K Shotten

Angramar Temenos

Badass junkie
Niet dat ik van plan ben om dit te doen, maar ik hoor op dit forum toch wel zeer weinig over K shotten, terwijl het op erowid toch best vaak wordt gedaan; Bijna iedereen hier heeft het over Snuiven (Inclusief mezelf, ik snuif het ook altijd).

Wat voor ervaring kun je verwachten van shotten? Het schijnt dat het veel eerder tot een K-hole lijdt. Ik heb nog nooit echt "getript" op keta, alleen dat vage, versufte gedesoriënteerde gevoel gekregen, bij shotten ga je meer trippen neem ik aan? Ben benieuwd naar ervaringen.

Bedankt!

Atropa

Bewuste gebruiker
Zoek eens topics van de gebruiker Ketanest. Hij was een zeer ervaren K shotter.

Het ware effect van K komt van spuiten omdat de versteende verdoving rap intreed en de volle dosering snel en lineair het bloed binnenkomt. Waardoor er een afschieting ontstaat, er rap richting wordt gekozen en het gelijkmatig gaat waardoor het verhaal rechtlijnig overkomt.

K-holing door middel van oraal, snuiven of een combi is een langzamere, meer onlineaire zwakkere beleving die ook nog eens onvolledig is. Dat komt door de langzamere, en meer in fases verlopende afgifte van Ket in het bloed.

Bovenaan