Jouw eerste pil

Napster

Belezen gebruiker
Re: Jou eerste pil

Chrisstiann zei:
Mijn eerste was een roze zwaluw .. echt rare pillen waren dat!
Net of je in de zevende hemel zat ofzo haha maar toen ik een half jaar daarna een kwart mitsu pakte ging ik daar wel van .. wat was dat een tijd zeg
Waren ze dr nu nog maar :(

Tjah me laatste blauwe jammer genoeg weg op oud en nieuw, maarjah de witte dollars doen het nu ook goed...

Mijn eerste pil zal ik nooit vergeten..
Ik liep met 2 vrienden door diepenveen een boerengat naast deventer met een albert heijn tas en 3 pakken ice tea het hele dorp de hele tijd door.. Zwaar vermaakt overigens gebruik ik nu alleen nog op feestjes af en toe en heel soms met vrienden gewoon lekker old school spacen en LOPUH!!!

Qocaïne

Badass junkie
Re:

GabberSnoePie zei:
2 blauwe peacjes tegelijk
zal t' nooit meer vergeten, 5 uur in de kou buiten op een bankje voor me uit zitten staren, Genietend van de wereld die ik zag door een wasige roseroes die ik voor me ogen had. Geweldig love gevoel alles was lief en leuk. Daarna nog 1 of 2 keer dat geweldige love gevoel gehad, tegewoordig is t' alleen maar hard gaan :P ook lekker,,,

Daar begon het allemaal mee! :hearteyes:

Blauwe Peace!

Daarna witte schilpadjes! Die waren zelfs nog ietsjes beter! :xtc:

psych-out

Bewuste gebruiker

de eerste waren de blauwe, ronde mitchu's en waren zeer zacht van effect.
daarna de blauwe, driehoekige mitchu's, lekker, dat was eigelijk pas mijn
eerste pil want de eerste was niks tege de driehoekige

berten

Belezen gebruiker

Mn eerste keer was een halfje. Een wit pilletje met een hartje op en een breuklijn. Toen het opkwam wist ik niet wat er gebeurde, zo'n heerlijk gevoel. Ik wist echt niet dat een pilletje je zo goed kon laten voelen en vanaf dan wist ik gewoon dat ik het terug opnieuw wilde doen. Ik voelde me ledematen gewoon niet meer en liep de hele avond rond op een feesje met een smile op mn gezicht. Best wel een verslavend gevoel vond ik

Popper

Belezen gebruiker

Gister heb ik voor het eerst in 6 maanden een pil genomen weer, en terwijl ik daarvoor best een hoge tolerantie had, kwam dit gevoel toch wel in de buurt van de eerste paar keren. Na 1 rode blanco kreeg ik al een beetje het love gevoel en voelde alles heel lekker.

Kan dit kloppen? Zo ja, dan is het echt aan te raden om er een lange tijd tussen te laten :openmouth:

VivaLaBlonde

Experimenterende gebruiker

Wit tabletje met een €'tje erop.
Getest op rond de 70mg MDMA, niet té hard dus.
Ik was rond die tijd nog wat jong (15 jaar) en heb er verspreid over een avond 2,5 genomen. We hadden er een wat oudere ervaren gebruiker bij die me op een gegeven moment ook verboden had meer te nemen, ik kon er geen genoeg van krijgen uiteraard :beer: .

Tweede keer was één roze hartje dat al uit elkaar miepte als je ertegen blies, maar O-MY-GOD wat een relaxt ding was dat, een jaar later per toeval op Lowlands nog tegen gekomen, toen met 1.5 stuks 7 uur zoet geweest :hearteyes: .

Spees174

Belezen gebruiker

Een welbekende blauwe driehoekige mitsu (hoeveel MDMA weet ik niet maar wel veel in ieder geval :P ). Eentje was genoeg voor een hele avond space , eerste 2/3 en paar uur later 1/3 (had helaas te lang gewacht met bijnemen en had een inkakmoment hierdoor). We zaten eerst bij iemand thuis, en een kwartier na innamewerd ik echt weggeblazen :hearteyes: Echt het chillste gevoel ooit gehad die avond, inderdaad de eerste keer de beste:grin:! Daarna nog naar een feest gegaan, wel vet, maar het was vetter om thuis te spacen met 3 vrienden! Ook nog vette hallicunaties gehad, en dat van een kleine rakker :P

berten zei:
Toen het opkwam wist ik niet wat er gebeurde, zo'n heerlijk gevoel. Ik wist echt niet dat een pilletje je zo goed kon laten voelen en vanaf dan wist ik gewoon dat ik het terug opnieuw wilde doen. Ik voelde me ledematen gewoon niet meer en liep de hele avond rond op een feesje met een smile op mn gezicht. Best wel een verslavend gevoel vond ik

Ja ik had precies hetzelfde!

Bovenaan