal staat uit te rusten met zn arm boven zn hoofd en jij al 10 minuten staat te staren naar zijn coole hoed

- Je ergens buiten staat met een paar vrienden, 't is stil ... en ineens vraagt iemand "Woon je allang op jezelf dan?". Terwijl iedereen nog thuis woont.

Zo heerlijk herkenbaar dit :grin:

TrippyShit

Badass junkie
J86 zei:
Je weet dat je hard gaat als:

- Als je tegen je maat zegt dat ie een kwartje in die jukebox moet duwen en dat hij dan zegt dat er alleen een boom staat

- Als je op een feest aan mensen vraagt of ze even je benen willen vasthouden terwijl jij een handstand doet

- Je denkt dat de mainstage een hotdogkraam is

Hahah, deze vond ik wel leuk :P Herkenbaar ook.. ff kijken of ik nog wat kan verzinnen.

- Je denkt dat het verschrikkelijk gezellig is met zn allen, terwijl je met zn 3en bent.
- Je je ogen dicht doet, denkt dat je in de dierentuin loopt met je vrienden en er opeens achter komt dat je gewoon op de bank aan het wegspacen bent.
- Je met zn alleen heel hard Wonderwall gaat meezingen terwijl je het opneemt en het blijkt nergens naar te klinken terwijl je dacht dat het prachtig klonk.

Die gesprekken vond ik ook erg herkenbaar :P Dit is mijn raarste denk ik toch wel:

Wat is G aan het doen?
Ja die loempia's waren wel lekker.
Huh, loempia's?
Huh? Ja toch?
Weetniet? Waar had je het over?
Ja weet ik niet jij zei toch iets?
Oh. Wat dan?
Ja dat weet ik niet meer
Oh ok. Huh? wat weet je niet meer?

:P Best irritant soms, maar later kan ik er om lachen

J86

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
Hahah, deze vond ik wel leuk :P Herkenbaar ook.. ff kijken of ik nog wat kan verzinnen.

- Je denkt dat het verschrikkelijk gezellig is met zn allen, terwijl je met zn 3en bent.
- Je je ogen dicht doet, denkt dat je in de dierentuin loopt met je vrienden en er opeens achter komt dat je gewoon op de bank aan het wegspacen bent.
- Je met zn alleen heel hard Wonderwall gaat meezingen terwijl je het opneemt en het blijkt nergens naar te klinken terwijl je dacht dat het prachtig klonk.

Die gesprekken vond ik ook erg herkenbaar :P Dit is mijn raarste denk ik toch wel:

Wat is G aan het doen?
Ja die loempia's waren wel lekker.
Huh, loempia's?
Huh? Ja toch?
Weetniet? Waar had je het over?
Ja weet ik niet jij zei toch iets?
Oh. Wat dan?
Ja dat weet ik niet meer
Oh ok. Huh? wat weet je niet meer?

:P Best irritant soms, maar later kan ik er om lachen

Hahahaha ja dat is echt zo verwarrend op dat moment soms kan je het echt niet meer volgen. Dan ga je eerst aan jezelf twijfelen. En even later denk je misschien zat hij wel gewoon te spacen. Uiteindelijk ligt het gewoon aan allebei :grin:

sincy

Newbie
J86 zei:
etc. etc.

- Je overal hekjes, muren en struiken ziet

hahaa zo herkenbaar :mrgreen:

ik heb ook vaak dat ik het gevoel heb alsof ik in modder wegzak terwijl ik gewoon stevig op de vloer sta

Spees174

Belezen gebruiker
hahaha ja heerlijk herkenbaar de meesten :grin:
ook wel leuk: 4 dingen tegelijk willen zeggen, en dan uiteindelijk geen van de 4 fatsoenlijk kunnen verwoorden :P

J86

Bewuste gebruiker
Spees174 zei:
ook wel leuk: 4 dingen tegelijk willen zeggen, en dan uiteindelijk geen van de 4 fatsoenlijk kunnen verwoorden :P

Ja die komt me ook aardig bekend voor idd ^^

Of ineens van plan bent vanalles te gaan doen en uiteindelijk aan niks toekomt omdat voor je eraan begint je alweer een ander idee hebt :grin:

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
Veel herkenbare dingen.
- Wanneer je binne op de bank ligt, en opeens door hebt dat je staat omdat je wat wilde gaan doen maar nietmeer weet wat ook alweer :flushed:

de kafmees

inderdaad veel herkenbare dingen
-Je iedereen aanziet voor bekenden
-Overal sta-tafeltjes ziet die er niet zijn
-Je elke keer als je in de spiegel kijkt schrikt
-Je de volgende dag wakker wordt met opgevroten wangen
-Je zelf nieteens meer weet waar je het over hebt

TrippyShit

Badass junkie
- Je zelf over het algemeen denkt dat je juist niet meer zo hard gaat.

Heb ik wel is gehad iig. En dan kom je meestal in de fase dat je hallucineerd als een gek en dergelijke :P Daardoor kom je er dan toch weer achter dat je wel degelijk hard gaat..

Snoepautomaat

J86 zei:
- Dat je al 10 minuten een echt "GOED" gesprek hebt met een stoel...

etc. etc.

- Je op het toilet staat en je keihard tegen je verschrompelde pik schreeuwt: "pis verdomme, PIS!", terwijl er zich een grote wachtrij voor de wc begint te ontwikkelen

- Je een flauwe smaak van bloed in je mond hebt(terwijl in werkelijkheid je hele mond aan gort hebt gekauwt)

- Je steeds moet uitkijken waar je loopt omdat er overal afstapjes zijn (die er dus niet zijn)

Zo herkenbaar deze :mrgreen:

Memmûm

Belezen gebruiker
Als je tijdens een trip in een euforische opwelling nóg een pilletje bijpakt om het geslaagde feestje te vieren en dan na een paar minuten denkt: oh fuck, de achtbaan is nog láng niet voorbij!

Of dat je om 21.00 uur op de klok kijkt en éven een dansje doet en dat het dan ineens 01.00 is en dat de buurvrouw aanbelt of de muziek ook zachter mag

Ghanzibaldhi

Of als je aan een boom vraagt of ie toevallig een opener bij heeft om een bierflesje open te maken, (terwijl dat gewoon een telefoon is). Of als je op je eindelijk na een avond flink gas te hebben gegeven op je bed ligt en zegt dat dat meisje een sexy lingerie setje aanheeft, maar later blijkt (omdat m'n moeder wakker was geworden van mn gezever) dat je gewoon aan het zeveren was tegen een muur. Mohhhh niet meer normaal 8 blauwe mitsu (120 mg ps) en liters bier... vrij kansloos kweet maar das een van mijn veeele ervaringen :flushed:

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
Ghanzibaldhi zei:
Mohhhh niet meer normaal 8 blauwe mitsu (120 mg ps) en liters bier... vrij kansloos kweet maar das een van mijn veeele ervaringen :flushed:

8 blauwe mitsus getest op 120 mg p/s? Dan ben je wel een zieke kerel :openmouth:

Jackthetripper

Haha...zo herkenbaar!

Persoonlijk heb ik dit gehad:

* Goed gesprek met de hond.
* "Liggen m'n pillen daar veilig? Ja? Denk je? Ik zal ff kijken! Ja ze liggen daar goed! Toch? Ja! Ff checken...zou zonde zijn he? Ja liggen goed! Hehe..... Zo. Jij vond ze goed liggen toch??? Toch maar ff kijken" Enzovoorts enzovoorts!
* Kijken hoe mijn vriendin elke minuut weer wat anders aantrekt. En alles is natuurlijk MOOOOOIJJJJ!
*Alles samen willen doen thuis...tanden poetsen, samen plassen...en elkaar staan aanmoedigen als het niet lukt. "Zet 'm op....je kunt het!"
*Na elke 15 seconden van een liedje weer een andere cd op willen zetten.....dat een paar uur lang tot de cd speler begint te roken.

Good old times!

bigles

persoonlijke ervaring:

loopje langs de straat komt er een bus aan en hoor je constant muziek :openmouth:
1 uur erover doen om een sms'je te versture en dan merke dat je beltegoed op is
denke dat iedere persoon die je langs straat tegen komt een vriend is.
met jezelf prate
het gevoel datje hare rechtop kome te staan :tongueout:
en nog zovele meer :tongueout:

bigles

berichtjes van 5-6 sms'jes lang :tongueout: met alle details over wat je wil en waar je afspreekt aan die kerktoren met de wijzers op 6 en op 12 :openmouth: naast die boom waar die fiets staat

Dopezilla

Badass junkie
Je weet dat je hard gaat als je 'n meid net je liefde verklaart (en dit was niet enkel vanwege de mdma), en nog geen twintig minuten later voor haar neus met 'n vriendin staat te zoenen. ;x

Dat was een beetje zonde.

Spees174 zei:

En inderdaad willen de gesprekken nog wel eens chaotisch worden. Al heb ik nog wel 'n keer in m'n na-roes met iemand het onderwijssysteem van Amerika zitten bespreken.

Oh ja, en op een feestje een kleerhanger van de garderobe voor twee euro kopen. o.O
Ik was er destijds dolgelukkig mee. En zo slecht was de aankoop ook niet, aangezien er nu één van m'n overhemden aan hangt. ;o

Oh ja, en denken iemand te herkennen, diegene omhelzen, ontdekken dat je het fout hebt, maar at that very instant toch maar besluiten vrienden te worden.

Het tongkauwen is trouwens wel een probleempje. Ik heb een week lang met een pijnlijke tong rondgelopen na de eerste keer dat ik aan de mdma gegaan was.

Olle

Bovenaan