barbara1976 zei:Tjan das waar misschien iets té wanhopig geweest op bepaalde moment, zat me ook thuis te vervelen , had net zwaar auto-ongeval gehad en moest-nu nog trouwens,thuis recupereren na de ziekenhuisopname en zo thuis zitten zonder auto da deed me de muren opkruipen..
Soit ik heb Armani het vriendelijke voorstel gedaan het geld gewoon terug te storten dan spreken we er nie over, hij was wél zo slim om een apart sim-kaartje te kopen, maar ondertussen weet ik zijn naam en adres, en dus ook dat van zijn ouders, voor een 16-jarig knulletje kan da wel eens lastig worden.
Ik ben een vriendelijk mens maar belazerd worden is nu één ding waar ik het niet zomaar bij laat, eigen naïviteit of niet, als je geen zin hebt te verkopen, moet je jezelf niet komen aanbieden, en eerst wat sympathieke praatjes doen via msn...
Hij mag reuze blij zijn dat ik mijn vriend nog nie echt op de hoogte bracht want die zal zeker geen moederlijke gevoelens koesteren of sympathie voor zo'n jong knulletje da stoer probeert te zijn
Haha, goeie!
Wat een lulsmoezen heeft die kerel ook. Go girl.
, daar kan ik van meespreken na mijn auto-ongeluk, das even pech maar tis maar fysiek...
. Zielig vind ik da.