jetseren op Parkpop

oerpoep

Newbie
Vinden jullie dat wat, op een groot gratis popfestival (zoals Parkpop) uit je kletser gaan?

Zo ja, nog speciale tips wat ik er moet doen en wat ik vooral niet moet doen?

cunt

Wijs gebruiker
vrienden van me zijn met 5 mei vorig jaar in wageningen helemaal uit hun plaat gegaan .. liepen ze daar van de kaart door de stad heen en overal mensen .. ik zou het denk ik niet kunnen omdat ik bang ben dat mensen het zien, maar hun hadden het helemaal naar hun zin!

Solidius

Badass junkie
dallandra zei:
Solidius zei:
cunt zei:
ik zou het denk ik niet kunnen omdat ik bang ben dat mensen het zien, maar hun hadden het helemaal naar hun zin!

Daar heb je eenmaal onder invloed van MDMA schijt aan.

ik niet

Al eens de proef op de som genomen? Ik wel namelijk, op Dance Valley vorig jaar om precies te zijn. In het begin dacht ik "shit, straks zijn wij de enigste die hier waus rondlopen", maar toen het eenmaal werkte waren die gedachtes gesmolten als sneeuw voor de zon. Daarnaast is MD(M)A sowieso veel effectiever om natuurlijke emoties, zoals bijvoorbeeld schaamte en angst te onderdrukken dan alcohol.

Dags

Bewuste gebruiker
Wel een beetje uitkijken voor uitdroging he :wave: , op Parkpop is het sommige jaren ziek heet geweest en toen moesten zelfs mensen zonder iets op verplicht aan het water, dus met een pil in je mik kan je maar beter een jerrycannetje of 2 meenemen. Voor de rest; HAVE FUN!, wordt vast superdope!

Benn

Experimenterende gebruiker
Zolang je inderdaad je net zo goed voorbereid, en net zo goed oplet op uitdroging en oververhitting dan in de plaatselijke dorps discotheek waar ze terror draaien en iedereen wappie staat te gaan.. waarom niet ?

Ik denk juist dat je op zo'n festival zeker meer kunt genieten van de tikkels .. Ik heb zelf op lowlands een aantal jaren geleden aan de herbals gezeten, en vond het geweldig :)

En mja.. bang dat mensen het zien .. zolang je niet met je kaak maf gaat lopen doen .. en niet iedereen met OO aan kijkt .. dan letten mensen daar echt niet op hoor :P

Bovenaan