Kaken..

Telefoon

Wijs gebruiker
het ligt bij mij aan de kwaliteid van de speed of me kaken ook een eigen leven gaal leiden ( en natuurlijk aan de hoeveel heid )

hoe zit dit bij jjullie ?

Droopy

Experimenterende gebruiker
ligt aan jezelf, ik heb geen enkele spanning op m'n kaken ongeacht de hoeveelheid speed, in tegenstelling tot mdma.

dosis

Newbie
uiteraard,
ik gebruik het liefste slechts een mespuntje, indien ik wat te veel gedronken heb
speed zonder drank maakt me nogal zenuwachtig.(ligt wellicht ook weer aan de kwaliteit)
ps. zorg er voor dat je haar schoon is en geef ongedierte geen kans.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Jah, ik heb het ook. Maar ik heb sowieso vaak enorme wauskoppen van drugs. Met pep heb ik dat de achterkant van mn kaak enorm strak staat en ik enorm met mn tong langs de onderkant van mn mond loop te roeren. Met als gevolg een soort van opgezette onderkin (nooit gedacht dat ik die nog eens zou hebben haha). En op de 1 of andere manier zijn bij mij bij een kater mijn lippen goed verstopt.

Maar het is absoluut niet te vergelijken met pillen, waar je je hele smoel aan gort kouwt. Met speed hoef je er niet voor te kouwen, dat gebeurt sowieso wel :rolleyes:

dosis

Newbie
klappertanden heb ik niet zoveel last van
wel een chronisch plezier
of een rilling van geborgenheid
en soms een wilde flits van inzicht
een abrupte allesonthullende genialiteit.
en voor de rest
een hoop onbenullig gezucht van opluchting

Deranged

Badass junkie
Ik heb toevallig op dit moment een legendarische pijn aan al mijn kiezen, nog nooit zijn die zo verneukt geweest. Dus nog nooit is het er zo hard aantoe gegaan blijkbaar. De speed zelf was van echt uitzonderlijke kwaliteit. Dat is te zien aan de vele langdradige posts vandaag, dat gebeurt bij mij niet zomaar meer.tegenwoordig. En vooral niet zo vaak na elkaar. Vandaag was een hele bijzondere dag iig, en mijn kiezen voelen echt of ze er beter uit getrokken kunnen worden.

Carlitos

Badass junkie
Deranged zei:
Ik heb toevallig op dit moment een legendarische pijn aan al mijn kiezen, nog nooit zijn die zo verneukt geweest. Dus nog nooit is het er zo hard aantoe gegaan blijkbaar. De speed zelf was van echt uitzonderlijke kwaliteit. Dat is te zien aan de vele langdradige posts vandaag, dat gebeurt bij mij niet zomaar meer.tegenwoordig. En vooral niet zo vaak na elkaar. Vandaag was een hele bijzondere dag iig, en mijn kiezen voelen echt of ze er beter uit getrokken kunnen worden.

Ken ik ..
Kutgevoel..

Ik poets me tanden dan,maarja word me bek weer droog en is het lang niet weg..

:wave:

Deranged

Badass junkie
Is trouwens weer ziekelijk toevallig dat jij dit topic maakt en ik dezelfde dag mijn kiezen harder verneuk dan ooit tevoren en hier dus gewoon beland ook nog eens.

Deranged

Badass junkie
Alleen deze middag is het er echt hard aantoe gegaan. Dit is de eerste keer dat de pijn dezelfde middag al kwam, geeft aan dat het duidelijk er echt harder dan ooit aantoe is gegaan. Echt zo ongeveer op z'n allerhardst hier en daar, zoals op de kiezen bijten zo hard als je kan. Dat soort dingen waren duidelijk regelmatige trekjes. Dus weet wel ongeveer hoe dit zo is gelopen.

JewCookie

Wijs gebruiker
Ligt vooral aan je tolerantie en ervaring met speed. In de eerste periode van gebruik komen je kaken al van hele kleine dosisen tot leven. Deze dosis loopt al heel snel op naar mate er vaker gebruikt word. Velen leren zichzelf in de eerste periode al om de kaken te controleren waardoor ze niet meer tot leven komen. Bij de rest groeit het er vaak uit na verloop van tijd..

Moon

Bewuste gebruiker
Als ik veel gebruikt heb dan gaan mijn kaken ook een eigen leven leiden. Ik probeer er altijd op te letten dat ik niet de hele binnenkant van mijn wangen kapot bijt maar dat lukt niet altijd. En hoe meer speed en hoe beter de kwaliteit hoe erger het is. Dan heb ik daarna wel een paar dagen last van mijn mond en kaken.

ruud128

heb ik ook last van, vooral dan dat mijn kaken langs buiten gezien er ingevallen uitzien. pas mijn gebruik hier wel wat bij aan omdat die ingevallen kaken het gebruik van sp..d wel wat verraden. wat ik zeer klote vind maarja... hoort er bij in mijn geval

Grtz :wave:

DarkTerrorFreak

Telefoon zei:
lekker .. en kaugom >_< ?

Kan je doen, maar raad ik af. Je hebt kans dat je dan uiteindelijk op je wangen loopt te kauwen zonder dat je het doorhebt. Of je blijft maar kauwen, waardoor je daarna dus spierpijn hebt in je kaken.

Heb er met pep niet zoveel last van. Wel van gespannen kaken, dat het helemaal strak staat waardoor ik soms ga knarsetanden, maar niet echt klappertanden. Dat heb ik wel van de XTC.

MindTraveler

Belezen gebruiker
in mijn (en de meeste gebruikers hun) geval:
xtc: continue spanning en zeer korte beweginkjes als de kaken klem staan (mocht dit niet duidelijk klinken dan edit ik het wel effe indien nuchter) bij kristallen heb ik er haast geen/helemaal geen last van
speed: hele tijd heel veel verschillende bewegingen icm tong-bewegingen

maar eigenlijk...
Just snort the line & take the ride. niet teveel gelul erbij over bvb. dat

guapo93

Newbie
heeft iemand zo een foto van iemand met van die ingevallen? want eerlijk gezegd, zie ik niet wanneer iemand aan de speed zit..

Ketaboy

Bewuste gebruiker
guapo93 zei:
heeft iemand zo een foto van iemand met van die ingevallen? want eerlijk gezegd, zie ik niet wanneer iemand aan de speed zit..

wel super duper extreem though, is wel van meth meen ik

mattskovic

Wijs gebruiker
Ketaboy zei:
guapo93 zei:

wel super duper extreem though, is wel van meth meen ik

heb ook al gehoord dat die foto ook gebruikt word voor de anti crack campanjes :grin:

ontopic: ik heb bijna nooit last van kaken die strak staan maar de dag erna lijkt het wel of ik dagen op de zelfde stokje ofwat ever heb liggen kauwen :grin:

fluffy spacemeisje

Belezen gebruiker
met speed had ik daar eigenlijk ook niet echt last van, klein beetje spanning maar niet dat geknauw enzo. bij redelijk wat mdma wel... vervelende bijwerking vind ik toch wel

Ketaboy

Bewuste gebruiker
heb al maanden geen pep meer gedaan en zaterdag in eens paar dikke lijnen en heb nu serieus nog last van spierpijn in de kaken ghehe... erg ongebruikelijk -__-

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Met XTC en MDMA echt kaakklem vaak, en dan ook zo hard mogelijk ( de tandarts zal blij met je zijn ), maar dat heb ik gelukkig wel beetje afgeleerd. Met Speed alleen licht knarsetanden, beetje trillen met je kaak e.d.

Ik denk hoe sterker de Speed ( inhoud Amfetamine ) hoe meer je dat krijgt..

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Inderdaad, dit heet maandenlang jezelf verwaarlozen. Ik geloof best dat het rot spul is ( erger als Speed ), en dat je hersens er veel meer door aangetast worden ( nee niet die gaten die die "artsen" lieten zien bij Oprah Winfrey enz. ). Dit komt door de toegevoegde methyl- groep. Daarom is ook XTC/MDMA destructiever voor bepaalde hersen functies zoals concentratie, geheugen, gemoeds toestand e.d. tegenover Speed wat meer je organen, lichamelijke reserves enzovoort aantast.

Telefoon

Wijs gebruiker
ik denk dat het allemaal niet veel uit maakt

als je heroine gebruikt kanje er ook zo uit komen te zien
en als jecht je speed verslaving neit meer kan betalen gebeurt precies hetzelfde

een hopeloze verslaving is gewoon einde verhaal voro je lichaam

Bovenaan