Je weet dat je hard gaat als....

Bas

Wijs gebruiker

Sannetje

Experimenterende gebruiker
Wanneer je de printjes van mensen hun kleding in hun haar en op hun hoofd ziet.

Iedereen vragen hoe ze aan die rietjes komen jij wil ook een rietje in je drinken. Niemand weet waar je het over hebt.

Een pinguïn bij de bushalte zien en denken dat dit compleet normaal is.

Je staat in de tent en je gaat er uit voor een peuk kom je terug staan overal sta tafels?

Stuk van je kies vulling af kauwen.

Iemand met een bellenblaas geweer zien en 80 euro bieden om hem te kopen maar die gene gaat zelf zo hard dat hij m voor geen goud weg doet.

Helemaal stuk gaan en zeggen : HAHA VET GRAPPIG ZE ZINGEN DAT JE JE BROEK UIT MOET DOEN. Terwijl er niks gezongen word in t liedje. Maar je vrienden doen gewoon van ja tuurlijk joh helemaal waar. Dus je zingt ook gewoon keihard mee.

Allemaal waargebeurd, gotta love druggs

Gabbertje

Wijs gebruiker
Iemand met een bellenblaas geweer zien en 80 euro bieden om hem te kopen maar die gene gaat zelf zo hard dat hij m voor geen goud weg doet.
Hahaha zo herkenbaar, dit had een maat van de op viva la frenchcore. Iemand bood 45 euro voor zijn stropdas waar hij zelf 1 euro voor had betaald, en na een strak overleg met mij had ie besloten het niet te doen. Heel dom achteraf:tearsofjoy:

Ont:

Als je in gesprek raakt met 2 vreemde op straat omdat je denkt ze goed te kennen, en niet door hebben dat ze je aankijken alsof je een mongool bent. (Dit was tijdens de after van free festival toen ik met een maat buiten een rondje ging lopen)

Als je al 1 uur aan het zoeken bent na een lantaarnpaal om een joint te kunnen draaien terwijl je binnen in huis bent.

Dat je kaken zo erg op en neer gaan dat je kauwgom verpoederd.

Als je steeds een bril probeerd van je hoofd te halen terwijl je geen bril op hebt.

Laatst bewerkt:

Raver

Badass junkie
Je eigen moeder niet herkennen als ze de deur voor je open doet. En je dan serieus afvragen of je wel bij de goede woning staat.

Je goeie maten niet meer herkent. Of ze voor andere personen aan zien.

Het enorm gezellig hebben in de kamer met de rest terwijl je constant alleen bent. Fucking mindfucks.

Je constant het idee hebt dat je bekende ziet op feestjes.

Je 60 euro betaald voor een bepaalde xtc pil die ik al jaren in m'n toenmalige xtc verzameling wilde hebben. Maar hem waus los in me zak stopte, waardoor hij onherkenbaar was bij thuiskomst.

Sigaretten verkeerd in m'n muil steken en aansteken.

In een hoekje van een feest zo hard gaan dat iedereen denkt dat je stervende bent. Iedereen water aanbieden, en vragen gaat het? Terwijl ik me gewoon goed voelde, maar kneiter hard ging.
Later nog een aantal ambulance broeders die met lichtjes in m'n ogen kwamen schijnen. Maar ik voelde me gewoon OK.

Volledig waus samen met een Italiaan op ADE vast zitten in een celletje in de Amsterdam Arena. En de italiaan die maar beweerde dat hij geen drugs maar energizers bij zich had. (Hele zak vol met bekende gele xtc pillen).

Als een mogool elke 5 minuten proberen te pissen, want als het net niet lukte, dan zal het nu vast wel lukken toch?

Good old MDMA days.

Laatst bewerkt:

IkWeer

Experimenterende gebruiker
Als je zondagochtend land en het dan gewoon al maandagochtend is

Waarom die 2 briefjes van 10 niet van elkaar los willen

Je weet dat ze Om Je lachen maar geen idee waarom

Wie die gasten in hemelsnaam zijn

Peptalking

Bewuste gebruiker
Als je mensen opeens voor een ander persoon aanziet en dat dan tegen meerdere mensen verteld die het allemaal geloven omdat ze waarschijnlijk dezelfde shit hebben gebruikt waardoor ze even fictie en realiteit door elkaar halen!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Gabbertje

Lool!

ik hoop vaag genoeg dat je moeder er niks van kan breien.

on:
Iets in je stash vinden en geen idee hebben wat het is. (een zakje ultrafijn poeder dat nergens naar ruikt)

TechnoChicken

Bewuste gebruiker

Jupe dit is me net toch echt overkomen, betekent wel dat het goede ketamine is:tearsofjoy:
Ohhhh....:astonished: uhmmm is het goed gekomen?
Heb een keer gehad dat ik een foto van mn pillen naar een vriendin wou sturen maar toen stuurde ik het perongeluk naar mn zusje... heb heeel erg veel geluk dat mn internet uit stond en dat ik toen de tijd had om het te verwijderen.. had wat uit te leggen anders :grimacing:

Jupe dit is me net toch echt overkomen, betekent wel dat het goede ketamine is:tearsofjoy:

Ben eigenlijk gestopt met drugsforum, maar moet hier toch even op reageren. Hilarisch! Is mij ook eens overkomen. Had per ongeluk naar een klasgenoot met dezelfde naam als mijn broer gestuurd, maar wat bleek, het WAS mijn broer. Ik had letterlijk gestuurd: heb je nog gele warner bros? Ik ging zo hard ik heb mijn hele kaak stukgebeten.

Gabbertje

Wijs gebruiker
Ohhhh....:astonished: uhmmm is het goed gekomen?
Heb een keer gehad dat ik een foto van mn pillen naar een vriendin wou sturen maar toen stuurde ik het perongeluk naar mn zusje... heb heeel erg veel geluk dat mn internet uit stond en dat ik toen de tijd had om het te verwijderen.. had wat uit te leggen anders :grimacing:
Me moeder heeft nog steeds niet geantwoord, denk/hoop dat ze dat ook niet gaat doen hahaha.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ben eigenlijk gestopt met drugsforum, maar moet hier toch even op reageren. Hilarisch! Is mij ook eens overkomen. Had per ongeluk naar een klasgenoot met dezelfde naam als mijn broer gestuurd, maar wat bleek, het WAS mijn broer. Ik had letterlijk gestuurd: heb je nog gele warner bros? Ik ging zo hard ik heb mijn hele kaak stukgebeten.

Nooo! Waarom gestopt? Vond jouw verhalen en reacties altijd erg tof om te lezen.

Is echt mijn ultieme nachtmerrie trouwens: een compleet ongepaste of wazige drugsapp per ongeluk naar de groepsapp van m’n werk (vrijwel alle collega’s incl. enkele leidinggevenden) sturen i.p.v. naar een medespacende vriend(in). :| Of naar de familie-app met al mijn brave ooms en tantes die denken dat ik alleen thee en bij uitzondering een klein glaasje wijn drink.

Nooo! Waarom gestopt? Vond jouw verhalen en reacties altijd erg tof om te lezen.

Dankje. Leuk om te horen :relaxed:

De reden dat ik met drugsforum wil stoppen is omdat ik een andere weg wil inslaan in mijn leven. Ik heb veel geëxperimenteerd met drugs, ook een hoop lol beleefd. Maar het is voorbij. Ik wil niet zeggen dat ik de rest van mijn leven geen drugs meer ga gebruiken, maar ik ga er niet meer bewust naar zoeken. Ik laat het nu op mijn pad komen.

Ik heb de afgelopen paar jaar echt beschamend vaak black-outs gehad nadat ik mezelf klem had gezopen. Of bijvoorbeeld mezelf dagenlang had wakker gesnoven. Als je dit maar lang genoeg volhoudt komt er een moment dat je jezelf gaat afvragen "wat wil ik in mijn leven? Wie ben ik? Wat is belangrijk voor mij?" Ik ben 25 jaar oud, woon zelfstandig, heb een leuke baan met nog leukere collega's, ik ga studeren in september, life's good. Ik voelde dat ik vast kwam te zitten in mijn leven door mijn gebruik. Ik heb daarom besloten drugsforum achter mij te laten. Niet eens om verleiding tegen te gaan, of omdat ik bang ben voor een terugval, maar meer omdat ik voel dat de hele drugs scene niet meer in mijn leven past. Ik heb er geen spijt van, ik weet nu wat het is, ik heb ervan geproeft, maar ik ga nu een andere weg in. En ik heb er heel veel zin in :grin:

Toch even ontopic. Je weet dat je hard gaat als: je wakker wordt op een wc met je broek op je knieen. Hoofdpijn alsof iemand met een drilboor je schedel heeft lopen bewerken. Erachter komen dat je over 1 uurtje moet werken. Misselijkheid alsof er een derde wereldoorlog wordt gevochten in je maag. Je denkt dat je het wel aankan maar dan sta je op en merk je dat je nog steeds een beetje dronken bent. Er zijn weinig momenten waarop ik mezelf haat, maar dit was een moment dat ik mezelf echt "HAATTE". Ik ben er niet trots op, maar dit soort momenten heb ik veel te vaak meegemaakt. Je wordt echt onzeker van, geloof me. De gedachte die ik afgelopen paar jaar toch veel te vaak gehad heb is "oh fuck, wat heb ik nu weer gedaan?"

TechnoChicken

Bewuste gebruiker
Dankje. Leuk om te horen :relaxed:

De reden dat ik met drugsforum wil stoppen is omdat ik een andere weg wil inslaan in mijn leven. Ik heb veel geëxperimenteerd met drugs, ook een hoop lol beleefd. Maar het is voorbij. Ik wil niet zeggen dat ik de rest van mijn leven geen drugs meer ga gebruiken, maar ik ga er niet meer bewust naar zoeken. Ik laat het nu op mijn pad komen.

Ik heb de afgelopen paar jaar echt beschamend vaak black-outs gehad nadat ik mezelf klem had gezopen. Of bijvoorbeeld mezelf dagenlang had wakker gesnoven. Als je dit maar lang genoeg volhoudt komt er een moment dat je jezelf gaat afvragen "wat wil ik in mijn leven? Wie ben ik? Wat is belangrijk voor mij?" Ik ben 25 jaar oud, woon zelfstandig, heb een leuke baan met nog leukere collega's, ik ga studeren in september, life's good. Ik voelde dat ik vast kwam te zitten in mijn leven door mijn gebruik. Ik heb daarom besloten drugsforum achter mij te laten. Niet eens om verleiding tegen te gaan, of omdat ik bang ben voor een terugval, maar meer omdat ik voel dat de hele drugs scene niet meer in mijn leven past. Ik heb er geen spijt van, ik weet nu wat het is, ik heb ervan geproeft, maar ik ga nu een andere weg in. En ik heb er heel veel zin in :grin:

Toch even ontopic. Je weet dat je hard gaat als: je wakker wordt op een wc met je broek op je knieen. Hoofdpijn alsof iemand met een drilboor je schedel heeft lopen bewerken. Erachter komen dat je over 1 uurtje moet werken. Misselijkheid alsof er een derde wereldoorlog wordt gevochten in je maag. Je denkt dat je het wel aankan maar dan sta je op en merk je dat je nog steeds een beetje dronken bent. Er zijn weinig momenten waarop ik mezelf haat, maar dit was een moment dat ik mezelf echt "HAATTE". Ik ben er niet trots op, maar dit soort momenten heb ik veel te vaak meegemaakt. Je wordt echt onzeker van, geloof me. De gedachte die ik afgelopen paar jaar toch veel te vaak gehad heb is "oh fuck, wat heb ik nu weer gedaan?"
Goede keuze! Wens je het beste :grin:

Pepschep

Newbie
Hahaha zo herkenbaar, dit had een maat van de op viva la frenchcore. Iemand bood 45 euro voor zijn stropdas waar hij zelf 1 euro voor had betaald, en na een strak overleg met mij had ie besloten het niet te doen. Heel dom achteraf:tearsofjoy:

Ont:

Als je in gesprek raakt met 2 vreemde op straat omdat je denkt ze goed te kennen, en niet door hebben dat ze je aankijken alsof je een mongool bent. (Dit was tijdens de after van free festival toen ik met een maat buiten een rondje ging lopen)

Als je al 1 uur aan het zoeken bent na een lantaarnpaal om een joint te kunnen draaien terwijl je binnen in huis bent.

Dat je kaken zo erg op en neer gaan dat je kauwgom verpoederd.

Als je steeds een bril probeerd van je hoofd te halen terwijl je geen bril op hebt.
Die had ik ook opnde after van free

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Je weet dat je hard gaat als je, knetterhigh van een royale dosis 2C-B en MDMA in de combi, besluit om @SanneBanne ten huwelijk te vragen. And she said yes!!!! :hearteyes::bride::dancer::dancers::heartarrow::heartsuit::twohearts::beatingheart::sparklingheart::growingheart::hearteyes:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA natuurlijk mijn pollewopjesteentjebeentjepoededijntje :hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::heartsuit::heartsuit::redheart::redheart::redheart::redheart::redheart::twohearts::heartexcla::yellowheart::beatingheart::heartarrow::purpleheart::redheart::revolvinghearts::blueheart:
En nu continue hard blijven gaan en dan heel drugsforum uitnodigen op jullie huwelijksfeest of uitnuchteren en dan denken wat heb ik me nu weer op de hals gehaald? :tongueout:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Bovenaan