jullie mening

tomz0r

Badass junkie
Ligt eraan welke film. Een horrorfilm lijkt me niet echt passend. Teletubbies of iets dergelijks dan weer wel. :P

stuikeuh

Belezen gebruiker
mja het gaat niet echt om de film die moet natuurlijk wel goed zijn maar de bioscoop in zen totaal het grote scherm het geluid moet toch iets apart zijn onder lsd :tongueout:

jammer dat er geen 3d films zijn dat moet pas af zijn

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zou het wel lollig vinden, alhoewel ik het niet zomaar zou doen. Als ik het toch zou doen zou ik een wat lagere dosering nemen.

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Dat lijkt mij wel een gave ervaring, alleen mij kennende zal ik dan wel ergens een scene schoppen omdat ik iemand uit probeer te leggen dat het allemaal niet echt is oid :P

Wacky

Badass junkie
Ik zou het niet doen, als ik aan het trippen ben is in een zaal 2 uur verplicht stil zitten en mijn bek dicht houden niet waar ik zin in heb.

Hans

Wijs gebruiker
Toen er een wederzijds vertrouwen was tussen mij en de LSD heb ik wel eens een halfje op school genomen. Maar ik denk dat inderdaad het stilzitten op een stoel tot frustraties kan leiden. Zorg dat je weet wat je kan verwachten.

VOORAL een horror uitkiezen. Ik vind het heerlijk om mezelf op een freaky, verdraaide manier te prikkelen als ik trip.

stuikeuh

Belezen gebruiker
hehe op school zou niets voor mij zijn al die adhd kids rond me
kom al heel slecht als ik weed heb gerookt tussen die gasten

Immo

Badass junkie
Lijkt me opzich wel vet, mja na de film heb je nog wel aardig wat uurtjes trippen voor de boeg. Het naar huis reizen (Zeker als je met het OV moet) is toch niet echt iets waar ik van hou wanneer ik aan het trippen ben. Ik zou eerder thuis een filmpje kijken onder het genot van een zegeltje. :)

Immo

Badass junkie
Het is wel te doen vind ik met het ov gaan, Maar het is zeker niet fijn. Naja dat vind ik persoonlijk. :P

Wacky

Badass junkie
Immo zei:
Het is wel te doen vind ik met het ov gaan, Maar het is zeker niet fijn. Naja dat vind ik persoonlijk. :P

Het OV lijkt me echt heel veel minder vervelend dan 2 uur in de bios zitten.

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Haha, het zal ook erg moeilijk zijn om al je "Whooohw!"'s in te houden in de bioscoop :P Gigantisch rustige scene en dan in1x halverwege "WHOOOWH!.. oh wacht.."

Inhale

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
Ik zou het niet doen, als ik aan het trippen ben is in een zaal 2 uur verplicht stil zitten en mijn bek dicht houden niet waar ik zin in heb.

Dit zou ik ook vervelend vinden denk ik. Ik zou me opgesloten voelen. Geen (gekke) geluiden maken, niet zomaar gaan lopen, geen gekke dingen doen. bah, lijkt me niks.
met ov reizen lijkt me op een lichte trip wel een avontuur eigenlijk.

voor meer informatie:
http://drugsforum.info/

Debris

Bewuste gebruiker
2 Uur lang met m'n eigen gedachten :confused: :confused: , liever niet.
Ik heb al eens al trippend op de trein en tram gezeten, was wel geinig. Terwijl hij langzaam opkomt begon ik steeds meer op de grond te zien, en na 30min zag ik al hele spacedingen in de vlekjes op de grond.

Pikachu

Wijs gebruiker
Ik heb een keer in de bios getript, staat op t forum nog een reportje van. Ik vond het iig supervet! Alles kwam op je af, de hele bioscoopzaal zwaaide heen en weer! Ik vind in de bios trippen iig echt een aanrader! (wel vlak na de piek)

K.nurft

Experimenterende gebruiker
Moet er niet aan denken. Anderhalf uur lang gevangen in dezelfde positie, teveel niet-trippende mensen die op een totaal andere golflengte zitten. Ik denk dat ik weinig zou meekrijgen van de film zelf het word dan puur overleven :tearsofjoy:

nicolai

Wijs gebruiker
in een rustige zaal lijkt het me wel leuk...gewoon op een maandagmiddag ofzo met een klein groepje vrienden naar een mooie film.

azgaza

Badass junkie
K.nurft zei:
Moet er niet aan denken. Anderhalf uur lang gevangen in dezelfde positie, teveel niet-trippende mensen die op een totaal andere golflengte zitten. Ik denk dat ik weinig zou meekrijgen van de film zelf het word dan puur overleven :tearsofjoy:

Ik denk dat er ook die 'overleven' questie bij zou komen, maar overdag doordeweeks als het rustig is vind ik nog geen eens een slecht idee, die plek is nog wel vol te houden, de mensen maken het alleen wat irritant lijkt me, maar in een rustige zaal kan je wat verder van iedereen weg zitten.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
stuikeuh zei:
mja het gaat niet echt om de film die moet natuurlijk wel goed zijn maar de bioscoop in zen totaal het grote scherm het geluid moet toch iets apart zijn onder lsd :tongueout:

jammer dat er geen 3d films zijn dat moet pas af zijn

Die zijn er wel :grin: je hebt dan zo'n vaag brilletje op

-

als je op een doordeweekse dag naar de film gaat, of in een kleinere plaats, heb je de kans dat je in een bijna lege zaal terechtkomt

Bovenaan