Junkie-lifehacks

djiego

Badass junkie
klinkt als een open deur misschien;

Voor al die snuifwaren die slecht zijn voor je neus en/of de boel uiteindelijk verstoppen;

altijd 2 flesjes neusspray;
- 1 met een zoutoplossing om regelmatig na te 'spoelen'
- 1 met xylometazoline om de boel radicaal open te spuiten als het neusgat uiteindelijk onherroepelijk dicht zit en je wilt blijven snuiven ipv pluggen of oraal.

IMG_20220304_212218.jpg

Kota

Belezen gebruiker

Voor al die snuifwaren die slecht zijn voor je neus en/of de boel uiteindelijk verstoppen;

- 1 met xylometazoline om de boel radicaal open te spuiten als het neusgat uiteindelijk onherroepelijk dicht zit en je wilt blijven snuiven ipv pluggen of oraal.

Bekijk bijlage 39148
Doe dit al jaren is een echte lifesaver geweest

De Apotheker

Badass junkie

Bekijk bijlage 39148
Als je vaak genoeg snuift hoeft dat niet

djiego

Badass junkie
Als je vaak genoeg snuift hoeft dat niet
Je laat het bijna klinken als een voordeel.. Lijkt me erg onprettig. Vroeger deed ik niets aan neushygiene en had dan wel soms dat m'n neusslijmvlies een week beschadigd was na binges. Sinds dat ik dit regime aanhoudt komt dat niet meer voor. Maar ik geloof je meteen daar niet van 😅. Heb je überhaupt nog neusslijmvlies?

Minstreel

Newbie

Bekijk bijlage 39148
Is snuiven nog wel effectief als je neusspray gebruikt?
Neusspray zorgt ervoor dat de bloedvaten in het slijmvlies zich samentrekken en daardoor neemt de bloedtoevoer af.
Het lijkt me dat er dan veel minder wordt opgenomen?

djiego

Badass junkie
Is snuiven nog wel effectief als je neusspray gebruikt?
Neusspray zorgt ervoor dat de bloedvaten in het slijmvlies zich samentrekken en daardoor neemt de bloedtoevoer af.
Het lijkt me dat er dan veel minder wordt opgenomen?
Naspoelen alleen met een zoutoplossing sowieso.

Als je het er direct achteraan spuit of je neus uitwast lijkt me niet erg effectief nee... Ik wacht altijd even tot het actief is op gevoel en spoel of spuit dan na met de zoutoplossing. Die xylometazoline (of neusspray met 1 van de andere stoffen die samentrekking van de bloedvaten tot gevolg hebben) is eigenlijk allleen als paardemiddel als de boel echt helemaal dicht zit, dus heel sporadisch, het Is best wel troep,

Als die aan de beurt is dat voor mij overigens ook een stevig signaal dat het echt wel mooi geweest is om niet de rest van de week met een verrotte goggel (is dat een woord?) rond te lopen.

djiego

Badass junkie
bij de deze is het een woord..
bedoel je gok?.. die zit dan weer midden in je giechel..
als dan weer geen drugs in je ogen wil krijgen tijdens het snuiven kun je goggles opzetten..
en met een zout water oplossing gorgelen is ook geen slecht idee.. 😅

Ik vind het een uitstekende rechtvaardiging, bij deze toegevoegd!,

Goggelen, ja zeker, ik heb er nu spijt van dat ik daar dit weekend weer te laks mee ben geweest.. ^^

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Ik vind het een uitstekende rechtvaardiging, bij deze toegevoegd!,

Goggelen, ja zeker, ik heb er nu spijt van dat ik daar dit weekend weer te laks mee ben geweest.. ^^

i'll cheer to that! 🍻

was dat alweer afgelopen weekend?.. jeeys, time flies!..

Screenshot 2022-03-08 at 13.07.19.png

bijna weer tijd voor een kans om het beter te doen!

Gebruiker 0012685732

Badass junkie

Flower123

Badass junkie
lab/scheikunde maat/schrapertje volgens mij (?) dus dat klopt vrij aardig :P
Oh shit hahahaha, die is dan waarschijnlijk van mijn oom 🤣😟 die heeft iets van scheikunde gedaan. Whahaha, snel weer terugleggen dan maar.
Lol, want mijn tante is namelijk net zo gek en chaotisch als ik, die slingert ook met van alles en vindt het vervolgens op de meest randome plek waar je ze niet verwacht. Maar ik vreeeeeees dat deze hier dus welvoegelijk met een reden lag. Sorry oom K. Ik zal hem vanavond netjes (en schoon(!!!😅❄️)) terugleggen.

Edit: lol, kan altijd tante S nog de schuld geven dus 😂😈 Hahahaha geintje! Waarschijnlijk doet ie dat zelf al 🤣

djiego

Badass junkie
Oh shit hahahaha, die is dan waarschijnlijk van mijn oom 🤣😟 die heeft iets van scheikunde gedaan. Whahaha, snel weer terugleggen dan maar.
Lol, want mijn tante is namelijk net zo gek en chaotisch als ik, die slingert ook met van alles en vindt het vervolgens op de meest randome plek waar je ze niet verwacht. Maar ik vreeeeeees dat deze hier dus welvoegelijk met een reden lag. Sorry oom K. Ik zal hem vanavond netjes (en schoon(!!!😅❄️)) terugleggen.

Edit: lol, kan altijd tante S nog de schuld geven dus 😂😈 Hahahaha geintje! Waarschijnlijk doet ie dat zelf al 🤣
Handig zo'n oom met spullen hoor.. ik zoek nog een verwarmde magneetroerder en zo'n mooie glazen destileer kolom als je weer
rondslingert :imp: :innocent:

Flower123

Badass junkie
Wat is t nut van die knijpers?
Die knijpers komen overal eigenlijk wel goed van pas. Alleen wanneer je vaped, met name gebruik maakt van en glazen base-pijp kun je heb eraan 'vastklemmen' als het ware zodat hij niet met jou waardevolle troep erin omrolt. Of laten afkoelen zodanig dat de druppel zich weer één voelt. Etcetera. Knijpers zijn oprecht handiger dan ik ooit gedacht had hahah

Flower123

Badass junkie
En ter plekke schier me er nog één te binnen!
Mensen hebben vaak last van dat waneer ze een lijn nemen hij direct doorschiet naar de keel! Als je je rietje/briefje/buisje nou net een beetje schuin houdt zodanig dat het niet gelíj́k recht omhoog gaat..... Jup, dat ik daar niet zelf eerder op gekomen ben...

CuriousExplorer

DF-koning
En ter plekke schier me er nog één te binnen!
Mensen hebben vaak last van dat waneer ze een lijn nemen hij direct doorschiet naar de keel! Als je je rietje/briefje/buisje nou net een beetje schuin houdt zodanig dat het niet gelíj́k recht omhoog gaat..... Jup, dat ik daar niet zelf eerder op gekomen ben...
Serieus? Weet je dit nu pas? 😂😂

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
HEBBEN

Tip: maak een neusspray van je snuifsels: overal mee naar toe te nemen, stealth, geen gekut met sleutelpuntjes, vriendelijker voor de neus, minder morsen, je dosering weten zonder weegschaal.. is alleen minder makkelijk met de drugs waar grote hoeveelheden van naar binnen gaan.
Als je niet zo houdt van vieze drips kan je je neusspray ook gebruiken voor meer dan je neus ...

Lid 103682

Bewuste gebruiker
Bekijk bijlage 39912

Mijn lifehack: dit toestel gebruiken ze bij de afkickkliniek wel vaker. Het kan je heel gemakkelijk van je verslaving af helpen, het enige wat je moet doen is je drugs er in plaatsen en op de knop bovenaan te duwen.
Ja tot er iemand zo slim was zijn voorraad in alle haast met sealbags en al door te willen spoelen.
Kwam aan t licht omdat het ineens dringen blazen was bij het openbaar/UC toilet. Terwijl iedereen een wc op de kamer had.
True story

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Mijn shadow-people-verjager-2000

IMG20220411073651.jpg

Nu nog iets vinden tegen die verdomde slaapverlamming demoon. Ik ben het gevoel van omver gegooid, meegesleept worden en zijn nagels die zich in m'n rug boren meer dan beu.

Bovenaan