Nee zo werkt het niet bij keta.
Je neus kan maar een beperkte hoeveelheid keta per keer opnemen, dus je zal een paar keer zo'n 50/60mg naar binnen moeten werken met tussenpozen van een paar minuten.
Bij mij werkt dat juist wel zo met keta... En mijn neus kan ook makkelijk meer dan 50 a 60mg per keer opnemen hoor. Snuif maar eens meer, ik weet bijna zeker dat je het effect echt wel merkt.
Als ik in een khole terecht wil komen moet ik eigenlijk in 1 keer zo goed als mijn hele dosering binnen krijgen, 1 keer bijnemen na zo'n 10 a 15 minuten mocht het net niet genoeg blijken kan dan vaak nog wel.
Mijn eerste keer khole poging had ik 250mg klaargelegd en dat in 1 keer opgesnoven, die keta bleek echter zo potent dat ik voorbij de khole ging en gewoon letterlijk out was voor ruim 45 minuten. Sindsdien leg ik vaak een eerste lijn neer van 180 a 200mg en dan nog zo'n 25 a 50mg voor de tweede lijn. Die tweede lijn is altijd extreem lastig omdat mijn motoriek totaal naar de klote is dat moment en mijn zicht extreem wazig, maar tot mijn verbazing lukt het me toch altijd weer om ook dat laatste beetje nog op te snuiven.
Wellicht verschilt het per persoon, maar ik moet juist in 1 keer een flinke dosis binnen krijgen en eventueel nog een laatste bump om de drempel over te gaan. Ik heb ook wel eens om de 5 a 10 minuten 50mg keta gesnoven, maar na 400mg zat ik nog steeds niet in een khole. Ik was toen wel zo wazig dat ik er van overtuigd was dat ik al dagen bezig was en te laat zou komen op mijn werk, terwijl het in werkelijkheid nog steeds zaterdagavond was en ik pas maandag op mijn werk moest zijn...