Flower123
Badass junkie
Ik ben echt fucking benieuwd naar jullie creatieve ideeën, oplossingen, (junkie)lifehacks, tips&trics en alle andere onzinnige maar waarschijnlijk geniale dingen die we met z'n allen bedacht hebben. Geen twijfel over mogelijk... van junkiemindsetten ontbreekt het hier niet. Lol, ik vind dit trouwens een compliment. Haha, het is oprecht zo dat verlaafden vaak ter plekken met creatieve oplossingen kunnen komen.... Niet heel gek opzich hahaha.
Maar goed, ik heb er een heel aantal, alleen ik zou ze echt niet zo 1,2,3 allemaal op kunnen noemen. Dus ik dacht net van hè! Laat ik voor mezelf een lifehack-lijstje maken, junkiestyle-edition. Ik heb wel meer van dat soort onzinnige ideeën lijstjes die je dan up-to-date kunt houden 😅 Vinnik misschien leuk, maar hier hebben we oprecht allemaal wel wat aan denk ik 😂🤪
Dus toen kwam het nóg interessantere idee om er gewoon een heel topic aan te wijden.... Wil niet veel zeggen.... but I mean... welke drugs gebruiker kan er nou géén junkielifehacks gebruiken...?
Precies😜
Het kan natuurlijk gaan om de meest kleine dingetjes, want misschien heeft iemand anders daar nog nooit bij stilgestaan. Afijn, ik ben benieuwd.
Laat ik iig beginnen...
Hmmmm, waar moet ik beginnen
JA, deze is makkelijk, but you can thank me later ; )
€3,60 😋 thank me later
Spiegel, klapt uit, neerzetbaar, en zelfs met een pasje ertussen klikt 'ie dicht. Hahahaha, als dat geen een hack is.....
Lol, wanneer ze me te binnen schieten zal ik ze posten
Nu ben ik heel benieuwd naar jullie 😂😅
Maar goed, ik heb er een heel aantal, alleen ik zou ze echt niet zo 1,2,3 allemaal op kunnen noemen. Dus ik dacht net van hè! Laat ik voor mezelf een lifehack-lijstje maken, junkiestyle-edition. Ik heb wel meer van dat soort onzinnige ideeën lijstjes die je dan up-to-date kunt houden 😅 Vinnik misschien leuk, maar hier hebben we oprecht allemaal wel wat aan denk ik 😂🤪
Dus toen kwam het nóg interessantere idee om er gewoon een heel topic aan te wijden.... Wil niet veel zeggen.... but I mean... welke drugs gebruiker kan er nou géén junkielifehacks gebruiken...?
Precies😜
Het kan natuurlijk gaan om de meest kleine dingetjes, want misschien heeft iemand anders daar nog nooit bij stilgestaan. Afijn, ik ben benieuwd.
Laat ik iig beginnen...
Hmmmm, waar moet ik beginnen
JA, deze is makkelijk, but you can thank me later ; )
€3,60 😋 thank me later
Spiegel, klapt uit, neerzetbaar, en zelfs met een pasje ertussen klikt 'ie dicht. Hahahaha, als dat geen een hack is.....
Lol, wanneer ze me te binnen schieten zal ik ze posten
Nu ben ik heel benieuwd naar jullie 😂😅