yeti zei:je bedoelt Agent Orange, dat middel waar het Amerikaanse leger half Vietnam mee ontbladerd heeft?
caatje zei:mijn tip: NOOIT tegen de groei richting in scheren en i.p.v schuim/gel/zeep speciale scheerolie gebruiken:
![]()
En regelmatig scheren/bijhouden.
Ik scheer altijd tegen de richting in, goed scherp mesje en heb nooit problemen.cropp zei:aaaaa verekte gek
bespaar jezelf een hoop leed en scheer niet tegen de richting in....
oew ik voel mijn teelballen verschrompelen bij het idee alleen al
Drientje zei:Ik scheer altijd tegen de richting in, goed scherp mesje en heb nooit problemen.cropp zei:aaaaa verekte gek
bespaar jezelf een hoop leed en scheer niet tegen de richting in....
oew ik voel mijn teelballen verschrompelen bij het idee alleen al
idemDrientje zei:Ik scheer altijd tegen de richting in, goed scherp mesje en heb nooit problemen.
Ellesdee zei:Dan krijg je waarschijnlijk een overgevoelige reactie
uitslag/brandplekjes/iets![]()
SperSIZEboon zei:ik scheer het altijd en dan gewoon met de haartjes mee, niet er tegenin. dan heb je dr geen last van
Niet aan komen en smeren met een vette creme zoals uierzalf. Het moet wel vet zijn en niet hydraterend want dan maak je het erger. Je kunt ook van die zinkzalf nemen voor baby's, het is tenslotte feitelijk luieruitslag.seymourebutes zei:Hoe krijg je de bultjes weg?
Drientje zei:Niet aan komen en smeren met een vette creme zoals uierzalf. Het moet wel vet zijn en niet hydraterend want dan maak je het erger. Je kunt ook van die zinkzalf nemen voor baby's, het is tenslotte feitelijk luieruitslag.seymourebutes zei:Hoe krijg je de bultjes weg?