K-Hole???

JoopDoop

Newbie
Dag mede lezers

Het is weer effe een tijdje geleden dat ik wat heb gepost hier maar deze ervaring wilde ik toch even kwijt.
Het is geen trip report maar eerder een raar verhaal.
Had met een paar maten een paar gram keta gehaald.
We hebben de keta niet laten testen maar na een punt genomen te hebben wisten we genoeg.
Het was hele sterke keta en we hebben onszelf de hele avond vermaakt met die zooi.
Nu, de volgende dag had ik nog wat over, zo’n 0.8 gram denk ik.
Ik heb zeker de helft hiervan opgesnoven maar echt bijna niets gevoeld?
Zeker 8-9 lijnen van die helft gemaakt en dan om de 10 minuten weggesnoven maar uiteindelijk leek het alleen alsof ik een beetje stoned was.
Toen had ik nog 0.4 gram over ongeveer.
Dit heb ik helemaal in een vloeitje gegooid en dichtgedraaid.. Ohja en doorgeslikt..!!
Ik lag op m’n bed en voelde de eerste effecten duidelijk opkomen.
Maar vanaf dat moment dat ik die eerste effecten voelde opkomen kan ik eigenlijk helemaal niets meer herinneren!
Ik herinner me alleen dat ik een uur later “wakker werd” in mijn bed en helemaal nergens iets van begreep.
Ik lag nog half te trippen, ik dacht dat ik mezelf tussen hemel en aarde bevond.
Ook kwam opeens het besef dat dit door de ketamine kwam die ik net had genomen!
Was dit nou de inwerkingsfase of de uitwerkingsfase? Dat wist ik geen eens! Tot ik op de klok keek en er een uur voorbij was.
Dit moet dus betekenen dat ik of geforceerd in slaap ben gedrukt door dat spul, of heb ik gewoon een hele diepe K-hole gehad?
Toen ik zo trippend wakker werd liep ik als een robot naar de spiegel en toen wist ik natuurlijk genoeg.
Maar het feit dat ik gewoon nadda noppes nog geen miniscuul ding meer weet can mijn trip vind ik echt bizar!

Mijn vraag is dus aan vooral de ervaren gebruikers op dit forum:
Ben ik nou in slaap gekeild, of was dit gewoon een ontzettend diepe K-hole waarvan het logisch is dat je helemaal niks meer weet?

Misschien wel allebei joh weet ik veel.
Weet wel dat dit mijn heftigste ervaring met Ketamine ooit is.
Iemand iets soortgelijks meegemaakt?

- JoopDoop

JoopDoop

Newbie
Als ik uit een k-hole kom weet ik ook niet altijd alles nog te vertellen... Lijkt me sterk dat je in slaap bent gevallen.

Klinkt imo gewoon als een hole. 😆
Ja klopt dat is zeker zo.
Maar kan de K-hole ingaan ook gewoon niet herinneren???
Wat een spul

GeEFmEDiEShIzzLe

Bewuste gebruiker
Dag mede lezers

Het is weer effe een tijdje geleden dat ik wat heb gepost hier maar deze ervaring wilde ik toch even kwijt.
Het is geen trip report maar eerder een raar verhaal.
Had met een paar maten een paar gram keta gehaald.
We hebben de keta niet laten testen maar na een punt genomen te hebben wisten we genoeg.
Het was hele sterke keta en we hebben onszelf de hele avond vermaakt met die zooi.
Nu, de volgende dag had ik nog wat over, zo’n 0.8 gram denk ik.
Ik heb zeker de helft hiervan opgesnoven maar echt bijna niets gevoeld?
Zeker 8-9 lijnen van die helft gemaakt en dan om de 10 minuten weggesnoven maar uiteindelijk leek het alleen alsof ik een beetje stoned was.
Toen had ik nog 0.4 gram over ongeveer.
Dit heb ik helemaal in een vloeitje gegooid en dichtgedraaid.. Ohja en doorgeslikt..!!
Ik lag op m’n bed en voelde de eerste effecten duidelijk opkomen.
Maar vanaf dat moment dat ik die eerste effecten voelde opkomen kan ik eigenlijk helemaal niets meer herinneren!
Ik herinner me alleen dat ik een uur later “wakker werd” in mijn bed en helemaal nergens iets van begreep.
Ik lag nog half te trippen, ik dacht dat ik mezelf tussen hemel en aarde bevond.
Ook kwam opeens het besef dat dit door de ketamine kwam die ik net had genomen!
Was dit nou de inwerkingsfase of de uitwerkingsfase? Dat wist ik geen eens! Tot ik op de klok keek en er een uur voorbij was.
Dit moet dus betekenen dat ik of geforceerd in slaap ben gedrukt door dat spul, of heb ik gewoon een hele diepe K-hole gehad?
Toen ik zo trippend wakker werd liep ik als een robot naar de spiegel en toen wist ik natuurlijk genoeg.
Maar het feit dat ik gewoon nadda noppes nog geen miniscuul ding meer weet can mijn trip vind ik echt bizar!

Mijn vraag is dus aan vooral de ervaren gebruikers op dit forum:
Ben ik nou in slaap gekeild, of was dit gewoon een ontzettend diepe K-hole waarvan het logisch is dat je helemaal niks meer weet?

Misschien wel allebei joh weet ik veel.
Weet wel dat dit mijn heftigste ervaring met Ketamine ooit is.
Iemand iets soortgelijks meegemaakt?

- JoopDoop
Yup, k-hole😅

Geelzuchter

Experimenterende gebruiker
Vriend van mij gaat net als jij harder van ketamine oraal dan nasaal, terwijl mij altijd is verteld dat het nasaal veeeeel effectiever is en minder schadelijk voor de organen.. Misschien toch een keer oraal proberen!

MaddMonkey

Badass junkie
In feite geldt dat het effectiever en sneller wordt opgenomen. Niet zozeer sterker.
Geldt dat ook voor 2fdck, nasaal sterkere werking?

Wel kan het op een andere manier inslaan.

En de quote kwam midden in mijn tekst. Je hebt het er maar mee te doen. Ik geef lekker de 2f de schuld.

Overigens echt een lulkoek verhaal deze openingspost zeg. 0,4 gram wegsnuiven zonder effect. Dikke piemel pasta

Bovenaan