Jouw laatste ontdekking

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Potverdikkeme, ik ben even een poosje offline, kom ik terug in het RC forum.. Iedereen aan de 3-MMC! Gebeurt er dan niks interessants meer op de RC markt? Ik bedoel, het is wel lekker ja maar zo lekker.. Ik zag allerlei nieuwe namen voorbij komen bij m'n vendor, dus ik denk ik kijk weer eens op DF. Nou, volgens mij hebben we een winnaar!

1P-LSD heb ik nog nooit geprobeerd, dus gelijk maar even besteld. Ik weet het, ook die is niet nieuw meer inmiddels, maar het is wel weer even tijd voor wat variatie in de keuken. Wat is de laatste nieuwe RC die jullie hebben getest? En wat vond je daarvan?

De Apotheker

Badass junkie
MXiPr,

komt verrassend veel in de buurt van MXE maar is toch zijn eigen ding. Warme euforie.

Mdphp freebase

3-cmc was een topper als je niet van die vaagheid van 3-mmc houd.

En alle pyros behalve mf-pvp natuurlijk maar das niks nieuws

Laatst bewerkt:

Kitty Katt

Wijs gebruiker
4-MMC , verrekte lekker!
🧐 ik dacht dat die niet te koop was bij de Google vendors
Ik was ook benieuwd naar 3cmc of 4 cmc. Wat die aan euforie brengen , energie,zonder trippen of malle visuals .
Lijkt het op,3 mmc, dat vind ik soms best heftig ( oraal, capsules maken )

Bijlagen

• 18F4923D-BB84-449B-867A-5BEEB05BF941.jpeg
    18F4923D-BB84-449B-867A-5BEEB05BF941.jpeg
    29,3 KB · Weergaven: 20

De Apotheker

Badass junkie
Ik was ook benieuwd naar 3cmc of 4 cmc. Wat die aan euforie brengen , energie,zonder trippen of malle visuals .
Lijkt het op,3 mmc, dat vind ik soms best heftig ( oraal, capsules maken
3-cmc lijkt op 3-mmc maar dan zonder de sero kant en meer richting coke.

4-cmc is 3-mmc maar dan meer richting de mdma serotonine kant maar dan met 0 stimulatie.... Vrij saai

Dirkdirk

DF-koning
Nu ik je naam zie denk ik oja hij zat vroeger ook nog op het forum. Heb je zelfs nog met je oudere naam gezien.

Ach ja, 3-mmc... het is een beetje een hype geworden. Verdomd verraderlijk spul. Veel mensen kunnen er niet vanaf blijven. Ik ben daar één van. Als ik een zakje koop 24 uur later zakje leeg, elke keer. Daarom voor mij niet meer.

Verder 1-p-lsd heel vaak gedaan, en 6-apb hoewel deze niet echt nieuw is. Wel kwam ik o-dsmt (opiode) en DOC tegen. Die DOC ligt nou al een tijdje te branden in mijn kastje maar moet nog wachten op het goede moment. Verder kwamen 2c-c en 2c-d nog tegen die ik binnenkort wil testen, maar ik heb het niet zo met 2c’s.

Kitty Katt

Wijs gebruiker
3-cmc lijkt op 3-mmc maar dan zonder de sero kant en meer richting coke.

4-cmc is 3-mmc maar dan meer richting de mdma serotonine kant maar dan met 0 stimulatie.... Vrij saai
Dan zou 3 mmc dus de middenweg zijn ?,,
3cmc lijkt fijn qua energie,voor mijn zieke slechte dagennll
4 cmc ,misschien bij onrust ennverdriet van altijd ziek,voelen

witte270

Bewuste gebruiker
inderdaad iedereen aan de stimulanten moet ik zeggen. Ik zelf heb twee weken geleden AL-LAD geprobeerd. Net als LSD een lysergenamide maar dan zonder bodyload en een veel makkelijkere headspace. Ik heb 300 microgram geprobeerd, wel een hogere dosis maar niet absurd hoog. Ik vond het erg aangenaam en had veel visuals. Echter moet ik er wel bij zeggen dat ik een andere verwachting had. Ik heb meer visuals gehad op LSD in ieder geval. De headspace was wel veel en veel lichter naar mijn idee.

Toch prefereer ik LSD over AL-LAD, was wel leuk voor een middagje.

Buffelaartje

Bewuste gebruiker
Lijkt het op,3 mmc, dat vind ik soms best heftig ( oraal, capsules maken )
Wij kopen nooit drugs online , misschien wel een keer doen uiteindelijk het volgens sommige mensen beter blijkt te werken. die 4-MMC halen we gewoon bij onze lokale dealer die overigens ook gewoon alles test , uit voorzorg laten we sommige drugs nog altijd testen ofdat het wel ZEKER de juiste variant of dergelijke is of hoeveel M er in een pilletje zit.

Kitty Katt

Wijs gebruiker
4-cmc is echt waardeloos.... Echt zonde van je sero...

3-cmc is mijn voorkeur want je word er niet zo vaag van als 3-mmc
Dat klinkt goed, ik heb een puber meid, en puber schoonzoon. Na weken alles alles alleen en opbouwend getest te hebben, durf ik wel een RC booster aan, ( ik,slik toch al oxy en slaappillen oa. Huisarts )

❌Ik ken geen dealers , zou niet weten waar te vragen , en zomaar speed kopen op een hoek in de binnen stad durf ik niet ‼️

Wij kopen nooit drugs online , misschien wel een keer doen uiteindelijk het volgens sommige mensen beter blijkt te werken. die 4-MMC halen we gewoon bij onze lokale dealer die overigens ook gewoon alles test , uit voorzorg laten we sommige drugs nog altijd testen ofdat het wel ZEKER de juiste variant of dergelijke is of hoeveel M er in een pilletje zit.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
o-dsmt (opioide)
oeh is die leuk?
Nu ik je naam zie denk ik oja hij zat vroeger ook nog op het forum. Heb je zelfs nog met je oudere naam gezien.
haha ja klopt ja, tijdje geleden maar ik heb hier behoorlijk wat uurtjes besteed :grin:

4-MMC staat tegenwoordig op de opiumlijst toch? Daarom is er toch 3-MMC op de markt gekomen? 4-MMC kochten wij jaren geleden online, nu nergens meer te vinden.

Wij hebben als het goed is ook nog ergens DOM liggen, maar nooit aangedurfd (of heb jij dat nog @Psychedelibee ? :sweatsmile: )

Buffelaartje

Bewuste gebruiker
oeh is die leuk?

haha ja klopt ja, tijdje geleden maar ik heb hier behoorlijk wat uurtjes besteed :grin:

4-MMC staat tegenwoordig op de opiumlijst toch? Daarom is er toch 3-MMC op de markt gekomen? 4-MMC kochten wij jaren geleden online, nu nergens meer te vinden.
Ja 4-MMC staat al een tijdje op de opiumlijst ,overigens wel leuker dan 3-MMC natuurlijk...duurt denk ik ook niet heel veel langer totdat dat middel er ook op komt door de hysterie van de media en soms is dat ook niet onterecht.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
@SkittlesAndMe tijden zijn wat verandert he sinds jij hier mod was 🤣. Iedereen aan de rc uppers nu. Goeie ouwe tijd van pep en pillen is voorbij ^^.
ach ja, ik denk graag terug aan die tijd maar ben ook wel blij met alle nieuwe opties :smirk:

Geen idee, heb hem nog niet geprobeerd of de behoefte gehad. Zie ook niet echt een meerwaarde in een pijnstiller. Beetje hetzelfde als hoe ik over slaappillen denk. Leuk, maar weinig functie als recreatief middel.
Slaappillen zijn voor mij ook niet recreatief nee, maar opiaten kunnen toch erg feestelijk zijn heb ik hier meermaals gelezen. Helaas nog nooit een poging mogen wagen, maar ik wil het graag nog eens proberen

De Zeemeerman

Badass junkie
gister 3cmc kristallen getest, lijkt op 3m maar is milder en minder koude handen, wel veel cravings dus zakje is leeg. Ook hele nacht klaarwakker en geen oog dicht gedaan, heel weinig eetlust. Behoorlijke kater

Sebas-

Belezen gebruiker
Gister 3cmc gedaan, 6 sleutel puntjes ongeveer om het uur begepakt. Heerlijke avond gehad, lekker veel praten en licht euforisch. 3 uur na laatste nakkie ontbijtshake gemaakt en heerlijk 6-7 uur kunnen slapen.

Kater is heel licht. Hooguit een beetje moe..

Super leuk, verslavend spul.
Pas er mee op en doe het verantwoord! :)

CuriousExplorer

DF-koning
Gister 3cmc gedaan, 6 sleutel puntjes ongeveer om het uur begepakt. Heerlijke avond gehad, lekker veel praten en licht euforisch. 3 uur na laatste nakkie ontbijtshake gemaakt en heerlijk 6-7 uur kunnen slapen.

Kater is heel licht. Hooguit een beetje moe..

Super leuk, verslavend spul.
Pas er mee op en doe het verantwoord! :)
Je bent oprecht de eerste (en ik vermoed enigste) die pocht over 3-cmc. 😱

Heb je ervaringen met andere stims om mee te vergelijken?
Of was dit uw eerste RC?

Sebas-

Belezen gebruiker
Je bent oprecht de eerste (en ik vermoed enigste) die pocht over 3-cmc. 😱

Heb je ervaringen met andere stims om mee te vergelijken?
Of was dit uw eerste RC?
Weinig ervaring met RC's maar het lijkt een beetje op een lichte combo van speed, coke en mdma achtige euforie.
Vind het zo gevaarlijk omdat je er best lekker op gaat, en redelijk kan slapen en weinig tot geen kater ervaard.

Niet meer gebruikt sinds 1 jan, maar heb aankomende vrijdag een huisfeestje ben het dan van plan om dit maal te slikken.
(Stuk langere effecten en meer xtc/speed achtige ervaring heb ik vernomen) 😁

Nicotriprenner

Experimenterende gebruiker
oeh is die leuk?

Wij hebben als het goed is ook nog ergens DOM liggen, maar nooit aangedurfd (of heb jij dat nog @Psychedelibee ? :sweatsmile: )

Nicotriprenner

Ik heb iets gewonnen enniknmag 4 producten uitzoeken, gratis
Ik ga geen middelen kiezen die me niet verpesten of dezelfde als anders

maar dit lijkt me het perfecte moment, om al die onbekende once of a liftime ervarings middelen. hallucigenen b.v of iets nwatbik niet ken maar een bucketlist ervaring.

ik weet dat je het niet mag vragen, maar ik gab sowieso voor een aantal trippers , enig combo of speciaal advies iemand ?

_shikantaza

Badass junkie

maar dit lijkt me het perfecte moment, om al die onbekende once of a liftime ervarings middelen. hallucigenen b.v of iets nwatbik niet ken maar een bucketlist ervaring.

ik weet dat je het niet mag vragen, maar ik gab sowieso voor een aantal trippers , enig combo of speciaal advies iemand ?
MAL of een paddo-analoog zoals 4-HO-MET of 4-ACO-DMT.

Maar volgens mij kun jij het beste even een tijdje niks nemen.

Casrus

DF-koning

2-CB-FLY, DPT (alléén met weegschaal), AL-LAD (analogen).

_shikantaza

Badass junkie
mals is mda mdma achtigbtoch?
heb nou 2c-e, 25 2c- nbome methylmescaline in me hooft enn weet nie welke het beste dmt effect heeft
Ja, MAL = Methallylescaline, een Mescaline variant. MDMA is dat in zekere zin ook, aleen is dat veel meer een Serotonine releaser. De 2C-serie is er ook aan verwant en dat is voor zover ik weet helemaal geen releaser.

Casrus

DF-koning
Ja, MAL = Methallylescaline, een Mescaline variant. MDMA is dat in zekere zin ook, aleen is dat veel meer een Serotonine releaser. De 2C-serie is er ook aan verwant en dat is voor zover ik weet helemaal geen releaser.

Vond MAL zelf bij 63MG meer trippy dan MDMA.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Je bent gister door @Roze Olifant aangesproken op het quoten van posts en dan in een nieuwe post zelf iets typen. Eveneens ben je door diverse mensen aangesproken op het bumpen van een oud topic een paar dagen terug. Nu reageer je op een post uit 2021 en op een lid dat sinds 2023 niet meer online is.

We blijven je niet aanspreken.

Wil je graag nog verder in de war?

Nicotriprenner

Nog niet hersteld te korte nachten Als ik zo naar bed ga, heb ik slaapmedivatie en verder blijf ik voorlopig nuchter

Bovenaan