Jong en een Overdosis

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Ja 2 weken terug nog. Ik had pyrazolam van 3mg, het begon met 2 en zou het daarbij ook houden. Uiteindelijk begon ik te drinken en nam ik steeds meer. Ik weet vanaf zaterdagochtend tot zondagochtend niks meer en had blijkbaar 11 pyrazolam on men mik gestopt
Damm heb je wel geluk gehad dan ofniet. Ja k ken t alleen ik had t met drugs. Een leer voor de volgende keer he. Is echt link

PowerPlant

Experimenterende gebruiker
Van MDMA 2 x een OD. Het was één van de eerste keren en ik ging meteen snoeihard, wat een gevoel en bleef maar likken. Weet niet hoeveel ik toen heb gehad maar het effect was dat ik de hele tijd out ging. Vriendin van toen in paniek maar een goeie vriend van mij heeft me er doorheen gesleept, red bull en dextro gevoerd. Kan me nog zijn vertrouwde gezicht voor me zien van toen ik weer bij kwam. Hij zei: Je bent er weer he en ik besefte ineens weer waar ik was om vervolgens weer door te gaan met het feestje. De tweede keer had ik 5 pillen (120mg) genomen op een festival. Toen was ik juist ontzettend bang om out te gaan. Bibberend en zwetend in een tentje hart ging tekeer, ik heb het geweten.

Van alcohol paar keer lelijk met de fiets gevallen, niet meer overeind kunnen komen en dan probleemloos in de bosjes of op de straat slapen. Ook een keer laveloos in de gracht gevallen toen ik mijn blaas leegde. Schijnt een bekend fenomeen te zijn dat je dan even het bewustzijn kan verliezen. Verder nooit zelf in het ziekenhuis beland door drugs maar wel met twee vrienden helaas meegemaakt.

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Van MDMA 2 x een OD. Het was één van de eerste keren en ik ging meteen snoeihard, wat een gevoel en bleef maar likken. Weet niet hoeveel ik toen heb gehad maar het effect was dat ik de hele tijd out ging. Vriendin van toen in paniek maar een goeie vriend van mij heeft me er doorheen gesleept, red bull en dextro gevoerd. Kan me nog zijn vertrouwde gezicht voor me zien van toen ik weer bij kwam. Hij zei: Je bent er weer he en ik besefte ineens weer waar ik was om vervolgens weer door te gaan met het feestje. De tweede keer had ik 5 pillen (120mg) genomen op een festival. Toen was ik juist ontzettend bang om out te gaan. Bibberend en zwetend in een tentje hart ging tekeer, ik heb het geweten.

Van alcohol paar keer lelijk met de fiets gevallen, niet meer overeind kunnen komen en dan probleemloos in de bosjes of op de straat slapen. Ook een keer laveloos in de gracht gevallen toen ik mijn blaas leegde. Schijnt een bekend fenomeen te zijn dat je dan even het bewustzijn kan verliezen. Verder nooit zelf in het ziekenhuis beland door drugs maar wel met twee vrienden helaas meegemaakt.
Jaa ik ken het hahaah en maar bij pakken he.jaman maar beter dat t zo is afgelopen, man.want vaak kan t erger maar wees blij dat je niets over kwam maat. Wees zuinig op jeself want int ziekenhuis komen is het niet waard.en het heeft me totaal veranderd

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Ah oké, ja dat las ik ook al maar het voelde anders. Aangezien ik al last heb van ritmestoornissen was het wel eng dat mijn hart mijn uit mijn borstkas sprong. Dat heeft uren geduurd.
Ik ken t k heb t van bijde middelen gehad echt klote maar ze zeggen t klinkt erger dan het is dusja maar liefer niet echt eng vind ik het

Paranoize.

Badass junkie
Thc is een downer, dus een o. d . Is niet dodelijk...je valt hooguit in slaap!
Maar stimulanten daarentegen wel degelijk link bij een o d.
Je hart wordt over de kop gegooid met het zeer hoge hartslag gedeelte van gebruiken...
Je laat het nu net zo klinken zovan dood gaan aan een downer kan niet. Terwijl je weet dat downers net zo dodelijk kunnen zijn.

De Zandman

DF-koning
Dan zou ik graag een tegenbewijs willen zien, waarin onomstotelijk beschreven staat, dat er een persoon, een mens, gestorven is aan een te hoog thc gehalte in zijn bloed ....
En deze tekst zul je wss niet kunnen vinden.
Vwb andere downers ligt al of niet eraan overlijden bij een o.d., duidelijk anders.

Paranoize.

Badass junkie
Dan zou ik graag een tegenbewijs willen zien, waarin onomstotelijk beschreven staat, dat er een persoon, een mens, gestorven is aan een te hoog thc gehalte in zijn bloed ....
En deze tekst zul je wss niet kunnen vinden.
Vwb andere downers ligt al of niet eraan overlijden bij een o.d., duidelijk anders.
Op thc is nog nooit iemand overgedoseerd true, maar bij het gebruik van alcohol, opiaten, benzo's ( voorral in combi van elkaar) kan men een beroerte krijgen, een hartaanval krijgen en een ademhalingstilstand en in coma raken door een overdosering. En de meest druggerelateerd doodveroorzakend middel zijn alcohol en opiaten wereldwijd.

De Zandman

DF-koning
Dat is ook true, maar we hadden en hebben het toch over thc? Iig in de laatste posts?
Ikzelf vind alcohol géén downer, integendeel zelfs.
Ook al zegt men iets anders.
Ik vind alcohol op nr. één staan qua gevaar.
Voor jezelf, e n anderen.
Er vallen m.i. de meeste slachtoffers door.
Opiaten, dat zijn natuurlijk downers in optima forma.
En er zijn natuurlijk o.d.'s die fataal aflopen maar niet zoveel, als met die kut alcohol, want ja, die harddrug is een goede bron van inkomsten voor vadertje Staat....Envdus vind je deze overal.
Op slinkse wijze en strategische plaatsen opgesteld in de supermarkt.

Paranoize.

Badass junkie
Dat is ook true, maar we hadden en hebben het toch over thc? Iig in de laatste posts?
Ikzelf vind alcohol géén downer, integendeel zelfs.
Ook al zegt men iets anders.
Ik vind alcohol op nr. één staan qua gevaar.
Voor jezelf, e n anderen.
Er vallen m.i. de meeste slachtoffers door.
Opiaten, dat zijn natuurlijk downers in optima forma.
En er zijn natuurlijk o.d.'s die fataal aflopen maar niet zoveel, als met die kut alcohol, want ja, die harddrug is een goede bron van inkomsten voor vadertje Staat....Envdus vind je deze overal.
Op slinkse wijze en strategische plaatsen opgesteld in de supermarkt.
Thc is een downer, dus een o. d . Is niet dodelijk...je valt hooguit in slaap!
Ging over thc ja maar hoe je het schreef vond ik een beetje wrong that's all niet verkeerd bedoeld😝🙈

Demri

Nou dan heb jij ervaring genoeg! 5 pillen mdma, man, vindt je het gek dat je hart zo tekeer ging?
Mdma is wel erg lekker, enige nadeel voor mij als vrouw is dat ik er de dag erna spontaan ongesteld van wordt😩.

Demri

Ik vond ook overal dat je aan overdosis thc niet kunt doodgaan. Het voelde alleen wel ff zo, compleet met rara bijna dood ervaring-beelden. Ik had serieus het gevoel “als ik nu loslaat ben ik weg”. Maar dat wilde ik nog niet.

PowerPlant

Nou dan heb jij ervaring genoeg! 5 pillen mdma, man, vindt je het gek dat je hart zo tekeer ging?
Mdma is wel erg lekker, enige nadeel voor mij als vrouw is dat ik er de dag erna spontaan ongesteld van wordt😩.
haha ja mag van geluk spreken maar las onlangs hier op DF van een meisje van 19 jaar en 65kg die ongeveer hetzelfde dosis had als ik :flushed: ik weeg de helft zwaarder...kan altijd erger. Maar wonderbaarlijk wat voor shit ons lichaam allemaal aan kan en overleven.
“als ik nu loslaat ben ik weg”
Ja had ik ook..intens gevoel.. vechten voor je leven :fearscream: doe het inmiddels wat rustiger aan qua serotonine achtige stofjes :innocent:

Paranoize.

Badass junkie
Er zijn mensen die wel 10 pillen slikken sommige mensen gaan echt veelstever

Bovenaan