Jointje roken via neus

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Laatst hebben een maat en ik geprobeert via onze neus een haal van een joint te nemen en dit had een heel chill effect, mijn vraag is:

Is het slecht om via je neus een haal te nemen van een jointje?

Mac...

Badass junkie
Net zo slecht als gewone rook, maar niet minder slecht dan gewoon door de mond, alleen loopt nu je neus wat meer risico dan je mond...

spacekonijn

Badass junkie
doe dan de recycle :)

eerst door je longen dan de rook uit je mond laten lopen en direct weer door je neus naar binnen halen

zo kun je heel lang met 1 trek van de joint doorgaan en bespaar je een hoop geld. :grin:

als is mijn mening dat rook door de neus echt goor is :P

MethodZen

Experimenterende gebruiker
Lijkt me niet bevordelijk voor de slijmvliezen, maarja rook uitblazen via je neus is dat ook niet.

Jeller

Badass junkie
rook door uwe neus vind ik echt voos :kots: kheb dat soms als ik trek van een joint en er komt per ongeluk wat in je neus

BacingsPen

Badass junkie
mmm zou de neus in staat zijn een x aantal schadelijke stoffen uit de rook te halen :confused:

Ja chris ik weet het dit gaat je te diep :wink:

Erythnul

Newbie
haren in je neus houden niet echt veel tegen volgens mij... mr weet t niet zeker...
Mr voor t stoned worden maakt t niet veel uit omdat bijna alle (zo niet alle) THC toch al de eerste ronde door je longen meteen wordt opgenomen... Enige wat je zo doet dus eigenlijk is je longen meer asphalteren :P

spacekonijn

Badass junkie
volgens mij nemen je longen maar iets van 20% van de THC op de rest blaas je weer uit.

tenzij je het heel lang inhoud of de wiet op eet

BacingsPen

Badass junkie
jepz maar dan heb je weer een deel dat door je lever wordt afgebroken :wink:

Is het niet slecht voor de lever dan eigenlijk? :P

Bovenaan