Junkie-lifehacks

OctoFerrum

Experimenterende gebruiker
Altijd eerlijk zijn over alles, dat scheelt veel in de uitvoering van de memory/jongleer act die gepaard gaat met het onderhouden van alternatieven waarheden, zeker als je geheugen aangetast is door gebruik. Heeft wel bijwerkingen.

Overigens, met subtiel geplaatste vragen of opmerkingen, of door onopvallende maar doeltreffende afleidingsmanoeuvres in te zetten om een compromitterend onderwerp en/of aankomende confrontatie af weten te buigen, en die zoals een komeet met een te vlakke baan te doen laten afketsen op de dampkring, in plaats van allesvernietigend in te laten slaan vind ik geen liegen, maar een competentie.

Cath-R-Ella

Bewuste gebruiker
Vuilniszakken openknippen en dan tegen het raam plakken tegen het licht. (Dit kan ook met een dekentje ervoor hangen maar dan gaat de schuifpui minder makkelijk open)60AECCBD-02B1-4781-8283-8C52E3DA9B52.jpeg

HappyMind

Badass junkie
Wie heeft er nog een capsulemachine nodig als je miligram weegschaal een klein zwart bakje heeft? Niemand. Thanks to @Tartarus om het een mini koekenpan te noemen (wel aan beide kanten verwarmen).

Je stopt de substantie in het bakje en met je capsule kan je precies langs de randen. Herhaal tot het bakje leeg is en de capsule vol.

Tutorial op aanvraag beschikbaar. Grapje 😂

Wie heeft er nog een capsulemachine nodig als je miligram weegschaal een klein zwart bakje heeft? Niemand. Thanks to @Tartarus om het een mini koekenpan te noemen (wel aan beide kanten verwarmen).

Je stopt de substantie in het bakje en met je capsule kan je precies langs de randen. Herhaal tot het bakje leeg is en de capsule vol.

Tutorial op aanvraag beschikbaar. Grapje 😂

Mijn zwarte bakje van mg weegschaal heeft helaas geen tuitje, is helemaal dicht aan de randen. Ik doe het altijd in een vloeitje of dubbelgevouwen post it en het dan in de capsule.

Hippie Langwaus

DF-koning
"A @HappyMind is a joy forever"

Voor nauwkeurige psychoactieven, zou ik gewoon met een microspatel en een capsule aan de slag blijven.

Voor minder nauwkeurig en bulk werk is zo'n doosje wel handig.

HappyMind

Badass junkie
Laatst bewerkt:
Bovenaan