Topic op een ander forum gevonden en er zitten echt zeer herkenbare dingen tussen, erg grappig om te lezen. Dus als jullie toevallig ook geniale ingevingen hebben barst los
Je weet dat je hard gaat als:
- Je de drugshond van die agent blijft aaien met de woorden: "aah hij is zooooo lief"
- dat mensen je attenderen op je gekauw en je dan zegt:"hoefo ikrr krauw helemaal njeitgghrhgg"
- Als je tegen je maat zegt dat ie een kwartje in die jukebox moet duwen en dat hij dan zegt dat er alleen een boom staat
- Dat je al 10 minuten een echt "GOED" gesprek hebt met een stoel...
- Als je op een feest aan mensen vraagt of ze even je benen willen vasthouden terwijl jij een handstand doet
- Je tegen elkaar op deze manier een gesprek hebt:
A:"vindt je ook?"
B:"huh wat zei je?"
A:"huh zei ik wat dan?"
B:"weet ik niet maar ik vind alles ok!"
A:"je bent te gek weet je"
B:"huh wat zei je"
etc. etc.
- Dat iedereen tegen de nuchtere bestuurder van de auto schreeuwt:"ga harder", "Ga zachter", "pas op voor die olifant..." etc
- Je op het toilet staat en je keihard tegen je verschrompelde pik schreeuwt: "pis verdomme, PIS!", terwijl er zich een grote wachtrij voor de wc begint te ontwikkelen
- Je je gsm, zoekt die je gewoon in je hand houd
- Je tussen een groep onbekende mensen gaat zitten en ze vraagt of "we" morgen samen naar de efteling gaan
- Iemand aan de andere kant van de zaal staat uit te rusten met zn arm boven zn hoofd en jij al 10 minuten staat te staren naar zijn coole hoed
- Je overal hekjes, muren en struiken ziet
- Je een flauwe smaak van bloed in je mond hebt(terwijl in werkelijkheid je hele mond aan gort hebt gekauwt)
- Je denkt dat de mainstage een hotdogkraam is
- Je je sigaret ALWEER verkeerd om in je mond steekt
- Je ergens buiten staat met een paar vrienden, 't is stil ... en ineens vraagt iemand "Woon je allang op jezelf dan?". Terwijl iedereen nog thuis woont.
Van mezelf:
- MIDDEN op de danszaal allemaal mensen tegen tafeltjes aan staan te leunen
- Je steeds moet uitkijken waar je loopt omdat er overal afstapjes zijn (die er dus niet zijn)
- Je midden in een zin denkt "Shit waar heb ik het ook weer over"
- Je buiten overal gemeentewerkers in reflecterende hesjes ziet staan
- Iedereen een bril op heeft behalve de jongen met die bril
- Dat konijn maar niet uit de lantaarnpaal komt maar wel steeds een schijnbeweging maakt
Je weet dat je hard gaat als:
- Je de drugshond van die agent blijft aaien met de woorden: "aah hij is zooooo lief"
- dat mensen je attenderen op je gekauw en je dan zegt:"hoefo ikrr krauw helemaal njeitgghrhgg"
- Als je tegen je maat zegt dat ie een kwartje in die jukebox moet duwen en dat hij dan zegt dat er alleen een boom staat
- Dat je al 10 minuten een echt "GOED" gesprek hebt met een stoel...
- Als je op een feest aan mensen vraagt of ze even je benen willen vasthouden terwijl jij een handstand doet
- Je tegen elkaar op deze manier een gesprek hebt:
A:"vindt je ook?"
B:"huh wat zei je?"
A:"huh zei ik wat dan?"
B:"weet ik niet maar ik vind alles ok!"
A:"je bent te gek weet je"
B:"huh wat zei je"
etc. etc.
- Dat iedereen tegen de nuchtere bestuurder van de auto schreeuwt:"ga harder", "Ga zachter", "pas op voor die olifant..." etc
- Je op het toilet staat en je keihard tegen je verschrompelde pik schreeuwt: "pis verdomme, PIS!", terwijl er zich een grote wachtrij voor de wc begint te ontwikkelen
- Je je gsm, zoekt die je gewoon in je hand houd
- Je tussen een groep onbekende mensen gaat zitten en ze vraagt of "we" morgen samen naar de efteling gaan
- Iemand aan de andere kant van de zaal staat uit te rusten met zn arm boven zn hoofd en jij al 10 minuten staat te staren naar zijn coole hoed
- Je overal hekjes, muren en struiken ziet
- Je een flauwe smaak van bloed in je mond hebt(terwijl in werkelijkheid je hele mond aan gort hebt gekauwt)
- Je denkt dat de mainstage een hotdogkraam is
- Je je sigaret ALWEER verkeerd om in je mond steekt
- Je ergens buiten staat met een paar vrienden, 't is stil ... en ineens vraagt iemand "Woon je allang op jezelf dan?". Terwijl iedereen nog thuis woont.
Van mezelf:
- MIDDEN op de danszaal allemaal mensen tegen tafeltjes aan staan te leunen
- Je steeds moet uitkijken waar je loopt omdat er overal afstapjes zijn (die er dus niet zijn)
- Je midden in een zin denkt "Shit waar heb ik het ook weer over"
- Je buiten overal gemeentewerkers in reflecterende hesjes ziet staan
- Iedereen een bril op heeft behalve de jongen met die bril
- Dat konijn maar niet uit de lantaarnpaal komt maar wel steeds een schijnbeweging maakt