Jezelf geweldig vinden

Lana

Wijs gebruiker
Als tegenhanger van het topic van Safire, over je irriteren aan jezelf,
waarin iemand zei dat ie zichzelf juist leuk vind als ie drugs op heeft. Daar moest ik erg om lachen.

Daarom nu: Op welke drugsmomenten vind je jezelf juist helemaal geweldig in je doen en laten?

Brand los en wees vooral niet te bescheiden :grin:

BillyBilo

Badass junkie
O.I.V een dikke vette speedball. Rophynol en alcohol doet het ook goed bij mij. Oftewel dan ben ik Heer en Meester, Gentleman Junkie, noem maar op.

Doerak

Bewuste gebruiker
Nee. Dit heb ik nooit. Van psychedelica word ik enorm nedering, zeker bij natuurlijke psychedelica. Met downers ondervind ik (tot nu toe bij de downers die ik heb geprobeerd) geen veranderd zelfbeeld. Bij XTC vind ik andere mensen juist helemaal geweldig, maar dat is geloof ik normaal, hehe.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Coke. Eerste kwartier na een lijntje
GHB (juiste dosis)
GHB icm mdma, speed
Als ik wel wat speed op heb, na een uurtje word ik dan weer nederig en heb ik zin in een ander lijntje..

Goanaut

Bewuste gebruiker
-Op de dansvloer, o.i.v. wat mdma + eventueel wat speed, dan voel ik me verheven.
- Als ik op een heerlijk warme dag zoals afgelopen paar dagen relaxt door de stad loop, zonnebrilletje op, meiden kijken goedkeurend naar je, das ook altijd lekker natuurlijk :wink:

nutsss

Wijs gebruiker
De juiste dosis speed en ik weet alles het beste en schrijf zo grappig, ik moet er zelf steeds om lachen.

De juiste MDMA hoeveelheid en ik voel me op een andere manier weer heer en meester en heb komische invallen die de grenzen van het menselijk bevattingsvermogen tarten.

De juiste PADDO hoeveelheid en het lijkt verdomd veel op MDMA

Zonder ben ik eigenlijk maar een zielig ventje...

Play_bunny

Wijs gebruiker
Heb ik niet zo heel erg veel last van. Ben wel iets zelfverzekerder dan in het normale leven op het moment dat ik pillen op heb. Meestal totdat ik in de spiegel kijk :rolleyes: maar als ik dat weer ben vergeten, is het weer terug, die zelfverzekerheid :)

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Xtc ... minutenlang in de spiegel kijken naar hoe mooi ik eigenlijk ben. Dan snap ik echt niet waarom ik normaal altijd wel iets aan te merken heb. Het is ook zo supertof dat je pupillen dan zo onwijs groot zijn. :hearteyes:

Moon

Bewuste gebruiker
met snelle vind ik mezelf helemaal geweldig en met sos voel ik me het kwartier na een lijntje super.

paupie

Bewuste gebruiker
als ik echt goed stoned ben, ben ik soms wel grappig ^^. Maar mezelf echt geweldig vinden.... nee dat niet.

L

Lid 3601

Gast
Ik word heel sociaal en open als ik xtc of coke op heb. Dat vind ik echt superleuk, maar dan wel liefst met mensen die ook gepakt hebben, anders is er niet veel aan.

Jeller

Badass junkie
op LSD+Alcohol heb ik het wel eens dat mijn ego in de hoogte gaat..

maar die lsd-hoogmoed is iets veelvoorkomend blijkbaar :(

neti

Badass junkie
voelde me vroeger vaak verheven boven de ander, tegenwoordig is het meer:

'Allinnich wa 't fan de wei wit, kin in oar paedwiis meitsje' *

Met Explosion vind ik me geweldig dansen

* 'Alleen wie van de weg weet, kan een ander wegwijs maken'

Ellesdee

Badass junkie
hmmm ik vind mezelf nou nie echt geweldig onder invloed van drugs
krijg er zo'n verlepte kop van -_-

MetaalKonijn

Badass junkie
Qua uiterlijk is 't niet bepaald geweldig te noemen nee.. :P
Bleke hasses van stonen, totaal verneukt hoofd van alcohol, bekende kaakmanouvres van de oppende drögen. Enkel onder LSD zegt men vaak tegen me dat ik er gewoon nuchter uitzie, alleen heb je daar zelf dan geen doel meer over. :mrgreen:

snitsneus

Experimenterende gebruiker
ik vind mezelf geweldig onder XTC want dan weet ik meestal perfect hoe alles in elkaar zit.. :tongueout:

grtz

lj_bob

Bewuste gebruiker
Als ik goeie sos op heb en ik heb muziek opstaan,

dan zeg ik dat ik die muziek gemaakt heb :confused: :P :rolleyes:

Lana

Wijs gebruiker
Saivy zei:
Jeller zei:
lj_bob zei:
Als ik goeie sos op heb en ik heb muziek opstaan,

dan zeg ik dat ik die muziek gemaakt heb :confused: :P :rolleyes:
we have a winner!

:tearsofjoy:

Dat is wel heel erg stom. :P :mrgreen:
Ik vind mezelf nooit echt geweldig. :)

Wahaha :tearsofjoy:
Da´s echt een bak.

Wanneer ik mezelf geweldig vond, was een aantal jaren geleden onder de xtc. Toen ik ´s morgens terugliep van t uitgaan en ik iedereen die op de fiets was, verplichtte om te gaan lopen. En iedereen deed het nog ook :rolleyes: Daarna heb ik de krantenjongen heel t dorp overgejaagd.
Die macht die ik op dat moment kon uitoefenen, vond ik erg grappig. Terwijl ik normaal helemaal niet sadistisch of overheersend ben.

Ik voel me ook altijd wel goed als ik heb gebruikt en ik me gewoon onder de ´normale mensen´ bevind, die niks in de gaten hebben. Dan heb ik het gevoel: hahaha niemand heeft wat door.
Zoals een paar weekeinden geleden. Ik zou uitgaan met een groepje die overmatig drankgebruik enz niks vindt, ik moet me bij hun altijd een beetje aanpassen, anders schamen ze zich dood, of ze vinden het niet meer leuk. Toen werd ik een beetje aangeschoten, op de plee paar lijntjes genomen, en weer zo fris als een hoentje er vanaf komen waha. En dan niemand die zich afvraagt hoe dat toch komt.

Ook bij de normale dingetjes als boodschappen doen.
Normaal moet ik niks hebben van die praatjes die sommige mensen gaan maken enzo. Je komt Truus de buurvrouw tegen en die vertelt dat ze de was al opgehangen heeft, nog moet strijken, maar eerst maar ff As The World Turns gekeken heeft blablabla...... Ik heb ook nooit huis-tuin en keukendingetjes terug te vertellen, ik vind dat nooit zo noemenswaardig.
Maar als ik stoned ben vind ik het nog gezellig ook en kakel ik honderduit terug :P En die mensen maar denken dat je zo´n gezellig typ bent.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Met speed op voel ik me vaak wel het mannetje.
Maar op het moment dat ik me dat realiseer denk ik altijd al van... hmmm, en dan is dat moment weer over.
En lsd egomania heb ik ook soms wel last van, maar echt maar heel zelden.

Dissonant

Bewuste gebruiker
Als ik paddo's eet en 's avonds in de stad ga wandelen voel ik me heerlijk zorgeloos. Ik trek me niets aan wat anderen van me denken en ik vind mezelf dan wel vrij cool.

Onder de xtc ben ik een pak socialer en ik vind het leuk om een beetje strak te staan. Ik vind mezelf dan ook wel cool, maar niet beter dan de rest. Ik word dan vrij bescheiden eigenlijk.

Allolalie

Bewuste gebruiker
Eigenlijk altijd tijdens het trippen (vind ik mijzelf "de"filosoof en voordrager / uitvinder) Ook mijn vrienden zijn dat geweldig,, ik heb ze eens Pop iconen genomed in een trip.

en (peppende) harddrugs ook wel het gevoel van goddelijkheid. De heerlijkheid van de drugs dat jouw lichaam voelt...... :hearteyes:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
ook een leuke eigenschap van de meneer uit Apeldoorn hierboven is dat hij samen met mij op de LSD de 'analist' is (en dat heeft niets met anaal te maken!)

Delirium

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
ook een leuke eigenschap van de meneer uit Apeldoorn hierboven is dat hij samen met mij op de LSD de 'analist' is (en dat heeft niets met anaal te maken!)

"Het regent bier"

Het is maar wat je analiseren noemt :rolleyes: :wink:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Delirium zei:
Psycho_Chrono zei:

"Het regent bier"

Het is maar wat je analiseren noemt :rolleyes: :wink:

weet je hoe gelukkig ik was toen ik tot die conclusie kwam :tongueout: :wink:

Lana

Wijs gebruiker
Psycho_Chrono zei:

´t Is toch te gek om jezelf effe een aantal uur helemaal extreem the bom te vinden haha :mrgreen:
Volgens mij ben je op sommige drugs nog slimmer dan normaal ook hoor, of iig, dat er meer slimme ideeen naar boven komen drijven dan wanneer je nuchter en een stuk oppervlakkiger bent.

Allolalie

Bewuste gebruiker
Lana zei:
Psycho_Chrono zei:

´t Is toch te gek om jezelf effe een aantal uur helemaal extreem the bom te vinden haha :mrgreen:
Volgens mij ben je op sommige drugs nog slimmer dan normaal ook hoor, of iig, dat er meer slimme ideeen naar boven komen drijven dan wanneer je nuchter en een stuk oppervlakkiger bent.

Of door de drugs lijkt alles beter dus ook de ideeën :P

Lana

Wijs gebruiker
Ja dat zou ook kunnen :)
Proef op de som nemen door alle goeie drugs-ideeen op te schrijven en later te kijken of je het nog steeds goed vindt.
En als het later één en al vaagheid blijkt, kun je het nog samenbundelen in boekvorm voor de liefhebbers.

Bovenaan