kalmerings pillen

stippie

Newbie
hoi

vroeger nam ik xanax in 2 per dag en was kalm na tijdje gaf huis <arts mij een andertranxéne nu is deze zwaarder want ik zelf merk dat het ni veel doet
gisteren kreeg ik van een vriend is een alprozan en dat bleek toch iets beter te zijn
maar ook maar kortstondig

nu welk van deze drie pillen zijn zwaarste of is er een betere pil om klam te blijven op de markt

groeten

hmkey

Experimenterende gebruiker
Alprazolam = xanax.
Al heb je wel verschillen in doseringen, en ook retard tabletten die langer werken maar minder intensief.

kaasbaas

Badass junkie
Stippie, ben je bang voor grote groepen mensen? Zo ja, dan moet je er maar is goed met je dokter over praten. Een vriendin van mijn moeder heeft een angst stoornis (Agorafobie) waar ze anti-depressive voor uitgeschreven krijgt. Nou is haar man wel een psychiator dus dat is natuurlijk ook wel apart.

Ik stel voor dat je gewoon wat onderzoek doet en kijkt of je jezelf erin kan vinden. Als je symptomen namelijk erg extreem zijn is een benzo'tje slikken wellicht niet genoeg op de markt...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Agorafobie

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Arizona zei:
nou ik kon er echt niks van maken of je nou klam naar de markt wil of kalm, kan me bij beide niks voorstellen :tearsofjoy:

Het kalm naar de markt gaan kan ik nog begrijpen, zoals JOS het beschrijft.

Bang zijn voor grote groepen mensen.

Maar het lijkt me dan dat je wel een serieus probleem hebt.

Bovenaan