Jou langste space! (en hoe)

kunlan

Belezen gebruiker
Wat is het langste dat jullie ooit al een space hebben kunnen verlengen?

Zeg er ook even bij hoevaak je het doet en of je aan htp pre/post loading doet. :)

Wij gaan dit weekend uit naar een festival van smiddags tot middernacht en willen daarna een afterparty bijwonen tot nog vroeg in de ochtend. Dat zijn dus zo'n ~20 uur puur feesten!

Enkele issues:
Geen van ons heeft ervaring met langer spacen dan 6-8 uur.
We willen niet té van de kaart zijn bij het wisselen van festival naar discotheek, we willen natuurlijk wel nog binnen mogen. :wink:

PS: ga er vanuit dat je 100% van serotonine op te maken hebt.

dzN

Belezen gebruiker
Ik ga binnekort ok naar een festival.. Ik heb ook geen ervaring met meer dan 5 pillen... Dus is nieuw voor mij. Overgings ga ik 2 dagen na elkaar pillen nemen.

Ik ga 10 pillen halen en hoop dat ik hier 2 dagen met toe kom..

Ik zou wel later beginnen , want als de X is uitgewerkt en je steekt bij heeft het egt ni veel effect meer..

kiekert

Bewuste gebruiker
Gewoon niet direct beginnen met pillen. Na 20 uur is het effect van een pil (vind ik) echt niet meer leuk... Want dan heb je al lang het 'leuke' effect niet meer

TrippyShit

Badass junkie
Dat gaat niet werken. Op het laatst voel je het love gevoel niet meer. Je blijft alleen wakker. Ook dat zal niet altijd zo zijn. Waarschijnlijk loop jij overal rond behalve op het festival/feestterrein. Je ziet overal mensen, dieren, dinosaurussen, hijskranen noem maar op. Dat je gewoon denkt dat je op een vliegtuigbasis loopt ofzo, overal vliegtuigen zien staan. Wat je ook kan verwachten is dat je denkt dat jij met je vrienden helemaal los aan het gaan bent tot je je ogen open doet en je gewoon ergens op de grond ligt ofzo, dat het gewoon een space was. Zulke dingen heb ik in mindere mate 400mg mdma bijvoorbeeld al meegemaakt. Dan niet dat je op een vliegtuigbasis loopt (als voorbeeld) maar met zulke hoeveelheden zet veel mdma zich om in mdma (7%) met zo'n dosis heb je dus een flinke hoeveelheid mda binnen waarvan zulke hallucinaties niet bijzonder zijn vanuit mijn ervaringen. Ik zou er wat speed bijnemen als je zolang door wilt gaan. Zelf vind ik speed niks, maar das een optie. Verder is het ook echt heel slecht voor je om zoveel pillen te nemen en zo lang door te gaan. De kans dat je het de eerstvolgende keren, als is het 4maanden, een stuk minder voelt is ook aanwezig. En de volgende dag zal je ook wel spijt hebben. Als je echt van je feest, de volgende keer mdma, en de volgende dag wil genieten, raad ik het best af.

TrippyShit

Badass junkie
dzN zei:
Ik ga binnekort ok naar een festival.. Ik heb ook geen ervaring met meer dan 5 pillen... Dus is nieuw voor mij. Overgings ga ik 2 dagen na elkaar pillen nemen.

Ik ga 10 pillen halen en hoop dat ik hier 2 dagen met toe kom..

Ik zou wel later beginnen , want als de X is uitgewerkt en je steekt bij heeft het egt ni veel effect meer..

Hoe goed je pillen ook zijn. Met 10pillen kom jij geen 2 dagen fulltime door. Op gegeven moment blijf je slikken omdat het sneller uitwerkt. Je hallucineerd als een gek ook. maar dat heb ik allemaal hierboven al beschreven.

Bo02

Experimenterende gebruiker
20 uur is wel te doen hoor opzich. Op sonne mond sterne (festival in duitsland) ben ik ook van 22:00 tot 17:00 (eind) door gegaan en had in die periode 2 niet zo sterke pilletjes op. dat is ook 19 uur achter elkaar. Welk festival ga je bezoeken als ik vragen mag?

Wacky

Badass junkie
Na de initiele dosis van 120-150 mg neem ik soms nog 1 of 2 keer 40-50mg erbij (anderhalf uur ertussen telkens), maar verder niet. Als het feest langer moet duren neem ik er speed achteraan.

hannus

Bewuste gebruiker
na meer dan 3 pillen kan ik niet meer feesten, alleen maar als een idioot op een bank spacen of rondjes lopen en de mafste dingen zien.
gewoon veel wodka redbull drinken met een nakkie pep hier en daar XD
blijft de muziek ook leuk

kunlan

Belezen gebruiker
Bo02 zei:
Welk festival ga je bezoeken als ik vragen mag?

Laundry Day (Antwerpen)

Er is uiteindelijk door een massale drukte geen afterparty meer voor ons gekomen, maar wel lekker gegaan op 4 bommetjes van 80 en had het gevoel dat ik zeker nog een 5e mss zelfs 6e zou gevoeld hebben.

Persoonlijk ga ik liever voor kleinere bommetjes, iets vaker afgooien itt 2-3 van grotere dosis. Vorige lange event ging ik voor 3 bommen van 180 en 2x 120 en viel niet zo goed mee, ging iets te hard en gevoel was veel te snel uitgewerkt.

Ik denk dat met de 3 maandjes wachten en achteraf voldoende 5HTP/Vitamines je wel genoeg serotonine hebt om 20 uur door te spacen... maar ja hoevaak komen zulke events voor..

kunlan

Belezen gebruiker
Toet zei:
Neem der pep bij! en zorg dat je genoeg pille heb

Persoonlijk nooit die combo gemaakt, maar vrienden zeggen dat pep toch het love en space gevoel van pilletjes durft afvlakken.

TrippyShit

Badass junkie
Worstenjongen zei:
20.00-8.00
3,5 100 mg
toen ik opstond was ik nog aant spacen

Snap k niet. Ik heb 130mg pillen. Ja zijn getest, groene kangeroes. Maar 12uur kan k niet op 3,5 pillen doorgaan dan slik ik er toch snel 5/6 denk ik. Daarom begin k altijd wat later zodat ik aan zoiets ook wel genoeg heb. Zal wel weer per persoon verschillen en zal ook wel zijn omdat ik een beetje gewenning heb. Nee, heb dit trouwens altijd gehad volgensmij. Nooit langer dan 2/3 uur space k op een pil. De rush valt iig na 2uur zowiezo wel weg..

Dig_this_vibe

Belezen gebruiker
Met kristallen (250mg) van 21.00 - 5.00. Binnen en buiten op het dakterras van een vriend. Lekker muziek luisteren, mooie gesprekken. Beter kon niet.

De laatste keer waren het 2 blauwe dollars, totaal ongeveer 260 mg. gehad als ik die pillreport site mag geloven. Maar 't kan kloppen, begon om 3.00 tot 12.00 s' middags. Was op een festival in tsjechie, maar door het late tijdstip waren bijna alle acts afgelopen. Vervolgens naar de camping gegaan, later in de auto gestapt en wederom heel lang gepraat met een andere vriend van me (die overigens nuchter was) die ik daarvoor lang niet gezien had. Prachtig diepe en mooie gesprekken, wederom muziekje erbij en lekker achterover in de stoel, genietend. Dat is voor mij toch wel de manier. :)

Bovenaan