Joint filter

Ganjaman181

Experimenterende gebruiker
Ik zag in de BP dat er nu filters zijn van het merk
Smoking. Voor zo ver ik weet zijn er van dat merk alleen maar LVs en tipjes vroeg me daarom af deze speciaal voor het blowe :stoned: bedoeld zijn. En of deze verder buiten teer misschien ook nicotine tegen houden. Weet iemand een van deze dingen misschien?

Narayani

Bewuste gebruiker
Die filters zijn bedoeld voor sjekkies. Kan je tegenwoordig op steeds meer plekken kopen. Zou het niet voor een joint gebruiken persoonlijk.

MeejheM

Badass junkie
voor zover ik weet houden filters heel wat cannabis tegen, je kan wel zon filter eruitrekken en een tippie erin steken.

Narayani

Bewuste gebruiker
MeejheM zei:
voor zover ik weet houden filters heel wat cannabis tegen, je kan wel zon filter eruitrekken en een tippie erin steken.

Ik denk dat jij het over filterhulzen hebt voor volumetabak. Die zou ik zeker niet gebruiken aangezien ze veel sneller branden dan lange vloei. Ik ken inderdaad mensen die filterhulzen ombouwen tot undercover joint :tearsofjoy: Maar TS bedoelt denk ik de losse filtertjes die in een zakje zitten:

Ze houden schijnbaar inderdaad heel veel van de gewenste rook tegen dus niet zo geschikt voor joints.

Bijlagen

• smoking_blue_filters_bag.jpg
    smoking_blue_filters_bag.jpg
    108,8 KB · Weergaven: 2.404

MeejheM

Badass junkie
ik had het idee dat het over filterhulzen ging. dan is mijn eerdere post vrij accuraat toch?

mijn vrienden zijn echt dol op mijn filterhulzen skillz. lekker een jointje meenemen, waar dan ook naar binnen? draai hem met een filterhuls.

eenmaal binnen vervang je het filter door een tippie en je hebt je amper herkenbare joint klaar voor gebruik. als ze bij de deur in je pakje kijken zien ze enkel filters, niet te onderscheiden van een normale sigaretten.

Ganjaman181

Experimenterende gebruiker
Hoe kom je bij hulzen? Ik bedoel gewoon de losse van smoking omdat dit voor zo ver ik wist een voornamelijk een LV merk is.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb vroeger nog wel eens uit pure luiheid van die filters voor shag in mijn joint gedaan en had toen niet het idee dat ik veel minder stoned werd. Het rookte wel wat minder fijn van wat ik me kan herinneren. Uiteindelijk gebruik ik gewoon weer tipjes, dus echt de moeite zal het niet geweest zijn. Het zal in ieder geval wel een stuk meer teer tegenhouden, of het nicotine tegenhoud betwijfel ik.

MeejheM

Badass junkie
ik draai regelmatig filterhulzen, en ben eens op internet gaan speuren. de conclusie van mijn meta-onderzoek van gebruikerservaringen resulteerde voornamelijk in een grote meerderheid die verminderd effect merkt, wanneer ze door een filter hun cannabis roken. (+-85%).

dit is meerdere malen quasi-wetenschappelijk onderbouwd door de ervaringsdeskundigen die ik meegenomen heb.

mijn eigen ervaring sluit daar bij aan. ik stop nog ooit hash in filterhulzen, maar daarna pluk ik het filter eruit met een pincet, en plaats ik een gevouwen tippie op die plek.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vond wiet roken met Filters niet echt lekker. Werkt wel maar ik had het gevoel minder stoned te worden en de smaak gaat er op achteruit.

Bovenaan