Jeuk!

Judas

Wijs gebruiker
je bedoelt Agent Orange, dat middel waar het Amerikaanse leger half Vietnam mee ontbladerd heeft?

Mortallis

Experimenterende gebruiker
yeti zei:
je bedoelt Agent Orange, dat middel waar het Amerikaanse leger half Vietnam mee ontbladerd heeft?

NOpe.. is gewoon van die schuimzooi zoals veet. Maar dan gewoon van DA eigen merk.. Voor mannen ideaal.. voor vrouwen lijkt het me minder prettig :P

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
gewoon vaak genoeg scheren joh , maar niet te snel achter elkaar :)
dan is het probleem ook wel over. tenminste bij mij toch :grin:

Black Ronin

Experimenterende gebruiker
caatje zei:
mijn tip: NOOIT tegen de groei richting in scheren en i.p.v schuim/gel/zeep speciale scheerolie gebruiken:

En regelmatig scheren/bijhouden.

Mee eens. Als aanvulling raad ik het ook aan om een zo scherp mogelijk mes te gebruiken, maar dan wel voorzichtig. Zo worden je haren weggesneden i.p.v. weggerukt.

zommes

Badass junkie
Een afkeer voor schaamhaar = degeneratie. De ondergang van de beschaving is nabij.

Niet dat ik op gigantische bossen val, integendeel. Maar het is niet gezond om schaamhaar vies te vinden. Je trekt je nagels er toch ook niet allemaal uit?

cropp

Badass junkie
aaaaa verekte gek

bespaar jezelf een hoop leed en scheer niet tegen de richting in....

oew ik voel mijn teelballen verschrompelen bij het idee alleen al

Drientje

DF-koning
cropp zei:
aaaaa verekte gek

Ik scheer altijd tegen de richting in, goed scherp mesje en heb nooit problemen.

cropp

Badass junkie
Drientje zei:
cropp zei:
aaaaa verekte gek

Ik scheer altijd tegen de richting in, goed scherp mesje en heb nooit problemen.

ik krijg altijd ingegroeide haarzakjes en dat is niet echt lekker kan ik je vertellen

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik ging bij cristine le duc langs, en vroeg een milde ontharingscreme speciaal voor schaamhaar, bij de genitalien.

op de verpakking stond een kale poes. Ik open de verpakking, en er staat in de gebruiksaanwijzing: LET OP, NIET GESCHIKT VOOR DE SCHAAMSTREEK EN BAARDHAREN ! ! !

miskoopje.

Drientje

DF-koning
seymourebutes zei:
Hoe krijg je de bultjes weg?
Niet aan komen en smeren met een vette creme zoals uierzalf. Het moet wel vet zijn en niet hydraterend want dan maak je het erger. Je kunt ook van die zinkzalf nemen voor baby's, het is tenslotte feitelijk luieruitslag.

cropp

Badass junkie
Drientje zei:
seymourebutes zei:
Hoe krijg je de bultjes weg?
Niet aan komen en smeren met een vette creme zoals uierzalf. Het moet wel vet zijn en niet hydraterend want dan maak je het erger. Je kunt ook van die zinkzalf nemen voor baby's, het is tenslotte feitelijk luieruitslag.

we zijn er uit

Bovenaan