Saivy zei:
Jeller zei:
lj_bob zei:
Als ik goeie sos op heb en ik heb muziek opstaan,
dan zeg ik dat ik die muziek gemaakt heb

:P
we have a winner!
Dat is wel heel erg stom. :P

Ik vind mezelf nooit echt geweldig.
Wahaha
Da´s echt een bak.
Wanneer ik mezelf geweldig vond, was een aantal jaren geleden onder de xtc. Toen ik ´s morgens terugliep van t uitgaan en ik iedereen die op de fiets was, verplichtte om te gaan lopen. En iedereen deed het nog ook

Daarna heb ik de krantenjongen heel t dorp overgejaagd.
Die macht die ik op dat moment kon uitoefenen, vond ik erg grappig. Terwijl ik normaal helemaal niet sadistisch of overheersend ben.
Ik voel me ook altijd wel goed als ik heb gebruikt en ik me gewoon onder de ´normale mensen´ bevind, die niks in de gaten hebben. Dan heb ik het gevoel: hahaha niemand heeft wat door.
Zoals een paar weekeinden geleden. Ik zou uitgaan met een groepje die overmatig drankgebruik enz niks vindt, ik moet me bij hun altijd een beetje aanpassen, anders schamen ze zich dood, of ze vinden het niet meer leuk. Toen werd ik een beetje aangeschoten, op de plee paar lijntjes genomen, en weer zo fris als een hoentje er vanaf komen waha. En dan niemand die zich afvraagt hoe dat toch komt.
Ook bij de normale dingetjes als boodschappen doen.
Normaal moet ik niks hebben van die praatjes die sommige mensen gaan maken enzo. Je komt Truus de buurvrouw tegen en die vertelt dat ze de was al opgehangen heeft, nog moet strijken, maar eerst maar ff As The World Turns gekeken heeft blablabla...... Ik heb ook nooit huis-tuin en keukendingetjes terug te vertellen, ik vind dat nooit zo noemenswaardig.
Maar als ik stoned ben vind ik het nog gezellig ook en kakel ik honderduit terug :P En die mensen maar denken dat je zo´n gezellig typ bent.