Kan iemand dit verklaren?

HTID

Bewuste gebruiker
Laatst tijdens een MDMA sessie werd bij een meisje slechts 1 pupil groot. Weet iemand hoe dat mogelijk is?

Ik heb er een foto van.

k00k

Bewuste gebruiker
Het lijkt een beetje op photoshop. Heb het overigens nog nooit gezien, dus kan het ook niet verklaren of uitsluiten :P

KoxBox

Badass junkie
Ik heb het ook wel al eens gezien maar hoe het komt weet ik niet.
Normaal gezien als je pupillen een verschillende grote hebben is er iets mis met je hersenen ofzoiets, maar goed dat is alleen als je niets binnen hebt dus geen zorgen.

Druppeltje

Bewuste gebruiker
jawel is wel mogelijk lijkt me ..

k kende ook iemand die als ie xtc op had, zijn rechter oogpupil compleet naar links stond. (als hij nuchter was, dan stonden z'n ogen normaal)

altijd grappig

HTID

Bewuste gebruiker
Maar het ene oog is zeker 2 keer zo groot dan het andere. Dat is toch niet normaal meer :confused:

KoxBox

Badass junkie
Sublimo zei:
Heb je geen foto waar beide ogen op staan ? :)

W.F.L.

Badass junkie
Oog of pupil? Zijn wel 2 verschillende dingen natuurlijk. Ik ga er vanuit dat je pupil bedoelt.

Oog kan oogboldruk zijn die fucked up is. Niet zo gezond maar heb het zelf ook weleens gehad (pep + MDMA). Pupil heb ik geen idee van, is trouwens ook een aandoening maar als het door de MDMA komt.. Maar goed.. Dokter weet hier zowiezo meer van, haha :grin:

5HTa

Experimenterende gebruiker
Als dit vaker gebeurt/eerder is gebeurt zou ik haar toch even langs de oogarts/dokter sturen!

Bovenaan