Drientje zei:3x maar?
De laarzen die ik zondag bij een vriendin ga halen!
Rijglaarzen tot over de knie en dan een kort rokje.....
Doe mij maar een vrouw met een afwasborstel en een koekenpan...Flameon zei:Voruwen in een overall, boormachine in de hand oid, werschoenen en handschoenen aan en de haren nat en los![]()
Rijglaarzen als in met veters aan de achterzijde zonder rits.seth zei:Drientje zei:3x maar?
lijkt me leuk met die tattoo die boven dat rokje komt piepen... en rijglaarzen--> in die "scene"? of gewoon als accessoire
Drientje zei:Rijglaarzen als in met veters aan de achterzijde zonder rits.seth zei:Drientje zei:3x maar?
lijkt me leuk met die tattoo die boven dat rokje komt piepen... en rijglaarzen--> in die "scene"? of gewoon als accessoire
seth zei:kan me er geen zak bij voorstellen?
![]()
Flameon zei:Voruwen in een overall, boormachine in de hand oid, werschoenen en handschoenen aan en de haren nat en los![]()
Pics or it didn`t happensarcasm zei:Flameon zei:Voruwen in een overall, boormachine in de hand oid, werschoenen en handschoenen aan en de haren nat en los![]()
Vrouwen in een overal, werkschoenen, zware varkensleren handschoenen en een laskop op? Tellen die ook mee? En dan vooral in de zomer, druipend van het zweet, niks onder de overal behalve een bh en string. (is heet boven zo'n smeltbadje...)
sarcasm zei:Flameon zei:Voruwen in een overall, boormachine in de hand oid, werschoenen en handschoenen aan en de haren nat en los![]()
Vrouwen in een overal, werkschoenen, zware varkensleren handschoenen en een laskop op? Tellen die ook mee? En dan vooral in de zomer, druipend van het zweet, niks onder de overal behalve een bh en string. (is heet boven zo'n smeltbadje...)
Flameon zei:sarcasm zei:Flameon zei:Voruwen in een overall, boormachine in de hand oid, werschoenen en handschoenen aan en de haren nat en los![]()
Jaaaaaaaaaaaa![]()
sarcasm zei:Flameon zei:sarcasm zei:Vrouwen in een overal, werkschoenen, zware varkensleren handschoenen en een laskop op? Tellen die ook mee? En dan vooral in de zomer, druipend van het zweet, niks onder de overal behalve een bh en string. (is heet boven zo'n smeltbadje...)
Jaaaaaaaaaaaa![]()
*Proest* KOM DAN VOORAL NIET NAAR MIJN WERK!!!!