• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Kan dat 2 verschillende kwaliteiten van Speed in 1 zak

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Bedankt alvast om mijn vraag te lezen.
Wat ik graag wil weten is dat die man die mij dat verkoopt ( Speed )juist is.
Hij zegt dat de Speed die ik kocht uit dezelfde zak kwam als de vorige.
De vorige was goed en deze doet niks ( alleen de reuk is Speed achtig)
Kortweg mijn vraag is chemisch gezien kan het dat je 2 verschillende kwaliteiten heb in één zak speed.
Stijgt de goede kwaliteit naar boven of beneden of dergelijk.
Anders ben ik goed in het zak gezet.
Begin al te twijfelen na al zijn uiteenzettingen hoe dat kan.
Ik gebruik al lang en weet de goede er snel uit te halen.
Maar kan dit. IN EEN ZAK 2 VERSCHILLENDE KWALITEITEN.
Misschien zegt hij het zomaar omdat ik vertelde dat de vorig goed was

Bedankt

Fool

Badass junkie
Nouja, het kan als hij eerst kutpep in de zak gooit en dan goede pep erboven en het niet mixt. Maar als het niet werkt ben je sowieso in de zeik gezet, of het nu wel of niet uit één zak komt.

Klinkt eerlijk gezegd alsof je dealer poep aan het praten is, zou t gewoon even langs een testcentrum brengen en je dealer de uitslag vertellen.

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hoe weet je dat het uit dezelfde zak kwam? Was je de hele tijd bij die dealer of geloof je hem gewoon op zijn woord? Grote kans dat de tweede helemaal niet uit dezelfde zak komt, maar dat die dealer jou eerst wat beter spul had gegeven zodat je weer terug zou komen en je nu heeft zitten oplichten. Geur zegt niks, die geur komt niet van de pep zelf, maar van stoffen die bij de productie zijn gebruikt.

MeejheM

Badass junkie
natuurlijk kan dat. wat je ook kan doen is de zak hergebruiken. dan kan het zijn dat er wel 100 batches in hebben gezeten...

een andere mogelijkheid is dat je dealer loopt te zwetsen.

een derde optie is dat jou ervaring subjectief is, en de speed wel degelijk van dezelfde partij is.

het is wat moeilijk om over internet dat soort zaken te beoordelen, maar als duidelijk antwoord op je vraag: JA, DAT IS GOED MOGELIJK.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan