K-hole?

Ik heb 1 keer ket geprobeerd,dat was wel een leuke ervaring ik voelde me zwerig en duizelig op een goede manier. Maar ik zou weleens willen weten hoe zo'n k-hole ervaring is.
Ik heb van een aantal mensen gehoord dat het echt niet prettig en gevaarlijk is. En dat ze het heel angstaanjagend hebben ervaren.
Een aantal mensen vertelden me dat het een fijne ervaring was.
Maar ik heb tot nu toe meer negatieve dan positieve verhalen gehoord
Wat zijn jullie ervaringen met de K hole?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ah, daar is hij weer! De aanhoudende k-hole mythe! Ik ben ook wel eens benieuwd naar de waarheid, zou het echt alleen spuitend te bereiken zijn, of is het met de neusspray ook te behalen? Ik zal het binnenkort eens uitproberen.

Oom Klaas

Badass junkie
Is dat niet het mooiste aan de K-hole, de hele mythe eromheen?
Onbekend terrein heeft ons sinds jaar en dag al getrokken,
volgens mij is dat juist het mooie aan de k-hole.

cropp

Badass junkie
mij lijkt nokkie gaan van de ket helemaal niet lekker, integendeel

en zou ik, zonder tolerantie mezelf niet gewoon k-hole kunnen snuiven, in een lijn van weet ik het hoelang?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
cropp zei:
Is het zo dat je nokkie gaat? Of word je in dat overweldigende zwarte gat gezogen?

cropp zei:
en zou ik, zonder tolerantie mezelf niet gewoon k-hole kunnen snuiven, in een lijn van weet ik het hoelang?
Is het niet zo dat je maar een bepaald aantal milligrammen per een bepaalde periode van tijd kunt opnemen? (wat een ongelukkige zin zeg, die klopt vast niet :þ)

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik zie er helemaal niets mythisch aan het bereiken van de K-Hole. Het is zeker een stadium dat zich van alle andere K-stadia laat onderscheiden, en waarvan genoeg reports bestaan.
Het is dermate indrukwekkend dat je het nooit meer zal vergeten in je leven.

Mijn tweede K-experiment landde in de K-Hole uit.
Sindsdien is het me nog enkele keren gelukt.
Maar ik merk wel dat je 'er' vlotter geraakt via intra-musculaire of intraveneuze route itt tot snuiven dat een gans ander verloop kent.

Oom Klaas

Badass junkie
Heb je ervaring met het im of iv innemen van ketamine?
Zo ja, heb je er dan een tripreport/beschrijving van de ervaring?

Ik wil me zo goed mogelijk inlezen voordat ik een poging waag.
Op erowid is het ook wel te vinden, maar ik wil zo veel mogelijk lezen.

underworld

Wijs gebruiker
heb zo'n 12 keer een k hole bereikt snuivend, het is een heel prettige spirituele ervaring wat zeer bevrijdend is.. :hearteyes:

de beste k-holes zijn onverwacht en ze komen alleen maar als je er niet dwangmatig naar op zoek gaat maar spontaan.. :wink:

heejzer

Experimenterende gebruiker
cropp zei:

zo heb ik het geprobeerd en ik denk dat dit gelukt is,
voor ik het wist had ik moeite met praten en even later kon ik alleen meer liggen en genieten van het visuele spectakel en af en toe zelfs volledig vergeten waar en wie ik was.

Het heeft ook ongeveer een uur geduurt (ik ben niet echt zeker want tijd bestond even niet)

Dit was ongetwijfeld mijn beste keta ervaring

Edit: @ Exceptional insight: uit deze ervaring heb ik ontdekt dat je wel meer dan 50milligram (of hoeveel is het) in een keer kan opnemen

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Oom Klaas zei:
Heb je ervaring met het im of iv innemen van ketamine?
Zo ja, heb je er dan een tripreport/beschrijving van de ervaring?

Ik wil me zo goed mogelijk inlezen voordat ik een poging waag.
Op erowid is het ook wel te vinden, maar ik wil zo veel mogelijk lezen.

Tot op heden enkel IM- en geen IV-injectie-ervaring met Ketamine, maar dat was zeker het heftigste wat me ooit Keta-gewijs overkomen is.

Ik kan er gewoon geen trip report van schrijven. Het is te immens en zou teveel tijd en energie van me nu vergen. :wink:

Het is absoluut superieur aan nasaal. Het eigenlijke verloop van pieken en zo is veel fijner en bovendien ervaarde ik daar steeds een emotionele dimensie mee, wat ik nasaal maar heel moeilijk verkrijg (behalve van pure verwondering :openmouth: )

Enige nadeel dat ik mee in rekening moet brengen: de coming-down is een bitch van jewelste.
Het duurt telkens dubbel zo lang om weer baseline te geraken en de controle over mijn zintuigen en coördinaten weer te verkrijgen. Logisch want je zit ook verder in hyper space :hearteyes:

Ketnoniesman

Bewuste gebruiker
Man, die hole ken ik uit mijn broekzak... 't blijft telkens wel een neige ervaring, vooral omdat je er op de meest onverwachtste momenten inkomt en als je heb nu wilt of niet, je moet je gewoon laten slieren want tegenwerken heeft geen enkele zin...

De voorbije twee jaar, heb ik dit telkens rond 1 mei in full effects meegemaakt!
Veel te veel keta gedaan en geen idee waar mijn hoofd stond, de tijd die voorbij vliegt... Je denkt aan morgen en het wordt morgen. Je denkt aan jezelf en plotseling zit je op jezelf.
(Hmm, was ik dernet niet op een festival, of zit het festival op mij ?)
De kleinste gedachten sturen deze trip dus wees niet verward als je plotseling van het ene verhaaltje in het andere valt. Maar niet vergeten het blijft nog altijd JOUW verhaal dus je zal altijd wel een herkenningspunt of houvast hebben.
Moest je er ooit inkomen, maak dan dat je zeker 1 à 2 vrienden bij je hebt die ietwat nuchterder zijn,anders kan dit minder aangenaam verlopen...

Nuja,de K-hole vind ik persoonlijk niets om bang van te zijn. De eerste keren voelt het wel wat onwennig en poederig aan, maar uiteindelijk valt alles terug op zijn plaats en blijf jij achter met wat braindamage en een serieus verstopte neus...

cropp

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
cropp zei:
Is het zo dat je nokkie gaat? Of word je in dat overweldigende zwarte gat gezogen?
je gaat nokkie als je je bewustzijn verliest, en in een zwart gat gezogen worden komt aardig in de buurt of niet?

nokkie is niets negatiefs hoor, mij lijkt het gewoon geen fijn gevoel...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
cropp zei:
je gaat nokkie als je je bewustzijn verliest, en in een zwart gat gezogen worden komt aardig in de buurt of niet?

Wat onhandig verwoord van mij, ja. Ik bedoelde of je nog wel bij bewustzijn bent, maar dat je het gevoel hebt (en misschien de CEV's) dat je erin gezogen wordt. Nog steeds kut uitleg, maar ik weet niet zo goed wat ik ervan moet maken.

cropp

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
cropp zei:

Wat onhandig verwoord van mij, ja. Ik bedoelde of je nog wel bij bewustzijn bent, maar dat je het gevoel hebt (en misschien de CEV's) dat je erin gezogen wordt. Nog steeds kut uitleg, maar ik weet niet zo goed wat ik ervan moet maken.
een trip is zelden objectief uit te leggen.

ik vind ket gewoon iets om een paar keer per jaar bij iemand 1 of 2 puntjes te pakken, dan is het het leukst...

Hehe, duivelse keta =) K-holes kunnen zo extreem ver gaan. Het is inderdaad je eigen droomwereld, maar ik vind niet dat je het heel erg kan sturen. Ik zit meestal op bizarre plekken tijdens mijn trip die ik zelf niet zo snel zou kiezen ;p Maar ze zijn altijd leuk. Mijn k-hole in India van eigen gekookte K: Ik kom een fictief persoon tegen en hij stelt om mij voor om naar de maan te gaan. Ik helemaal verbaasd en opeens waren we ook op een soort maangebied en het voelde ook alsof ik door de ruimte aan het reizen was. Ik zei nog tegen hem; maar ik wil niet naar de maan, die zie ik elke avond. Ik zou eigenlijk liever naar mars willen en toen werd hij pissed en kwamen weer terug op aarde...Bizarrrr. Toen ik terug was kreeg ik zo'n doodservaring en dat was echt een bijzonder gevoel. Geen angst enzo, gewoon...fijn...dood...gaan hehe. Toen ik nuchter werd was het allemaal weer "normaal".

Ketnoniesman

Bewuste gebruiker
Dren-a-line zei:
Hehe, duivelse keta =) K-holes kunnen zo extreem ver gaan. Het is inderdaad je eigen droomwereld, maar ik vind niet dat je het heel erg kan sturen. Ik zit meestal op bizarre plekken tijdens mijn trip die ik zelf niet zo snel zou kiezen ;p Maar ze zijn altijd leuk. Mijn k-hole in India van eigen gekookte K: Ik kom een fictief persoon tegen en hij stelt om mij voor om naar de maan te gaan. Ik helemaal verbaasd en opeens waren we ook op een soort maangebied en het voelde ook alsof ik door de ruimte aan het reizen was. Ik zei nog tegen hem; maar ik wil niet naar de maan, die zie ik elke avond. Ik zou eigenlijk liever naar mars willen en toen werd hij pissed en kwamen weer terug op aarde...Bizarrrr. Toen ik terug was kreeg ik zo'n doodservaring en dat was echt een bijzonder gevoel. Geen angst enzo, gewoon...fijn...dood...gaan hehe. Toen ik nuchter werd was het allemaal weer "normaal".
Klinkt heavy, maar wel nog cool om eens mee te maken wsh...

Antow

Experimenterende gebruiker
Ketnoniesman zei:
Dren-a-line zei:
Klinkt heavy, maar wel nog cool om eens mee te maken wsh...

Wurd, heb het zelf niet zo op snuiven ( daardoor maar enkele keren een beetje ket gedaan ) het geeft je zo een zat-achtig-zweverig-1 stap vooruit-3 stappen links gevoel. Op dour was er die grote trap naar boven ( wie dour is geweest ) heb zeker 25 minuten naar bover gestaard denkend " hoe de fuck ga ik dit klaarspelen? " onder de Ket.. Mmaar wel op dour vorig jaar een vn men mate in en out the hole zien gaan.. Zeer spiritueel naar't schijnt..

Bovenaan