Nou eergisteren 300mg op werd wel hard gewoon alleen iets sneller slap. Dus dacht met kamagra blijft hij wel overeind?? 😅Nee hij blijft slap en doet niks meer.
Maak ik me ook zeer zorgen over ben al stukken aan het minderen en heb geluk dat ik nog maar 2 weken er aan zit! Ga proberen af te bouwen in 7 dagen.Je hebt morgen toch je uitje. En je hebt het hier al vaker over gehad in je andere toppa.
Je komt er maar op 1 manier achter.
Misschien blijft ie langer hard misschien niet who knows.
Beter maak je je meer zorgen over je benzo gebruik.
Ga proberen morgen gewoon geen oxazepam tr pakken.Je hebt morgen toch je uitje. En je hebt het hier al vaker over gehad in je andere toppa.
Je komt er maar op 1 manier achter.
Misschien blijft ie langer hard misschien niet who knows.
Beter maak je je meer zorgen over je benzo gebruik.
Voel me niet slap van de benzos te hoge tolerantie voor! En die kamagra zorgt juist dat het bloed naar mijn penis gaat of dat hij in iedergeval hard word. We gaan het zien morgen. Ga proberen gewoon helemaal geen oxa te pakken. Pak al stukken minder oxaIemand zei het al, benzo’s zorgen dat je je rustiger voelt.
Om een stijve te krijgen moet je bloed naar je penis vloeien. Die twee gaan niet samen en is een aanslag op je hart.
Sowieso als je je slap voelt door benzos zal je niet al te veel kunnen inspannen tijdens de sex.
Ik ben dan ook van mening dat sex met benzos op gewoon niet slim is. Noch jij, noch je sekspartner zullen er echt van genieten dunkt me. Tenzij jullie allebei aan drugs zitten, maar dat is dan weer een ander verhaal.
Ja 100% maar alles valt of staat (in dit gevalAls je aan de benzo's zit (100/150mg) en je slikt kamagra 100mg is de kans er dan dat mijn pik gewoon zijn werk doet?