jellinek testen Keta

Baksteen45

Experimenterende gebruiker
he,
snel vraagje test jellinek op keta??
moet er heen voor de pep en wiet, maar wil weer ff lkkr vaag worden
weet iemand meer??

Tufnut

Badass junkie
Ik weet van alles, maar ik weet vooral dat ik het nooit zo handig vind dat mensen die op het ene getest worden, hun heil gaan zoeken in het ander.

Baksteen45

Experimenterende gebruiker
nee, heb K al x gebruikt enz maar omdat ik daar loop en er is binnenkort een lkkr feestje maar kan dus geen pep kan gebruiken wilde ik weer aan de K maar weet niet niet of ze testen

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Baksteen45 zei:
nee, heb K al x gebruikt enz maar omdat ik daar loop en er is binnenkort een lkkr feestje maar kan dus geen pep kan gebruiken wilde ik weer aan de K maar weet niet niet of ze testen

Tufnut zei:
Ik weet van alles, maar ik weet vooral dat ik het nooit zo handig vind dat mensen die op het ene getest worden, hun heil gaan zoeken in het ander.

Precies, het gebeurd helaas nog (te) vaak dat mensen dan simpelweg zoeken tot ze een goede vervanging hebben. Een antwoord ga ik niet geven want ik werk daar ook niet dus hoe kan ik het weten? Maar weet wel dat Ketamine vaak bij de tests zit. Tenzij je specifieke testjes krijgt (is voor hun goedkoper vaak tja bezuinigen) Ik zou als ik jou was even de Ketamine laten liggen.

Naar een feestje gaan zonder iets te nemen(of misschien biertje daar ken je situatie niet) is dat niet een onderdeel van wat je wilt bereiken via hun?
Nuchter op feestjes ben ik vaak zat (ben zelf uitgekeken op aardig wat spul inmiddels) is juist wel leuk om het van de andere kant te zien eens :)

Hopelijk heb je er wat aan en geeft het je een extra duwtje de goede kant op!
Succes en vooral veel plezier op het feest!

Bovenaan