Jouw ideale wietnaam

dernael

Bewuste gebruiker
In de plaastelijke shop hier in de buurt hebben ze sinds een tijdje een wietje met de naam 'SOA'.

Je kunt je vast wel voorstellen dat ik deze nog nooit heb gekocht en dit ook nooit zal doen.
(Doe mij maar 2 grammetjes SOA alsjeblieft... xD)

Mijn zelfverzonnen naam: Chillin' Bhudda

Dernael. :stoned:

Sinister Mentem

Sinister= allias die ik vaak op het net gebruik (check mn username :tongueout:)
Mentem= verdoofd/gevoelloos in latijns ^^

polderpassie

Experimenterende gebruiker
Smoken zei:
polderpassie zei:

Bestaat al.
Hier komt de uitdrukking kierewiet ook oorspronkelijk vandaag. Is serieus zo.

Ik geloof je als je zegt dat ie al bestaat als wietsoort maar de oorsprong van het woord komt van het woord kiedebus vervormd naar zwaar van kiedewiet, vervormd naar kierewiet.

Het is oud amsterdams als ik het goed heb.

Correct me if I'm wrong.

Smoken

Bewuste gebruiker
polderpassie zei:
Smoken zei:
polderpassie zei:

Bestaat al.
Hier komt de uitdrukking kierewiet ook oorspronkelijk vandaag. Is serieus zo.

Ik geloof je als je zegt dat ie al bestaat als wietsoort maar de oorsprong van het woord komt van het woord kiedebus vervormd naar zwaar van kiedewiet, vervormd naar kierewiet.

Het is oud amsterdams als ik het goed heb.

Correct me if I'm wrong.

Oh oké, dan heb ik het fout.
Maar ik ben het wietje wel al een keer tegengekomen en dan zal ik dat laatste er waarschijnlijk zelf van gemaakt hebben in die gekke space van me :stoned:

polderpassie

Het zal de leeftijd zijn denk ik.

Met alle respect!!!

Toen ik jong was had je alleen nederskunk en maroc hasj.

De mooie namen, meerdere soorten verschenen pas 20 jaar geleden. Toen rookte ik al ongeveer 7 jaar dus raad maar hoe oud ik ben hahaaa. Nee doe maar niet.

:stoned:

Dank voor je reactie!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Kierewiet, tevens de lekkerste die ik gerookt heb een aantal x jaar geleden (ken je toevallig ook een vriend genaamd 'jordi' uit leusden/en zelf een groentewinkel in den haag?.. )
Remember me? :wink:

Peace

polderpassie

25tolife zei:
Kierewiet, tevens de lekkerste die ik gerookt heb een aantal x jaar geleden (ken je toevallig ook een vriend genaamd 'jordan' uit leusden/en zelf een winkel in den haag?.. )
Remember me? :wink:

Peace
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt?? Den Haag?

Nee ik ken jou niet! :wave:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Was een long shot, maar dacht wie weet hangt die chille gast gewoon rond op het forum hier vandaar dat ik het vroeg :)

Bovenaan