K hole op 2-FDCK. Bijna dood

dd80

Newbie
Goeiedag,

Ik wil even een hele hele heftige ervaring delen. Ik kocht laatst een neusspray 2fdck 30%. Ik had me wel een beetje ingelezen over mogelijke effecten en de gevaren etc... Nu was het tijd om het te proberen. Wat ik niet wist is dat je per verstuiving 42mg ketamine inneemt. Ik deed 4 verstuivingen, wachtte 10 minuten en nam er nog eens 4 en direct erna nog eens 4 omdat ik zo een k hole wel eens wou bereiken. In totaal nam ik dus ongeveer een halve gram 2fdck op een kwartier voor de eerste keer ketamine. Ik heb een enorme Khole gehad. Enkele minuten later sloeg het in. De kamer verdween en ik zakte weg in een hallucinant parallelwereld waar ik zweefde door kleuren en spiralen en doolhoven met de raarste hersenkronkels. Ik werd door vortexen gesleurd en werd letterlijk door een tunnel gezogen naar een andere wereld. Het was extreem vaag en ik snapte helemaal NIKS meer. Ik dacht dat dit eeuwig ging blijven duren en snapte mijn nieuwe realitieit niet. Ook heb ik voor de poorten van de hemel gestaan en was 100% overtuigd dat ik overleden was. Wat enorm eng was omdat ik er niet klaar voor was. Ik weet nu hoe het kan voelen vlak voor mensen echt sterven. Na 3 uur werd ik terug geestelijk helderder hoewel mijn lichaam nog minstens 6 uur langer verdoofd aanvoelde en het volledige heldere denken en voelen pas na 16 uur ofzo was. Ongeloofelijk wat een kracht er in zo een flesje zit. Toverspul is het. Ik heb het uit schock weggegooid. Hoewel het dus wel nog bijna vol was (vol flesje is 3 gram). Enorm bizarre ervaring. Ooit zou ik het nog wel eens willen doen want het is toch ook zo mystiek. Maar voor nu waag ik het er niet meer op. Lsd is een lachertje vergeleken met dit. Wees gewaarschuwd voor een full blown hole!

Hugo909

Belezen gebruiker
Holy smokes, blij dat je weer terug op aarde bent.
Wat bezielde je om zóveel zó onverantwoord snel achter elkaar te gebruiken? 👀 De stof werkt al vrij snel, wat is er mis met een tijdje wachten op het/een effect?

dd80

Newbie
Onwetendheid denk ik. Ik wist niet hoeveel 1 verstuiving was. Het smaakt ook naar Vanille vanwege de smaakstof die ze er bij doen (met de bittere ket nasmaak wel) daarmee lijkt het dan weer allemaal zo onschuldig. Na de eerste 4 verstuiving voelde ik na 10minuten enkel een lichte verdoving en dronken gevoel terwijl ik dacht dat je na 2 a3 minuten iets moet voelen en dacht toen, ik wil de volledige ervaring. En heb toen nog eens 2maal 4 keer verstoven, mogelijks ingegeven al een stuk door de roes.
Te heftig spul is het. En blijkbaar wel echt gevaarlijk voor je lichaam vergeleken met Lsd of zelfs cocaïne ed... Goed oppassen en niet zoals mij doen dus.

Deadwing

Wijs gebruiker
God wat een verhaal en ervaring..

Bedankt voor de waarschuwing.

Zelf zou ik het niet eens proberen, maar anderen die ik ken misschien wel en dan laat ik ze dit draadje lezen..

• Like
Waarderingen: ljuv

ljuv

DF-koningin
Te heftig spul is het.
😂
Dat valt echt wel mee hahaha je hebt gewoon veel te veel gebruikt.

Vind dit ook moeilijk te verkroppen als je zegt je te hebben ingelezen enzo… I mean, je ging ervoor te holen toch? Das precies wat je gekregen hebt, alleen langer en intenser dan verwacht omdat je ff “per ongeluk” 2-3 keer zoveel gebruikte als wat als een “heavy dose” wordt gezien op psychonautwiki. Deze vervelende ervaring had best makkelijk voorkomen kunnen worden.

Volgens mij niet direct nodig om te waarschuwen voor het spulleke maar eerder een waarschuwing om goed te weten wat je doet, welk spulleke je ook van plan bent tot je te nemen😊

Proxima

Badass junkie
De K-hole space voor onervaren mensen kan heel erg eng overkomen als je nog niet weet hoe je daar goed doorheen moet navigeren bij het reizen.

Acuut gevaar bij hoge dosis:
Er is onderzoek gedaan naar de LD50 van 2F-DCK, en bij ratten was dit de uitslag:
Op basis van overeenkomsten met ketamine zou geconcludeerd kunnen worden dat een redelijke LD50 dosering voor 2F-DCK tussen de 100 en 300 mg/kg ligt bij tests, maar dit is slechts hypothetisch.

LD50 is waar de helft van de populatie het niet overleeft als het deze dosis krijgt.

Als je dan het meest pessimistisch vertaalt naar mensen van zeg 70kg, dan is de max dose waarvan de helft van deze mensen het niet overleven:

300mg * 70 = 21.000mg (21 gram)

Je zou het nog voorzichtiger kunnen aanpakken en zeggen ok, we nemen 1/3 daarvan een dan zit je op 7g die je in 1 keer naar binnen moet snuiven (onmogelijk), of IM injecteren (NIET IV!), en met een gewicht van 70 kg kom je met 7g (7.0000mg!) definitief eerst heel kort in een diepe K-hole, die je daarna waarschijnlijk totaal niet kan herinneren, en daarna ga je waarschijnlijk gewoon volledig out, waarbij een stabiele zijligging en af en toe een check-up voldoende is voor jouw veiligheid.

En een 'hoge' dosis is ook bedoeld voor medisch gebruik van ketamine:
Anesthesia:
IV: 1-2mg/kg
IM: 4-10mg/kg

Je hebt bij elkaar echter ongeveer 170mg gesnoven, en dat is echt VER in de veilige range. Ik denk dat door de snelheid waarmee je dit nam het extra snel werd opgenomen waardoor je overvallen werd door de rappe opkomst en de K-hole space, en dat dit je zo'n gevoel gaf. Maar dood zou je niet snel zijn gegaan, het is een redelijk safe goedje, ook omdat het effectief je ademhaling niet beïnvloedt.

ljuv

DF-koningin
Je hebt bij elkaar echter ongeveer 170mg gesnoven, en dat is echt VER in de veilige range.
Volgens mij het dubbele (4 snuifjes, twee keer), wat alsnog wel in die “veilige” range is.

Het wordt natuurlijk vooral onveilig als je totaal niet bewust bent van wat je doet en hoeveel je neemt, wat hier duidelijk het geval was.

dd80

Newbie
In totaal deed ik. Dus 12 snuifjes. Eerst 4 daarna 2 keer 4 achter elkaar. 12*42mg = 504mg. Wat idd (ik heb het nu dus pas opgezocht) 3 maal de heavy dose is op psychonaut. Ik zeg niet persé dat het slecht spul is ofzo maar zal het niet aanraden aan iemand om zoveel te pakken, ook al ben je benieuwd naar een waanzinnige hole. Langs de andere kant experimenteer ik wel graag en ben ergens wel 'blij' zo een unieke ervaring gehad te hebben haha. Het is zo een bizarre ervaring. Lsd is ook heftig vanwege de mindfucks door het verlies van tijdsbesef, gevoelens en emoties maal duizend of ego dood etc... Maar je bent wel nog hier en kijkt door je eigen ogen naar de wereld (met visuals en kleuren en alles wat je wil). Hier was ik gewoon 3 uur verlamd en blind en werd afgeschoten naar een knettergekke nergens op slaande vormpjes wereld waar je in een soort van onoplosbaar doolhof zit, op nog maar te zwijgen over het beseffen dat je aan het 'doodgaan' bent en je niks kan doen. Ik vond het speciaal, maar wel te heftig. Allicht doe ik het over een paar jaar nog eens denk ik.

Metalcored00d

Bewuste gebruiker
Volgens mij het dubbele (4 snuifjes, twee keer), wat alsnog wel in die “veilige” range is.

Het wordt natuurlijk vooral onveilig als je totaal niet bewust bent van wat je doet en hoeveel je neemt, wat hier duidelijk het geval was.
Idd! Op zich klinkt de ervaring als een breakthrough en iets dat als potentieel erg spiritueel zou kunnen worden ervaren mits de gebruiker daarop was voorbereid.
Maar je bent wel nog hier en kijkt door je eigen ogen naar de wereld (met visuals en kleuren en alles wat je wil). Hier was ik gewoon 3 uur verlamd en blind en werd afgeschoten naar een knettergekke nergens op slaande vormpjes wereld waar je in een soort van onoplosbaar doolhof zit, op nog maar te zwijgen over het beseffen dat je aan het 'doodgaan' bent en je niks kan doen. Ik vond het speciaal, maar wel te heftig.
Klopt, op een rare manier vind ik dat hoe je de ervaring an sich beschrijft helemaal niet zo verschrikkelijk klinken. Dan denk ik eerder, wel daarom net neem ik dat soort middelen. Nu, ik heb het zelf ook al gehad dat ik "more than what I bargained for" voorgeschoteld kreeg, dus ik snap dat enge gevoel van doodgaan helemaal.

En toch is het in veel van mijn ervaringen de paradox dat als ik er ok mee ben dat ik mezelf om zeep heb gemaakt, dat net dan de pracht begint.

• Like

mitchieee

Wijs gebruiker
Dit verhaal heeft mij toch maar de inspiratie gegeven om dit middel aante schaffen

met mijn ket ervaring van 2 jaar is het me
Pas gelukt om 1x te holen en dat kwam doordat ik geblowed had voor gebruik

• Like

MDMAutist

Bewuste gebruiker
Poeh, je hebt het meteen "goed" aangepakt met dit middel :-/
Grandioos hoe je het beschrijft!
Wat je beschrijft over niet weten of je nog leeft dat herken ik.
Ik snap niet dat er mensen zijn die dan nog kunnen beseffen dat ze een middel hebben genomen en chill kunnen blijven.
De lange nawerking is typerend voor dit middel.
Het heeft veel meer invloed op de day after dan gewone Keta. Het zorgt er voor dat je heel snel aftakelt als je verslaafd bent aan dit middel. Omdat normaal eten, jezelf goed verzorgen e.t.c. niet gaat als je hele dagen verward bent, slecht kunt bewegen of zelfs helemaal kwijt/out bent.
Door de lange werkingsduur is het makkelijk te stapelen.
Zelf vind ik het in lichte dosering kloten in vergelijking met gewone Keta. En wordt het pas aangenaam als je meer neemt.
Het moeilijke vind ik dan om niet bij te nemen.
Zelf ben ik helemaal klaar met dit middel, omdat ik er zwaar aan verslaafd ben geweest.
Wat nog een stap verder gaat is DCK. Het werkt iets van 8 uur en als je veel neemt zelfs langer. Ik had er psychotische trips van bij een dosering van 100 mg.
Wou je topic niet kapen. Maar even waarschuwen dat het spul is om voorzichtig mee om te gaan. En dat je niet zomaar ergens een dikke lijn of een heleboel neusspray moet nemen

Jonkoman

Experimenterende gebruiker
Ja je kan de gekste dingen mee maken met dit middel. Ik dacht dat het een goed idee was om na 2 dagen wakker op oud en nieuw snachts 0.6g ket in 1 keer weg te snuiven althans niet in 1 keer maar iedere 5 minuten 1 lijntje ik was bij vrienden en lagen met wat vrienden op het bed van een vriendin van mij te chille. Ze had echt een heel groot bed op een gevenen moment ging ik out en werd om de 2 minuten wakker en vroeg aan die vriendin waar we geen gingen met het vliegtuig. Voor mij was zij me aan het ontvoeren in een vliegtuig het was ook niet echt een vliegtuig maar een combinatie tussen een vliegtuig en een trein op een gevenen moment werd ik gewoon vervelend omdat ik de hele tijd die vraag bleef stellen waar we naartoe gingen. Zij wilde samen met haar vriend me naar de logeer kamer brengen wat 1 verdieping lager was. Maar iemand die keta op heeft een trap af krijgen was nog best een dingetje ik was wakker maar kon niet helemaal goed lopen we stonden op de eerste trap treden boven aan de trap en ik viel toen in slaap haar vriend heeft me nog geprobeerd op te vangen maar dat was niet gelukt 🤣🫣 toen lag ik beneden aan de trap te slapen daarna hebben ze me naar bed geholpen ben ik toen ik in bed lag nog een paar seconden wakker gebleven en ik heb ze bedankt.

Ik vond het geen nare space maar ook niet iets waar ik opnieuw naar opzoek bent het is achteraf een grappige situatie geweest waar we met zn alle nogsteeds heel hart om lachen dit vergeten we nooit meer

Dit spul kan inderdaad heftig binnenkomen zeker bij dit soort hogen dosissen ik heb ook vaak met normale keta hoge dosissen genomen. Omdat ik een spirituele trip wilde maken.

Nu al 2 en een half jaar niet aan de keta gezeten en een jaar niet aan de 2fdck gezeten en voorlopig niet van plan.

Oh ja ook ooit wel eens een trip report met keta op proberen te schrijven ik zal hem bijvoegen het was geen groot suc 6 haha

Bijlagen

• Screenshot_2026-02-10-14-26-02-397_com.whatsapp.jpg
    Screenshot_2026-02-10-14-26-02-397_com.whatsapp.jpg
    62,3 KB · Weergaven: 11
Bovenaan